• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2024 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2024 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2024 11:45

Detail zákazky Z2024763

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2024 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2024 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2024 11:45

Základné údaje

Z2024763

OF-284819

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8922283

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom laserových multifunkčných zariadení na tlač, sken a kopírovanie (nh-1)

multifunkčné laserové zariadenie, tlačiareň, kopírovanie, skener

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom 1 ks laserového zariadenia na čiernobielu tlač
Funkcia
Kyocera ECOSYS PA4500x alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová tlačiareň čiernobiela ks 1
Doba prenájmu mesiacov 24
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele strany 24 000
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení ks 1
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Laserová
Funkcie Automatická obojstranná tlač (duplex)
Pripojenie USB, LAN
Farba tlače Čiernobiela
Formáty A4, A5, B5
Rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI
Rýchlosť tlače čiernobielo - maximum 45 str./min.
Mesačné max. zaťaženie 150 000 strán
Displej Informačný/segmentový
 2. Prenájom 1 ks laserového zariadenia na čiernobielu tlač
Funkcia
HP LaserJet Pro 4002DN alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová tlačiareň čiernobiela ks 1
Doba prenájmu mesiacov 24
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele strany 24 000
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení ks 1
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Laserová
Funkcie Automatická obojstranná tlač (duplex)
Pripojenie USB, LAN
Farba tlače Čiernobiela
Formáty A4, A5, A6
Rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI
Rýchlosť tlače čiernobielo - maximum 40 str./min.
Mesačné max. zaťaženie 80 000 strán
Displej Informačný/segmentový
Tlač cez mobilné zariadenie Áno
Možnosť tlače z oboch zásobníkov bez nutnosti odoberania papiera Áno
 3. Prenájom 1 ks multifunkčného laserového zariadenia na čiernobielu tlač, kopírovanie a skenovanie
Funkcia
Kyocera ECOSYS MA4500x alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné laserové zariadenie ks 1
Doba prenájmu mesiacov 24
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele strany 60 000
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení ks 1
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Čiernobiela laserová
Pripojenie USB, LAN
Funkcie Obojstranná tlač, kopírovanie a skenovanie
Rozlíšenie tlače 1200x1200 DPI
Rýchlosť tlače 45 strán A4 za minútu
Obojstranný podávač originálov S otáčaním na 75 listov
Displej Informačný/segmentový
Ovládací panel s LCD displejom 5 riadkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania zmluvy je 24 mesiacov odo dňa ukončenia súťaže, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Predmet zmluvy zahŕňa cenu za: skutočne vytlačené strany, servis, bezporuchový chod zariadenia, výmeny opotrebovaných a poškodených dielov, práce mechanika, opravy, výmeny spotrebného materiálu, nastavovanie, čistenie zariadenia, dopravné a cestovné náklady, dodávky tonerových náplní (nerepasovaných), dodávky iného spotrebného materiálu (okrem kancelárskeho papiera).
Požadujeme dodať nový doposiaľ nepoužívaný tovar, nerepasovaný, so stavom počítadiel nula a so záručnou dobou min. 24 mesiacov.
Vrátane dopravy, vyloženia a inštalácie na mieste plnenia - Nitra.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadení na 24 mesiacov a z ceny za jednu stranu A4 násobenú predpokladaným počtom strán, bez kancelárskeho papiera. Cena mesačného nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočného množstva. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve.
Servisné zabezpečenie je zahrnuté v cenovej ponuke vrátane bezplatného doručenia spotrebného materiálu obstarávateľovi v nasledujúci pracovný deň v čase od 7:00 do 15:00 h odo dňa nahlásenia telefonicky alebo elektronicky.
Požaduje sa príchod servisného technika do 2 hodín od nahlásenia technického problému.
Požaduje sa dodať a nastaviť náhradné zariadenie (s rovnakým alebo vyšším výkonom) do 24 h objednávateľovi v prípade neodstránenia poruchy na mieste bezplatne.
Minimálna dostupnosť servisnej linky v čase od 7:00 do 15:00 h každý pracovný deň.
Zariadenie musí byť schopné poskytnúť informáciu o počte vytlačených, skenovaných a kopírovaných strán na každého užívateľa samostatne.
Podpora operačných systémov Windows 10 (32/64bit.) a vyššie, Windows Server 2012 a vyššie.
Miesto určenia skenovania: sieťový priečinok, E-mail, SMB
Požaduje sa bezplatné zaškolenie min. 5 používateľov v rozsahu min. 1 hod.
Fakturácia nájomného a vytlačených stránok sa vykonáva 1krát za mesiac. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 24 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.02.2024 07:30 — 14.02.2026 09:28

1,00 kompletná služba podľa opisného formulára

2 952,00

2 460,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.02.2024 09:38

09.02.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 554
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2024 14:07 - Vstupná ponuka 2 952,00 € Cena s DPH
07.02.2024 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 2 950,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS