• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2024 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 08:50

Detail zákazky Z2024680

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2024 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 08:50

Základné údaje

Z2024680

OF-284900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8913037

Objednávateľ

54850541

Spojená škola, Bielocerkevská 29, Košice

Bielocerkevská 29, Košice - mestská časť Dargovských hrdinov, 04022, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektriny

elektrická energia, elektrina, združená dodávka elektriny, kWh, elektrický prúd

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektriny
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu počas 12 mesiacov do odberného miesta (OM)  objednávateľa (odberateľa) vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku za OM voči zúčtovateľovi odchýlok  a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre objednávateľa (odberateľa) distribúciu elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 12 mesiacov (VT/NT) MWh 12,573
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 12 mesiacov VT MWh 9,038
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 12 mesiacov NT MWh 3,564
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo OM / EIC 4600138654 / 24ZVS0000012924J
Hodnota hlavného ističa 50
Tarifa dvojtarifná
Počet fáz 3
Napäťová úroveň NN
Distribučná sadzba X3 - C2
Začiatok plnenia 01.04.2024
Koniec plnenia 31.03.2025
Tolerancia odberu minimálna hodnota z predpokladaného množstva: 90 %
Tolerancia odberu maximálna hodnota z predpokladaného množstva: 110 %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku objednávateľa (odberateľa) v plnom rozsahu.
Zmluvná cena musí obsahovať : 1.cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov, 2.cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do NJF, spotrebnú daň, DPH.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do vystavenia faktúry s novými sadzbami.
Tolerancia odberu elektrickej energie - tolerančné pásmo je od 90 % do 110 % z predpokladanej hodnoty celkovej výšky odberu elektrickej energie dohodnutej v Zmluve. Dodávateľ si voči objednávateľovi nebude uplatňovať žiadnu pokutu, príplatok resp. sankciu za neodobratie alebo odobratie naviac elektrickej energie oproti predpokladanému množstvu. Článok VI., bod 6.11 OUEP sa v tomto prípade neuplatní.
. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje: zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa, zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa na náklady odberateľa.
Objednávateľ (odberateľ) bude uhrádzať každý mesiac vyúčtovaciu faktúru za predchádzajúci mesiac so splatnosťou 14 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ zašle objednávateľovi (odberateľovi) po skončení fakturačného obdobia /kalendárny rok/, vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektrickej energie do 8 pracovných dní januára nasledujúceho roka.
Do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú: od 01.04.2024 do 31. 03. 2025 do 24:00 hod.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bielocerkevská 29 , Košice - m. č. Dargovských hrdinov, Košice III, Košický, Slovenská republika

01.04.2024 00:01 — 01.04.2025 00:00

12,57 MWh

7 481,74

6 234,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2024 10:12

07.02.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2024 15:46 - Vstupná ponuka 3 860,04 € Cena s DPH
06.02.2024 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 860,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS