• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2024 09:42
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2024 10:35

Detail zákazky Z2024793

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2024 09:42
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2024 10:35

Základné údaje

Z2024793

OF-285024

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8931493

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

47619511

REMPO UNIVERS EU, s.r.o.

Trieda SNP 90/341, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky

čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, dezinfekcia

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39514100-9 - Uteráky
  • 39514200-0 - Kychynské utierky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Hygienické potreby a čistiace prostriedky na zabezpečenie hygieny a čistoty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uterák froté 50x90 cm, 100% bavlna, pútko, gramáž 450 g/m2 farba modrá, sivá bal 78
Prací prášok 600 g, univerzálny ks 321
Krém na ruky 100 g s glycerínom, s nechtíkom (napr. Indulona) tuba alebo ekvivalent ks 191
Leštidlo vojenské na obuv čierne 250 g ks 13
Kefka na obuv na nanášanie leštidla ks 4
Kefka na leštenie obuvi ks 2
Sprej impregnačný na koženú obuv 250 ml ks 77
Solvina 450 g, umývacia pasta na ruky alebo ekvivalent ks 153
Dezinfekčné obrúsky na ruky vlhčené, dermatologicky testované, 15 ks/bal. ks 6
Kuchynská utierka 50x70 cm, 100% bavlna, pútko, 200 g/m2 ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - závod Vranov nad Topľou, Mlynská 1348, 093 01  Vranov nad Topľou
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7:15 do 15:15 hod.
Úhrada za časť plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar a požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Cena predmetu je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t.j. predstavuje cenu konečnú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom
Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu-prevzatiu min. 2 pracovné dni vopred
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynská 1348, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

16.02.2024 08:48 — 29.02.2024 08:51

1,00 celok

1 367,00

1 367,00

V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar a požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.02.2024 08:57

13.02.2024 09:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2024 09:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 570
 23
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2024 10:33 - Vstupná ponuka 1 367,00 € Cena bez DPH
13.02.2024 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 1 319,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS