• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 11:00

Detail zákazky Z2024662

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 11:00

Základné údaje

Z2024662

OF-284002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8913020

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ŠZM - vata

vata buničitá, prierezy, vata obväzová skladaná,

  • 33141117-3 - Vata
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. vata buničitá, bielená, prierezy 40x60cm
Funkcia
ošetrovanie rán, utieranie sekrétov, iné všeobecné použitie v zdravotníctve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo balenie 660
šírka cm 37 40
dĺžka cm 57 60
hmotnosť balenia g 4975 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál 100% bielená celulóza
počet vrstiev 2
vata buničitá s vysokou savosťou áno
balená vo fólií pri trhaní sa nesmie prášiť
krepované prevedenie áno
pri utieraní prístrojov nesmie zanechávať zvyšky vlákien áno
 2. vata buničitá, bielená, prierezy 20x30cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo balenie 2040
šírka cm 19 20
dĺžka cm 29 30
hmotnosť balenia g 475 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál 100% bielená celulóza
počet vrstiev 2
vata buničitá s vysokou savosťou áno
balená vo fólií pri trhaní sa nesmie prášiť
krepované prevedenie áno
 3. vata buničitá delená 40x50mm
Funkcia
Určená na očistenie pokožky pred injekciami a infúziami, ako absorpčný vankúšik pri malých zraneniach, na lokálnu dezinfekciu pred menšími chirurgickými zákrokmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vata buničitá delená 40x50mm balenie 420
Šírka útržku cm 40 45
Dĺžka útržku cm 45 50
Množstvo útržkov v 1 rolke ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zloženie materiálu 100% celulóza, bez farbív a iných cudzorodých prímesí, vysoko bielená
Viacvrstvové prevedenie áno
Sterilná nie
Savosť vysoká
Prašnosť pri trhaní sa nesmie prášiť, nízke uvoľňovanie vlákien
Spevnené okraje áno
Delenie útržkov perforácia, ľahko sa oddeľujú
Balenie V jednom nesterilnom balení sú 2 rolky hygienicky zabalené do PVC obalu, každá rolka obsahuje 500 útržkov.
Obal Vyznačené všetky údaje podľa predpísaných noriem (CE značka, názov výrobcu, číslo šarže, dátum výroby a exspirácie, označenie rozmeru a veľkosť balenia, ref. kód)
 4. vata obväzová skladaná 500g
Funkcia
ošetrovanie rán, hygiena, ošetrovateľské úkony súvisiace s aplikáciou injekcií a odberov krvi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo balenie 1797
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
použitie vata skladaná pre použitie v zdravotníctve, v domácnosti, na priemyselné účely, na starostlivosť o pleť, ošetrenie kože
materiál 100% viskóza, prírodný materiál
vlastnosť kompaktná, nízke uvoľňovanie vlákien
bielenie bez použitia chlóru
balenie cik- cak, ľahká manipulácia
vata sa nesmie zhlukovať, meliť, húžvať musí sa dať dobre tvarovať (pri tvorbe tampónov)
pri použití pod sádru sa nesmie zhlukovať a vytvárať "chuchvalce" požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie a vyloženie tovaru na dohodnuté miesta plnenia zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru. Miesto plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji - NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach a NsP Myjava.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach a NsP Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak.
Za úplnú objednávku sa podľa tejto Rámcovej dohody považuje len objednávka čitateľná , podpísaná oprávneným zástupcom Objednávateľa a obsahujúca minimálne tieto náležitosti: a) názov a sídlo Objednávateľa, bankové spojenie,IČO, DIČ, IČ DPH, b) špecifikáciu predmetu dodania v zmysle tejto Rámcovej dohody a množstvo, c) lehotu dodania, d) cenu predmetu dodania, e) dátum vystavenia objednávky.
Uvedené množstvá sú len orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Doklady musia byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Doklady musia byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte - 1 balenie z každej položky. Predávajúci je povinný do troch pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Označenie na balení: číslo šarže, dátum výroby, dátum expirácie, EAN základné informácie o výrobku v slovenskom jazyku, CE s kódom, výrobca informácie o výrobku vo forme piktogramov.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPEP uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej objednávky od Objednávateľa - do 72 hodín.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

26 019,00

26 019,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.02.2024 09:59

07.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2024 13:57 - Vstupná ponuka 26 000,00 € Cena bez DPH
06.02.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 26 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS