• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2024 08:44
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2024 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2024 09:35

Detail zákazky Z2024656

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2024 08:44
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2024 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2024 09:35

Základné údaje

Z2024656

OF-268501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8922245

Objednávateľ

00603406

Mestská časť Bratislava - Dúbravka

Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK

Dodávateľ

45313351

MAFRA, a.s.

Karla Engliše 519/11, Praha 5, 15000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač Dúbravských novín

tlačiarenské služby, tlač novín, mesačník, noviny

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a doručenie mesačníka
Funkcia
Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách v mestskej časti prostredníctvom Dúbravských novín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát novín mm 235 x 315
Sádzací obrazec mm 204 x 286
Papier  - obálka (4 strany), bielený novinový papier, bielosť minimálne 80C g/m2 60
Papier - ostatné strany: biely novinový papier g/m2 45
Predpokladaný počet strán/ 1 výtlačok ks 24
Náklad na 1 vydanie ks 18 000
Počet vydaní za 1 rok ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebnosť 4+4 farby (CMYK)
Tlačové podklady .pdf
Technológia coldset, novinový ofset
Väzba 1x lom, šitie drôtom
Periodicita mesačník, 11 x ročne (júl + august dvojčíslo)
Balenie Výtlačky budú balené v balíkoch, tak aby nedošlo k ich poškodeniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počet vydaní mesačníka uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní mesačníka počas platnosti zmluvy.
Počet strán je možné (vo výnimočných prípadoch) po dohode s dodávateľom znížiť alebo zvýšiť.
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ nie je oprávnený podklady meniť a nezodpovedá za ich obsah.
Dodávateľ zabezpečí tlač a doručenie výtlačkov novín na dve miesta dodávky v Bratislave podľa pokynov objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín plnenia, počet strán, počet kusov, špecifikácia papiera pre jednotlivé strany a presné miesta dodania.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého vydania do desiatich dní po splnení požiadavky.
Celková zmluvná cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto plnenia, vyloženie a iné náklady súvisiace s poskytovaním predmetnej služby.
Dodávateľ má právo upraviť cenu papiera v prípade ak dôjde ku zmene ceny papiera na európskych trhoch o viac ako 10%. Prípadná zmena ceny bude s objednávateľom vopred prejednaná.
Dodávateľ sa zaväzuje:
a) zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia.
b) v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ služby musí byť jej priamym poskytovateľom.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred cenníkmi a obchodnými podmienkami dodávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy (kalkuláciu ceny pre 24 stranové vydanie).
Platnosť rámcovej dohody je stanovená na obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žatevná 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

31.01.2025 08:46

1,00 ks

20 000,00

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2024 08:46

09.02.2024 08:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2024 08:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 206
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2024 08:49 - Vstupná ponuka 19 376,00 € Cena s DPH
01.02.2024 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 19 376,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS