30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
pranie, chemické čistenie, bielizeň, prádlo
Služba
1. Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletné zabezpečenie prania, chemického čistenia, dezinfekcie, žehlenia, skladania, triedenie a balenie nemocničnej a osobnej bielizne, prípadne drobné opravy nemocničnej bielizne, vrátane dovozu čistej a odvozu špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch v určených časoch do určených priestorov Objednávateľa a podľa potrieb a požiadaviek Objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pranie, dezinfekciu nemocničnej bielizne – vrátane infekčnej, znečistenej, osobnej bielizne a chemické čistenie cca | kg / mesiac | 9.000,00kg |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čiapka, šál, šatka | 0,05 kg |
Deka | 1,34 kg |
Dekuba | 1,00 kg |
Handra, mop | 0,10 kg |
Košeľa anjel | 0,35 kg |
Košeľa biela | 0,25 kg |
Košeľa nočná | 0,35 kg |
Košeľa pánska | 0,25 kg |
Nohavice | 0,40 kg |
Nohavice biele | 0,40 kg |
Nohavice džínsové | 1,00 kg |
Nohavice krátke | 0,30 kg |
Nohavičky | 0,15 kg |
Obliečka na paplón | 0,98 kg |
Obliečka na vankúš | 0,34 kg |
Obrus | 0,55 kg |
Obrúsok | 0,10 kg |
Osuška froté | 0,45 kg |
Paplón | 3,36 kg |
Plachta | 0,82 kg |
Plášť | 0,60 kg |
Podprsenka | 0,30 kg |
Podsedák | 0,50 kg |
Ponožky | 0,07 kg |
Poťah na matrac | 1,00 kg |
Pyžamo blúza, nohavice | 0,45 kg |
Rúško | 0,16 kg |
Spodky, pančuchy | 0,10 kg |
Sveter, pulóver, vesta | 1,00 kg |
Šaty, šatová zástera | 0,40 kg |
Tepláková bunda | 0,50 kg |
Teplákové nohavice | 0,50 kg |
Tieľko | 0,20 kg |
Trenírky, slipy | 0,20 kg |
Tričko kr. rukáv | 0,23 kg |
Uterák | 0,19 kg |
Uterák froté | 0,25 kg |
Utierka | 0,09 kg |
Vankúš | 1,00kg |
Vetrovka | 1,50 kg |
Vrece na bielizeň | 0,78 kg |
Vreckovka | 0,05 kg |
Zástera | 0,30 kg |
Záves, záclona | 0,60 kg |
Župan | 0,80 kg |
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne. | |
Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne. | |
Pranie osobnej bielizne pre zamestnancov a ostatnej bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH ( nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne | |
Osobitné pranie a dodržiavanie hygienicko-epidemiologického režimu infekčnej a biologicky znečistenej bielizne. | |
Biologicky znečistená bielizeň a infekčná bielizeň pre individuálne pranie balená osobitne v červených PVC vreciach s označením charakteru znečistenia musí byť praná osobitne s dodržaním hygienicko- epidemiologického režimu a čistá osobitne balená a odovzdaná Objednávateľovi. | |
Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe "súpisu nemocničnej bielizne" v kusoch až do odovzdania vyčistenej bielizne, čo je potvrdené podpisom na Súpise nemocničnej bielizne zástupcom obidvoch zmluvných strán. |
Názov |
1. Vrátane odvozu a dovozu bielizne na určené miesto Objednávateľa špecifikované v zmluvných podmienkach. |
2. Zmluva sa uzavrie na obdobie 1.4.2024 - 31.3.2025, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za pranie a chemické čistenie, podľa toho čo nastane skôr. |
3. Dodávateľ musí byť držiteľom rozhodnutia vydaného regionálnym úradom verejného zdravotníctva, ktorým RÚVZ rozhodol o uvedení priestorov práčovne do prevádzky a schválil prevádzkový poriadok ako aj dezinfekčný program prevádzky práčovne v zmysle zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. a vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z.. |
4. Dodávateľ musí mať schválený prevádzkový poriadok s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov a rozhodnutie o schválení prevádzkového poriadku. |
5. Podmienkou dodávky je certifikát z oblasti odborného ošetrenia bielizne v zmysle ISO noriem. |
7. Autá, ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničnej bielizne musia spĺňať parametre vyplývajúce z požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
8. V procese poskytovania služby je možné používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia. |
9. Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy podľa potrieb Objednávateľa, na základe čiastkových písomných objednávok s následnou zbernou fakturáciou po dodaní služby za jeden kalendárny mesiac. |
10. Dodávateľ doručí 48 hodín vopred pred prvým odobratím špinavej bielizne prepravné vozíky v počte 38ks na jednotlivé pracoviská podľa zadania Objednávateľa. |
11. Termín čiastkových plnení služieb (pranie a súvisiace služby), ktoré sú predmetom zmluvy je vyžadovaný v lehote do 48 hodín od prevzatia bielizne na pranie, najneskoršie však do 72 hod. |
12. Periodicita čiastkových plnení – 3 krát v týždni (pondelok, streda, piatok). |
13. Plnenie služby pre nezaradené položky resp. za iné služby , v čase uzavierania tejto zmluvy neznáme platí, že budú účtované podľa vysúťaženej ceny za 1kg. |
14. Dodanie vyčistenej bielizne počas víkendov a sviatkov v lehote maximálne do 72 hod. od prevzatia bielizne alebo podľa dohody s Objednávateľom. |
15. Bielizeň na pranie bude preberať a odovzdávať Dodávateľ samostatne zabalenú a uloženú v samostatných prepravných vozíkoch tak, ako bola nachystaná z jednotlivých oddelení a prevzatá od Objednávateľa na základe samostatných žiadaniek. Nie je možné bielizeň Dodávateľom prekladať a tým meniť počty vozíkov. |
16. Bielizeň na chemické čistenie určí Objednávateľ na samostatnom súpise podľa charakteru bielizne. |
17. Osobná bielizeň – bude odovzdávaná a uložená na pranie SAMOSTATNE NA VRCHU v prepravných vozíkoch a preberaná od Dodávateľa rovnako podľa pokynov Objednávateľa. |
18. Miestom plnenia pre odovzdanie použitej bielizne, ako aj miestom preberania vyčistenej bielizne budú určené miesta Objednávateľom. Na týchto určených miestach Objednávateľ zabezpečí a pripraví Dodávateľovi použitú bielizeň na prevzatia za celé príslušné pracovisko Objednávateľa a zároveň prevezme vyčistenú bielizeň pre príslušné pracovisko. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať lehoty na preberanie použitej bielizne a odovzdanie vyčistenej bielizne v súlade s časovým harmonogramom plnenia určeným pre jednotlivé pracoviská objednávateľa (spravidla od 6:30 hod. do 9:30 hod.). |
20. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnej potreby bude poskytovať služby prania a chemického čistenia aj v iných ako zmluvne dohodnutých termínoch, podľa požiadaviek Objednávateľa. |
21. V prípade, ak Dodávateľ nebude môcť z preukázateľných technických dôvodov na svojej strane dodržať dohodnutú kvalitu a lehoty na dodanie poskytovaných služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku služieb prostredníctvom tretích osôb. |
22. Zamestnanec Objednávateľa bude odovzdávať zamestnancovi Dodávateľa na príslušnom pracovisku Objednávateľa použitú bielizeň triedenú podľa sortimentu a uloženú v prepravných vozíkoch označených názvom Objednávateľa a miestom plnenia spolu s dokladom - žiadanka o vypranie nemocničnej bielizne (ďalej len „žiadanka“), na ktorej bude presne uvedený počet kusov odovzdanej znečistenej bielizne podľa druhu bielizne, v mieste a v čase podľa príslušného miesta plnenia - pracoviska |
23. Vyčistenú bielizeň bude odovzdávať Dodávateľ v príslušnom mieste plnenia, v prepravných vozíkoch (pojazdných kontajneroch) označených Objednávateľom, triedená podľa sortimentu a zabalená do obalov tak, ako bola prebraná od Objednávateľa, na základe samostatnej žiadanky. |
24. Dodávateľ zabezpečí dekontamináciu samostatných prepravných vozíkov (pojazdných kontajnerov) Objednávateľa, v ktorých je dodávaná použitá bielizeň určená na pranie a v ktorých bude dodaná čistá bielizeň Objednávateľovi. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje použitú bielizeň (osobná bielizeň zamestnancov) prať individuálne tak, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne. |
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi Objednávateľa na klinike/oddelení príslušnej nemocnice. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude Dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju Dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu. |
27. Objednávateľ reklamuje zrejmé vady tovaru a služby (nekvalitne vypranú bielizeň, poškodenú bielizeň, chýbajúcu bielizeň, zamenenú a zafarbenú, vlhkú alebo mokrú bielizeň) bezodkladne ako vadu zistil, najneskoršie však v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru alebo služby od Dodávateľa; v reklamácii uvedie všetky vady, ktoré boli zistené. |
28. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu riešiť na vlastné náklady do 24 hod. od prijatia oprávnenej reklamácie. |
29. Dodávateľ je povinný reklamáciu bezodkladne riešiť a oprávnenú reklamáciu na vlastné náklady vybaviť do 72 hodín od jej prijatia. V prípade nekvalitne vypratej bielizne je Dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať na vlastné náklady, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. |
30. V prípade poškodenej bielizne ju Dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. nahradí novými kusmi bielizne rovnakého druhu a počtov, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. V prípade opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je Objednávateľ oprávnený účtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu. |
31. Za reklamácie z titulu pomiešania bielizne medzi jednotlivými pracoviskami Objednávateľa, bude v prípade náležite označenej bielizne zodpovedný Dodávateľ, v opačnom prípade za takýto typ reklamácie (nemožnosť identifikovať pracovisko Objednávateľa na bielizni) bude zodpovedný Objednávateľ. |
32.Objednávateľ je povinný mať identifikovateľnú (označenú) bielizeň a odevy, špecifický sortiment, odovzdávané na pranie (skratka názvu zariadenia, príp. pracoviska, u osobných odevov aj meno nositeľa. Dodávateľ nenesie zodpovednosť v prípade straty alebo zámeny z dôvodu neoznačenej, resp. neidentifikovateľnej bielizne Objednávateľa. |
33. Ceny za pranie a chemické čistenie sú dohodnuté v EUR bez DPH a s DPH za jednotku množstva a sú dohodnuté ako konečné a maximálne. |
34. V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a Dodávateľ preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Odberateľovi pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
35. Objednávateľ neposkytuje preddavky na cenu ani zálohové platby. Dodávateľ bude skutočne realizované plnenie predmetu zmluvy účtovať daňovým dokladom - faktúrou. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
36. Právo na vystavenie faktúry vznikne Dodávateľovi po dodaní služby, k prvému dňu nasledujúceho mesiaca, v ktorom boli služby dodané a odsúhlasené Objednávateľom. |
37. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí byť vystavená prehľadne a jej súčasťou musí byť súpis a hmotnosť objednávateľom prevzatej vyčistenej bielizne, s vyznačením jednotlivých pracovísk, potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
38. Zmluvné strany sa dohodli na recipročných sankciách u oboch účastníkov zmluvy s poukazom na omeškanie s peňažným plnením (úrok z omeškania): |
- vo výške zákonných úrokov z omeškania |
- a vo výške 0,05% denne z hodnoty omeškaného plnenia vyplývajúceho zo záväzkov dodávateľa a z dôvodov okolností na jeho strane ( zmluvná pokuta) |
39. Dodávateľ v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovania zmluvy funkcionalitami EKS) predloží Objednávateľovi jednotkovú cenu v EUR bez a s DPH za 1 kg prania a chemického čistenia nemocničnej bielizne. Súčasťou jednotkovej ceny musí byť doprava do miesta plnenia (dovoz a odvoz), pranie infekčnej, silne znečistenej nemocničnej a osobnej bielizne, antialergických vankúšov a paplónov, chemického čistenia, dezinfekciu, žehlenie, triedenie, skladanie, balenie a manipuláciu s bielizňou, drobné opravy, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou. |
40. Dodávateľom uvedené ceny za jednotku množstva sú konečné a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodávkou a zároveň budú podkladom pre vystavenie čiastkových objednávok a ich zúčtovanie. |
41. Dodávateľ v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi mená kontaktnej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (tel., e-mail, fax). |
42. Dohodnutý harmonogram plnenia, termín a miesto preberania a odovzdávania bielizne, zodpovedné osoby Objednávateľa a kontaktné údaje budú Dodávateľovi poskytnuté Objednávateľom v lehote do 5 pracovných dní od uzavretí zmluvy. |
43. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa zmeny jeho spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky, bez zbytočného odkladu. |
44. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom, na základe predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním služby, ktorá nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke a ktoré bránia jej riadnemu prevzatiu a užívaniu, c) dodávateľ stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
45. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
46. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
47. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
48. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
49. Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
50. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv. |
51. Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu pred jej uzavretím (vygenerovaním funkcionalitami EKS) prečítali, jej obsahu porozumeli a súhlasia s jej obsahom. |
Malacká cesta 63, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2024 00:00 — 31.03.2025 23:59
108 000,00 kg
146 862,72
122 385,60
Tak ako je uvedené v opise predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2024 12:08
20.02.2024 09:00
20.02.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2024 08:59 - Vstupná ponuka | 146 849,76 | € | Cena s DPH |
20.02.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 146 849,76 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: