• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 09:50

Detail zákazky Z2024670

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 09:50

Základné údaje

Z2024670

OF-284697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8907609

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

Školský nábytok

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatňová skriňa
Funkcia
Kovová šatňová skriňa trojdielna o šiestimi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (6 dverová).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová šatňová skriňa trojdielna so šiestimi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (6 dverová) ks 35
Rozmer Výška (v mm) 1800 1900
Rozmer Šírka (v mm) 1200 1300
Rozmer Hĺbka (v mm) 500 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľ
Stohovateľné nie
Kovová šatňová skriňa trojdielna so šiestimi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (6 dverová)
Každé dvere samostatne uzamykateľné predpríprava na visiaci zámok
Vnútorné vybavenie skrinky tyč s dvomi háčikmi na zavesenie oblečenia
Odvetrávanie skrinky otvor alebo mriežka na odvetrávanie každej skrinky samostatne (cez vetrací otvor v skrinke nemožno vhadzovať/vyberať predmety)
Číselné označenie skriniek súčasťou dodaných skríň bude aj číselné označenie každej skrinky, (nástrek čísla farbou alebo nalepená lepiaca fólia s číslom od 1 po 210, farebné prevedenie čísla - čierna farba (RAL 9005)
Umiestnenie číselného označenia skriniek umiestnenie čísla na dverách skrinky sa dohodne po uzatvorení kúpnej zmluvy v závislosti od umiestnenia odvetrávacieho otvoru na skrinke
Farebné prevedenie RAL1023 v počte 8 ks, RAL6033 v počte 27 ks
 2. Šatňová lavička
Funkcia
Šatňová lavička doplní priestor šatní študentov školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatňová lavička ks 6
Rozmer cm (výška x výška sedu x dĺžka x hĺbka) 40 x 40 x 150 x 41
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál kovová konštrukcia lavičky, materiál sedacej časti drevo
Povrchová úprava kovovej časti lavičky RAL 7035
Typ sedadla borovicové lakované dosky
Konce nôh lavičky vybavené plastovými upchávkami
Lavička s odkladacím roštom na obuv (trubky s priemerom 13 mm)
Rošt kovový, ošetrený náterom odolným voči korózií
Operadlo nie
 3. Učiteľský počítačový stôl
Funkcia
Učiteľský počítačový stôl slúži na zabezpečenie zázemia pre učiteľa vrámci vyučovacieho procesu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľský počítačový stôl ks 2
Rozmer cm (šírka x výška x hĺbka) 160 x 75 x 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Učiteľský počítačový stôl z 18 mm laminátovej dosky s uzamykateľnou skrinkou umiestnenou vpravo
Nezaoblené áno
Stohovateľné nie
Farebný dekor/prevedenie 401 Savaria buk
 4. Skriňa na náradie - 2 dverová
Funkcia
Skriňa na náradie - 2 dverová umožní odloženie náradia na bezpečné miesto.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa na náradie - 2 dverová ks 2
Rozmer cm (šírka x výška x hĺbka) 120 x 199 x 43,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál konštrukcie oceľ
Police áno, 4 nastaviteľné police s hrúbkou plechu min. 25 mm
Nosnosť 1 police min. 80 kg
Farebné prevedenie RAL 5012 v počte 1 ks. RAL 7032 v počte 1 ks.
 5. Skriňa na náradie (s plastovými boxami)
Funkcia
Skriňa na náradie (s plastovými boxami) slúži na bezpečné odloženia materiálu a náradia v dielni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa na náradie (s plastovými boxami) ks 1
Rozmer cm (šírka x výška x hĺbka) 100 x 199 x 43,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľ
Počet dverí 2
Počet plastových boxov na materiál príp. náradie min. 72 ks priehradok
Farebné prevedenie dvierok RAL3020 v počte 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list  a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak tieto doklady neboli súčasťou vlastného návrhu plnenia.
Súčasťou vlastného návrhu plnenia je aj obrázok jednotlivých položiek.
Požaduje sa predložiť  "podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácií predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného alebo poškodeného tovaru, tento tovar neprevziať.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS.
Dodávateľ môže dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou na základe uzatvorenia zmluvy. Dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom/dodacím listom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Vo výslednej cene je zahrnutá aj prípadná montáž nábytku, ktorú po dodaní tovaru na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ.
Do 24 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

12.02.2024 12:09 — 15.03.2024 12:09

1,00 Zákazka

16 903,20

14 086,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Zaslanie obrázkov (fotky, nákresy...) s uvedením presných rozmerov požadovaného školského nábytku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2024 12:10

06.02.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 81
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2024 10:28 - Vstupná ponuka 16 903,08 € Cena s DPH
03.02.2024 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka 16 902,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS