36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
31291228
Michal Vaško - VYDAVATEĽSTVO
Košická 44, Prešov, 08001, SVK
Grafická príprava a tlač cenníkov pre poplatkový lov
tlačiarenské služby, brožúra, plagát
Služba, Tovar
1. Cenníky pre poplatkový lov
|
|
---|---|
Funkcia |
PARAMETRE TLAČOVINY: |
Grafické spracovanie, tlač a dodanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový náklad - cenníky - SK (slovenská verzia) | ks | 1200 | ||
Celkový náklad - cenníky - DE (nemecká verzia) | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | Formát 100 x 210 mm netto, Rozsah 24 strán vnútro + 4 strany obálka, Väzba V1 – šitá väzba, 2 skoby, |
Farebnosť | Farebnosť 4+4 plnofarebná obojstranná obálka (CMYK), 1+1 vnútro čiernobiela obojstranná tlač (K), |
Papier | Papier gramáž obálka – 150 g. obojstranne natieraný matný, vnútro - 90 g. obojstranne natieraný matný, |
Podklady pre tlačovinu | Tlačové podklady poskytne Objednávateľ vo formáte: docx., pdf., jpg. do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, |
Grafická príprava | Požaduje sa grafická príprava a spracovanie návrhu cenníkov pre dve verzie (SK a D), |
Tlač | Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu. Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače a dodať tlačový podklad vo formáte.pdf., |
Balenie | Objednávateľ požaduje balenie do fólie po 50 ks, |
Názov |
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním a vyložením do miesta sídla Objednávateľa. |
3. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia. |
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku. |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. . |
6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase. |
7. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán. |
8. Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
17.02.2024 06:00 — 29.02.2024 14:00
1,00 celok
544,00
544,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2024 08:01
14.02.2024 09:00
14.02.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2024 04:10 - Vstupná ponuka | 544,00 | € | Cena bez DPH |
14.02.2024 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 542,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: