34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
35917601
LOGART s.r.o.
Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK
Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach - propagačné predmety
guličkové pero, papierová taška, zápisník
Tovar, Služba
1. Guličkové pero z recyklovaného papiera s klipom a potlačou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Guličkové pero z recyklovaného papiera s klipom a potlačou | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba klipu | čierna |
farba náplne | modrá |
tampónovaná tlač | |
1 farba | Pantone |
dĺžka pera | min. 137 mm |
2. Papierová taška s potlačou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierová taška s potlačou | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer tašky | min. 220 x 300 x 90 mm |
farba | biela |
gramáž | min. 100 g/m² |
potlač v rozmere | min. 180 x 145 mm |
tlač | 1 farba Pantone |
3. Zápisník z recyklovaného papiera, zatváranie na gumičku
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zápisník z recyklovaného papiera, zatváranie na gumičku | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet strán | min. 80 |
farba dosiek | hnedá recyklovaná |
farba gumičky | čierna |
rozmer | A5 |
potlač | v min. rozmere 80 x 50 mm |
tlač | 1 farba Pantone |
potlač na prednej strane |
Názov |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Vzory na potlač budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou objednávateľa po uzatvorení zmluvy mailovou komunikáciou. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie predmetov zákazky že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH a názov projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach". |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať, alebo tovar vrátiť po jeho skontrolovaní na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu "Revitalizácia Draškovičovha kaštieľa v Čachticiach", kód projektu CLT01026, financovaného z Grantov EHP a Nórska a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Zákazka bude financovaná z Grantov EHP a Nórska, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly dokladov a overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Projektovej zmluvy a po celú dobu povinnej archivácie súvisiacich dokumentov, určenou v súlade s právnymi predpismi SR, poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly sú najmä: |
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR |
b) Ministerstvo financií SR |
c) Úrad pre finančný mechanizmus |
d) Ministerstvo zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva |
e) Výbor pre finančný mechanizmus |
f) Úrad generálneho audítora Nórskeho kráľovstva |
g) Ďalšie kontrolné orgány y orgány oprávnené na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetky subjekty poverené týmito inštitúciami. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach" a zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu programu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
14.02.2024 14:00 — 28.03.2024 14:00
1,00 celok
3 504,00
2 920,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2024 09:11
12.02.2024 10:00
12.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2024 10:52 - Vstupná ponuka | 3 504,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2024 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 500,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: