34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach - propagačné predmety a materiál pre muzeálno - pedagogické aktivity
vreckový kalendár, pracovný list, brožúra
Služba, Tovar
1. Kalendár vreckový
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kalendár vreckový | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 90 x 50 mm |
hrúbka papiera, gramáž | 350 g/m² |
lesklá laminácia obojstranná | |
tlač | 4/4 |
zaoblenie rohov |
2. Pracovný list
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný list | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A3 preložený 1 x na polovicu po dlhej strane |
výsledný formát pracovného listu | 4 x A4 |
tlač | 4/4 |
hrúbka papiera | min. 150 g/m² |
materiál | matný, bez povrchovej úpravy |
3. Brožúra formát A5
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brožúra formát A5 | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre | spinková väzba A1 |
počet strán brožúry formát A5 | 16 vrátane obálky |
materiál | natieraný hladký biely papier |
hrúbka papiera | 150 g/m² |
lesklé lamino obálky jednostranné | |
tlač brožúry | 4/4 |
Názov |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov, použitý materiál podľa požiadavky a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače pre jednotlivé položky. Grafické návrhy budú obsahovať povinnú publicitu projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach". |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH a názov projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach". |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu "Revitalizácia Draškovičovha kaštieľa v Čachticiach", kód projektu CLT01026, financovaného z Grantov EHP a Nórska a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Zákazka bude financovaná z Grantov EHP a Nórska, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly dokladov a overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Projektovej zmluvy a po celú dobu povinnej archivácie súvisiacich dokumentov, určenou v súlade s právnymi predpismi SR, poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly sú najmä: |
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR |
b) Ministerstvo financií SR |
c) Úrad pre finančný mechanizmus |
d) Ministerstvo zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva |
e) Výbor pre finančný mechanizmus |
f) Úrad generálneho audítora Nórskeho kráľovstva |
g) Ďalšie kontrolné orgány y orgány oprávnené na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetky subjekty poverené týmito inštitúciami. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach" a zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu programu. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
14.02.2024 14:00 — 28.03.2024 14:00
1,00 celok
1 810,22
1 508,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2024 08:59
12.02.2024 09:00
12.02.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2024 14:19 - Vstupná ponuka | 1 810,22 | € | Cena s DPH |
12.02.2024 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: