• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2024 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 09:20

Detail zákazky Z2024688

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2024 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 09:20

Základné údaje

Z2024688

OF-284681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8913030

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originál tonery a príslušenstvo do tlačiarní

Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, optický valec,

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a príslušenstvo do tlačiarní
Funkcia
Dodávka nových originálnych tonerových náplní do laserových tlačiarní, multifunkčných zariadení a príslušenstva do týchto tlačiarní, podľa štandardov a odporúčaní výrobcu príslušných zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner MLT-D1042S, čierny (1 500 str.) ks 5 10
TA - 2508CI,originálny toner CK-8530K, black (25 000 str.) ks 1 3
TA - 2508CI,originálny toner CK-8530C, cyan, (12 000 str.) ks 1 2
TA - 2508CI,originálny toner CK-8530Y, yellow, (12 000 str.) ks 1 2
TA - 2508CI,originálny toner CK-8530M, magenta, (12 000 str.) ks 1 2
Originálny toner CF230XC, čierny, (3 500 str.) ks 3 6
Optický valec 32A - originál (23 000 str.) ks 1 3
Originálny toner 719H (6 400 str.) ks 1 3
Originálny toner MLT-D116L, čierny (3 000 str.) ks 5 10
Optický valec MLT-R116 - originál (9 000 str.) ks 1 3
Originálny toner HP103AD, čierny (2 500 str.) ks 1
Zobrazovací valec HP104A - originál (20 000 str.) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy poskytne rozpis - jednotkové ceny bez DPH, s DPH na uvedený druh tovaru.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Objednávateľ požaduje nové originálne tonery schválené výrobcom príslušných zariadení, definované v technickom liste a spolupracujúce s viacerými typmi zariadení podľa odporúčaní výrobcov príslušných zariadení.
Nové originálne tonerové náplne (nerepasované) budú zabalené v originálnych obaloch, spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neporušené, nepoškodené.  Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nové originálne tonerové náplne budú mať všetky ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie tlačového zariadenia.
V cene je zahrnutá doprava predmetu Rámcovej dohody (ďalej len Dohoda) na miesto plnenia.
V prípade výskytu vady na predmete plnenia, ktorá sa preukáže ako neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení.
Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 3 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tovar bude odoberaný podľa potreby objednávateľa, na základe objednávok.  Termín dodania: do 48 hodín od prijatia e-mailovej objednávky.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre stredisko objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

3 757,73

3 757,73

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.02.2024 09:22

06.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 73
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2024 18:50 - Vstupná ponuka 3 757,73 € Cena bez DPH
06.02.2024 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 3 755,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS