50424891
Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske
Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Školský nábytok
Školský nábytok
Tovar, Služba
1. Šatňová skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová šatňová skriňa trojdielna o šiestimi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (6 dverová). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová šatňová skriňa trojdielna so šiestimi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (6 dverová) | ks | 35 | ||
Rozmer | Výška (v mm) | 1800 | 1900 | |
Rozmer | Šírka (v mm) | 1200 | 1300 | |
Rozmer | Hĺbka (v mm) | 500 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | oceľ |
Stohovateľné | nie |
Kovová šatňová skriňa trojdielna | so šiestimi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (6 dverová) |
Každé dvere samostatne uzamykateľné | predpríprava na visiaci zámok |
Vnútorné vybavenie skrinky | tyč s dvomi háčikmi na zavesenie oblečenia |
Odvetrávanie skrinky | otvor alebo mriežka na odvetrávanie každej skrinky samostatne (cez vetrací otvor v skrinke nemožno vhadzovať/vyberať predmety) |
Číselné označenie skriniek | súčasťou dodaných skríň bude aj číselné označenie každej skrinky, (nástrek čísla farbou alebo nalepená lepiaca fólia s číslom od 1 po 210, farebné prevedenie čísla - čierna farba (RAL 9005) |
Umiestnenie číselného označenia skriniek | umiestnenie čísla na dverách skrinky sa dohodne po uzatvorení kúpnej zmluvy v závislosti od umiestnenia odvetrávacieho otvoru na skrinke |
Farebné prevedenie | RAL1023 v počte 8 ks, RAL6033 v počte 27 ks |
2. Šatňová lavička
|
|
---|---|
Funkcia |
Šatňová lavička doplní priestor šatní študentov školy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šatňová lavička | ks | 6 | ||
Rozmer | cm (výška x výška sedu x dĺžka x hĺbka) | 40 x 40 x 150 x 41 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | kovová konštrukcia lavičky, materiál sedacej časti drevo |
Povrchová úprava kovovej časti lavičky | RAL 7035 |
Typ sedadla | borovicové lakované dosky |
Konce nôh lavičky | vybavené plastovými upchávkami |
Lavička | s odkladacím roštom na obuv (trubky s priemerom 13 mm) |
Rošt | kovový, ošetrený náterom odolným voči korózií |
Operadlo | nie |
3. Učiteľský počítačový stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Učiteľský počítačový stôl slúži na zabezpečenie zázemia pre učiteľa vrámci vyučovacieho procesu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Učiteľský počítačový stôl | ks | 2 | ||
Rozmer | cm (šírka x výška x hĺbka) | 160 x 75 x 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Učiteľský počítačový stôl | z 18 mm laminátovej dosky s uzamykateľnou skrinkou umiestnenou vpravo |
Nezaoblené | áno |
Stohovateľné | nie |
Farebný dekor/prevedenie | 401 Savaria buk |
4. Skriňa na náradie - 2 dverová
|
|
---|---|
Funkcia |
Skriňa na náradie - 2 dverová umožní odloženie náradia na bezpečné miesto. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skriňa na náradie - 2 dverová | ks | 2 | ||
Rozmer | cm (šírka x výška x hĺbka) | 120 x 199 x 43,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál konštrukcie | oceľ |
Police | áno, 4 nastaviteľné police s hrúbkou plechu min. 25 mm |
Nosnosť | 1 police min. 80 kg |
Farebné prevedenie | RAL 5012 v počte 1 ks. RAL 7032 v počte 1 ks. |
5. Skriňa na náradie (s plastovými boxami)
|
|
---|---|
Funkcia |
Skriňa na náradie (s plastovými boxami) slúži na bezpečné odloženia materiálu a náradia v dielni. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skriňa na náradie (s plastovými boxami) | ks | 1 | ||
Rozmer | cm (šírka x výška x hĺbka) | 100 x 199 x 43,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | oceľ |
Počet dverí | 2 |
Počet plastových boxov na materiál príp. náradie | min. 72 ks priehradok |
Farebné prevedenie dvierok | RAL3020 v počte 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak tieto doklady neboli súčasťou vlastného návrhu plnenia. |
Súčasťou vlastného návrhu plnenia je aj obrázok jednotlivých položiek. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácií predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru. |
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného alebo poškodeného tovaru, tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS. |
Dodávateľ môže dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou na základe uzatvorenia zmluvy. Dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom/dodacím listom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa. |
Vo výslednej cene je zahrnutá aj prípadná montáž nábytku, ktorú po dodaní tovaru na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ. |
Do 24 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
12.02.2024 12:09 — 15.03.2024 12:09
1,00 Zákazka
16 903,20
14 086,00
Zaslanie obrázkov (fotky, nákresy...) s uvedením presných rozmerov požadovaného školského nábytku.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2024 12:10
06.02.2024 08:00
06.02.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2024 10:28 - Vstupná ponuka | 16 903,08 | € | Cena s DPH |
03.02.2024 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 902,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: