• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 08:59
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 10:05

Detail zákazky Z2024659

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 08:59
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 10:05

Základné údaje

Z2024659

OF-284860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8907603

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

46457763

SoftwareONE Slovakia s.r.o.

Dunajská 7114/15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Akademické licencie pre Microsoft Windows Server

Licencie

  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie VMware vSphere 8
Funkcia
Dodanie 36 kusov nových akademických licencií Windows Server Datacenter 2022 per Core 2 Licenses Software License - produktový kód AAA-30379, 6 kusov nových akademických licencií Windows Server Datacenter 2022 per Core 16 Licenses Software License - produktový kód AAA-90052, 6 kusov nových akademických licencií Windows Server Per Server External Connector License - produktový kód AAA-04000 bez Software Assurance pre dátové centrum prevádzkované verejným obstarávateľom (objednávateľom).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PN: AAA-30379 Popis: Windows Server Datacenter per Core 2 Licenses Software License Level: A ks 36
PN: AAA-90052 Popis: Windows Server Datacenter per Core 16 Licenses Software License Level: A ks 6
PN: AAA-04000 Popis: Windows Server Per Server External Connector License Level: A ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia operačného systému Microsoft Windows Server Datacenter 2022 a licencia Microsoft Windows Server External Connector, s právom na downgrade na ktorúkoľvek predchádzajúcu verziu, licencia musí umožňovať v zmysle všeobecných licenčných podmienok výrobcu SW prenesenie na iný server. Obstarávateľ požaduje zalicencovať server v zmysle platných licenčných podmienok výrobcu SW. Požadované je plné zalicencovanie dodávaných serverov, t.j. 6 fyzických serverov, pre použitie neobmedzeného počtu VM. áno
Požaduje sa nový, nerepasovaný a nepoužívaný softvér. áno
Požaduje sa dodanie plnohodnotnej elektronickej licencie, nie OEM. áno
Plná podpora súborového systému NTFS, možnosť použiť NTFS priamo pre beh daného operačného systému. áno
Podpora virtualizácie a možnosť vytvárania neobmedzeného počtu virtuálnych inštancií operačného systému bez nutnosti ďalších nákladov na licencie. áno
Podpora behu aplikácií priamo pre operačný systém Windows (v neemulovanom režime), kvôli kompatibilite s prevádzkovanými aplikáciami obstarávateľa. áno
Možnosť práce užívateľov cez terminálové pripojenie. áno
Možnosť prevádzkovať operačný systém v režime vysokej dostupnosti (klastering). áno
Požadujú sa licencie bez vlastnosti SA (predplatného). áno
Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie poskytovaná priamo dodávateľom, ktorá je k dispozícii pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v slovenčine v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dní v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi licencie uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy" a poskytnúť súvisiace služby uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy" (ďalej len "predmet zmluvy" alebo "licencie"). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu podľa podľa čl. II. Osobitných požiadaviek na plnenie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť aj služby súvisiace s plnením predmetu zmluvy uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy". Odmena za uvedené služby je započítaná v celkovej cene podľa čl. II. Osobitných požiadaviek na plnenie.
3. Dodávateľ je povinný poskytnúť plnenie predmetu zmluvy podľa tejto zmluvy a v súlade so všetkými požiadavkami objednávateľa uvedenými v v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy".
3. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú komunikovať vo veci plnenia predmetu zmluvy. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
4. Zmluvné strany sa dohodli na lehote plnnenia predmetu zmluvy najneskôr do 20 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
5. Miestom plnenia predmetu zmluvy je Bratislava.
II. CENA
1. Celková cena za plnenie predmetu zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek priame a nepriame náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane všetkých zliav, daní, cla, poplatkov, prípadných licenčných poplatkov, platieb vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými predpismi, ako aj iných nákladov súvisiacich s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré si nezapočítal do ceny za predmet zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej tiež "zmluvná cena"). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je: súčet súčinov množstva a jednotkových cien požadovaných licencií bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH.
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v Slovenskej republike, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z. z.") a cenu vrátane DPH.
6. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. v prípadoch, ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu.
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA
1. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy kópiu platného potvrdenia preukazujúceho skutočnosť, že je oficiálnym partnerom v Slovenskej republike pre ponúkané licencie a je oprávnený predávať tieto licencie aj pre akademický sektor alebo ekvivalentný doklad preukazujúci skutočnosti podľa tejto vety. Úroveň partnerstva uchádzača musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
2. Objednávateľ prehlasuje, že spĺňa aktuálne podmienky Microsoft na nákup akademických licencií v súčasných licenčných programoch.
IV. ZMLUVNÉ POKUTY
1. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si sankcie podľa OPEP.
2. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zmluvy za podmienok uvedených v zmluve, nesplnenie povinností dodávateľa najmä podľa čl. I. bodu 4., čl. II. bodu 3., čl. III. bodu 1. a čl. VII. bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie.
2. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty ani nároku na náhradu škody. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté.
VI. FAKTURÁCIA
1. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry za plnenie zodpovedajúce predmetu zákazky najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po plnení predmetu plnenia na základe akceptačného protokolu podpísaného zodpovednými zástupcami dodávateľa a objednávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou, resp. doručiť iným vhodným spôsobom vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
3. Prílohou faktúry je akceptačný protokol podpísaný zodpovednými zástupcami dodávateľa a objednávateľa. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
4. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu uhradenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
5. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. a v súlade s OPEP.
6. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená povinná príloha t. j. akceptačný protokol podpísaný zodpovednými zástupcami dodávateľa a objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
7. V prípade podľa čl. VI. bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
8. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369 a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
VII. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. V prípade, že dodávateľ nedodá plnenie podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite a za podmienok uvedených v zmluve, čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení alebo majetku vo vlastníctve alebo správe objednávateľa, dodávateľ je povinný na vlastné náklady nahradiť škodu, najmä zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia alebo majetku objednávateľa, ktoré vzniklo plnením, ktoré nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1 Stromová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

08.02.2024 09:01 — 29.02.2024 09:01

1,00 sada

24 387,60

20 323,00

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie vlastného návrhu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2024 09:02

06.02.2024 08:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2024 09:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 28
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2024 13:31 - Vstupná ponuka 24 387,60 € Cena s DPH
06.02.2024 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 24 378,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS