• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2024 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2024 10:15

Detail zákazky Z2024717

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2024 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2024 10:15

Základné údaje

Z2024717

OF-283990

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8917555

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

36348279

Ústav radiačnej ochrany, s.r.o.

Staničná 1062/24, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skúšky dlhodobej stability

Skúšky dlhodobej stability

  • 90721600-3 - Služby na ochranu pred žiarením
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skúšky dlhodobej stability
Funkcia
Zabezpečenie skúšok dlhodobej stability zdrojov ionizujúceho žiarenia a monitorovania pracovísk so zdrojmi ionizujúceho žiarenia v súlade so zákonom č. 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhláškou MZ SR č. 101/2018 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monoenergetický LU UNIQUE (výrobné číslo 182148), rok zaradenia 2016 počet meraní za zmluvné obdobie 2
RTG WOMED T-200 (výrobné číslo 1150097), rok zaradenia 2016 počet meraní za zmluvné obdobie 1
RTG Calypso (výrobné číslo 34901), rok zaradenia 2019 počet meraní za zmluvné obdobie 1
CT SOMATOM Definition AS Open 64 RT (výrobné číslo 66655), rok zaradenia 2013 počet meraní za zmluvné obdobie 2
Mamograf Selenia Dimensions (výrobné číslo 81003132196), rok zaradenia 2013 počet meraní za zmluvné obdobie 2
LU  VERSA HD 1 (výrobné číslo 154975), rok zaradenia 2019 počet meraní za zmluvné obdobie 2
LU  VERSA HD 1 - Brainlab ExaTrac počet meraní za zmluvné obdobie 1
LU  VERSA HD 1 - CBCT option počet meraní za zmluvné obdobie 2
LU  VERSA HD 2 (výrobné číslo 109130), rok zaradenia 2020 počet meraní za zmluvné obdobie 2
LU  VERSA HD 2 - Brainlab ExacTrac počet meraní za zmluvné obdobie 1
LU  VERSA HD 2 - CBCT option počet meraní za zmluvné obdobie 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy o poskytnutí služby (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa poskytnúť  služby - skúšky dlhodobej stability pre prístroje bližšie špecifikované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a záväzok objednávateľa prevziať a zaplatiť za vykonanú službu dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti k výkonu skúšok zdrojov ionizujúceho žiarenia a monitorovania ionizujúceho žiarenia na pracoviskách pre prístroje uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy) alebo vyhlásenie dodávateľa, že je oprávnený poskytovať službu v rozsahu zmluvy , v zmysle ustanovení v OPEP. V prípade, že doklad/dokument dodávateľ nepredloží v rámci predkladania kontraktačnej ponuky, doručí doklad/doklad dokument v súlade s bodom 3.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Obchodné oddelenie, elektronicky - e-mailom:
a) kalkuláciu ceny predmetu zmluvy, vzor - Príloha č. 1 tejto zmluvy, vyplnený a podpísaný dokument vo formáte PDF. Do celkovej ceny predmetu zmluvy je dodávateľ povinný započítať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na poskytnutia predmetu zmluvy.
b) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie  predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko,
c) dokument/doklad o oprávnenosti k výkonu skúšok zdrojov ionizujúceho žiarenia a monitorovania ionizujúceho žiarenia na pracoviskách v rozsahu potrebnom pre prístroje uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (dokument predkladá v prípade, ak ho nepredložil v čase uzatvorenia zmluvy)
d) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2
4. Objednávateľ posúdi predložené doklady/dokumenty uvedené v bode 3. a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa prijatia dokladov/dokumentov, zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia predložených dokladov/dokumentov.
4. 1 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady/dokumenty uvedené v bode 3., nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
5. Zmluva o poskytnutí služieb sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. Služby skúšok dlhodobej stability budú vykonávané dodávateľom na prístrojoch, ktoré sú súčasnosti využívané objednávateľom. V prípade, ak dôjde k vyradeniu prístroja z prevádzky, dodávateľ nie je oprávnený žiadať úhradu za službu na takomto prístroji.
6. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy (poskytnutie služby) bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúr vystavených dodávateľom a to po dodaní predmetu zmluvy (poskytnutí služby). Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci , nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy poskytnutý. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
7. Dodávateľ je povinný k vystavenej faktúre doložiť protokol o vykonaní skúšok dlhodobej stability a monitorovania pracoviska. Protokol je dodávateľ povinný vystaviť v písomnej forme a zároveň aj v elektronickej forme (USB, CD, DVD).
7.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
7.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa.  Objednávateľ zároveň požaduje zaslanie vystavenej faktúry e-mailom na adresu: uctaren@vou.sk
8. Dodávateľ  predložením ponuky prehlasuje, že je plne spôsobilý na poskytnutie služieb v rozsahu a v zmysle tejto zmluvy a všetky služby ním dodané služby budú poskytnuté v súlade s platnými nariadeniami, zákonmi a vyhláškami.
9. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán, t.j. Ministerstvo zdravotníctva SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

14.02.2024 00:00 — 14.02.2025 23:59

1,00 celok

23 366,00

23 366,00

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti k výkonu skúšok zdrojov ionizujúceho žiarenia a monitorovania ionizujúceho žiarenia na pracoviskách pre prístroje uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy) alebo vyhlásenie dodávateľa, že je oprávnený poskytovať službu v rozsahu zmluvy , v zmysle ustanovení v OPEP. V prípade, že doklad/dokument dodávateľ nepredloží v rámci predkladania kontraktačnej ponuky, doručí doklad/doklad dokument v súlade s bodom 3. osobitné požiadavky na plnenie zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.02.2024 08:23

08.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 203
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2024 09:14 - Vstupná ponuka 23 366,00 € Cena bez DPH
05.02.2024 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 23 366,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS