00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom laserových multifunkčných zariadení na tlač, sken a kopírovanie (nh-1)
multifunkčné laserové zariadenie, tlačiareň, kopírovanie, skener
Tovar, Služba
|
1. Prenájom 1 ks laserového zariadenia na čiernobielu tlač
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kyocera ECOSYS PA4500x alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Laserová tlačiareň čiernobiela | ks | 1 | ||
| Doba prenájmu | mesiacov | 24 | ||
| Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele | strany | 24 000 | ||
| Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení | ks | 1 | ||
| Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu | mesiacov | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technológia | Laserová |
| Funkcie | Automatická obojstranná tlač (duplex) |
| Pripojenie | USB, LAN |
| Farba tlače | Čiernobiela |
| Formáty | A4, A5, B5 |
| Rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 DPI |
| Rýchlosť tlače čiernobielo - maximum | 45 str./min. |
| Mesačné max. zaťaženie | 150 000 strán |
| Displej | Informačný/segmentový |
|
2. Prenájom 1 ks laserového zariadenia na čiernobielu tlač
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| HP LaserJet Pro 4002DN alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Laserová tlačiareň čiernobiela | ks | 1 | ||
| Doba prenájmu | mesiacov | 24 | ||
| Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele | strany | 24 000 | ||
| Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení | ks | 1 | ||
| Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu | mesiacov | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technológia | Laserová |
| Funkcie | Automatická obojstranná tlač (duplex) |
| Pripojenie | USB, LAN |
| Farba tlače | Čiernobiela |
| Formáty | A4, A5, A6 |
| Rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 DPI |
| Rýchlosť tlače čiernobielo - maximum | 40 str./min. |
| Mesačné max. zaťaženie | 80 000 strán |
| Displej | Informačný/segmentový |
| Tlač cez mobilné zariadenie | Áno |
| Možnosť tlače z oboch zásobníkov bez nutnosti odoberania papiera | Áno |
|
3. Prenájom 1 ks multifunkčného laserového zariadenia na čiernobielu tlač, kopírovanie a skenovanie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kyocera ECOSYS MA4500x alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Multifunkčné laserové zariadenie | ks | 1 | ||
| Doba prenájmu | mesiacov | 24 | ||
| Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele | strany | 60 000 | ||
| Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení | ks | 1 | ||
| Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu | mesiacov | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technológia | Čiernobiela laserová |
| Pripojenie | USB, LAN |
| Funkcie | Obojstranná tlač, kopírovanie a skenovanie |
| Rozlíšenie tlače | 1200x1200 DPI |
| Rýchlosť tlače | 45 strán A4 za minútu |
| Obojstranný podávač originálov | S otáčaním na 75 listov |
| Displej | Informačný/segmentový |
| Ovládací panel s LCD displejom | 5 riadkov |
| Názov |
| Doba trvania zmluvy je 24 mesiacov odo dňa ukončenia súťaže, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Predmet zmluvy zahŕňa cenu za: skutočne vytlačené strany, servis, bezporuchový chod zariadenia, výmeny opotrebovaných a poškodených dielov, práce mechanika, opravy, výmeny spotrebného materiálu, nastavovanie, čistenie zariadenia, dopravné a cestovné náklady, dodávky tonerových náplní (nerepasovaných), dodávky iného spotrebného materiálu (okrem kancelárskeho papiera). |
| Požadujeme dodať nový doposiaľ nepoužívaný tovar, nerepasovaný, so stavom počítadiel nula a so záručnou dobou min. 24 mesiacov. |
| Vrátane dopravy, vyloženia a inštalácie na mieste plnenia - Nitra. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadení na 24 mesiacov a z ceny za jednu stranu A4 násobenú predpokladaným počtom strán, bez kancelárskeho papiera. Cena mesačného nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočného množstva. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve. |
| Servisné zabezpečenie je zahrnuté v cenovej ponuke vrátane bezplatného doručenia spotrebného materiálu obstarávateľovi v nasledujúci pracovný deň v čase od 7:00 do 15:00 h odo dňa nahlásenia telefonicky alebo elektronicky. |
| Požaduje sa príchod servisného technika do 2 hodín od nahlásenia technického problému. |
| Požaduje sa dodať a nastaviť náhradné zariadenie (s rovnakým alebo vyšším výkonom) do 24 h objednávateľovi v prípade neodstránenia poruchy na mieste bezplatne. |
| Minimálna dostupnosť servisnej linky v čase od 7:00 do 15:00 h každý pracovný deň. |
| Zariadenie musí byť schopné poskytnúť informáciu o počte vytlačených, skenovaných a kopírovaných strán na každého užívateľa samostatne. |
| Podpora operačných systémov Windows 10 (32/64bit.) a vyššie, Windows Server 2012 a vyššie. |
| Miesto určenia skenovania: sieťový priečinok, E-mail, SMB |
| Požaduje sa bezplatné zaškolenie min. 5 používateľov v rozsahu min. 1 hod. |
| Fakturácia nájomného a vytlačených stránok sa vykonáva 1krát za mesiac. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 24 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
15.02.2024 07:30 — 14.02.2026 09:28
1,00 kompletná služba podľa opisného formulára
2 952,00
2 460,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2024 09:38
09.02.2024 10:30
09.02.2024 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.02.2024 14:07 - Vstupná ponuka | 2 952,00 | € | Cena s DPH |
| 07.02.2024 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 950,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: