00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
55102573
Naceva interiéry s. r. o.
Nemessányiho 5, Košice - mestská časť Šaca, 04015, SVK
Kancelársky nábytok
nábytok, kancelársky stôl, skriňa šatníková, konferenčný stolík, zásuvkový kontajner
Tovar, Služba
1. Kancelársky stôl so zásuvkami
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 2 | ||
výška stola | mm | 750 | ||
dĺžka stola | mm | 1200 | ||
šírka stola | mm | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál dosky stola: obojstranne laminátová drevotrieska hrúbka 18 mm | áno |
ABS hrana hrúbky | áno |
farebné prevedenie | dub sonoma |
zadné čelo do 2/3 hornej výšky stola | áno |
boky stola plné laminovaná drevotrieska hrúbky 18 mm | áno |
korpus zásuvkového kontajnera, bočnice zásuviek a čelá zásuviek sú z rovnakého materiálu ako stôl | áno |
kontajner na pevných nôžkach 4 zásuvky (nie kolieska), (bočná stena stola je zároveň bočnou stenou kontajnera) | áno |
zásuvky bez uzamykania | šírka: 420 mm, výška: 150 mm |
hĺbka kontajnera | 600 mm |
2. Konferenčný stolík
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 1 | ||
výška | mm | 500 | ||
hĺbka | mm | 680 | 700 | |
šírka | mm | 680 | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
laminovaná drevotrieska DTD hrúbka 18 mm | áno |
farebné prevedenie | dub somona |
3. Šatníková skriňa jednodverová so zásuvkou
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 2 | ||
výška | mm | 1 950 | 1 970 | |
hĺbka | mm | 420 | 430 | |
šírka | mm | 590 | 610 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyrobené z materiálu: laminovaná drevotrieska hrúbky 16-22 mm | áno |
farebné prevedenie | dub sonoma |
predná plocha stredne tvrdá drevovláknitá doska hrúbka 16 mm | áno |
dvojdverová skriňa, ľavé/pravé dvere | áno |
1 ks výsuvný vešiak,1 ks polica,1 ks zásuvka | áno |
4. Dvojdverová skrinka uzamykateľná
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 2 | ||
výška | mm | 1 950 | 1 970 | |
hĺbka | mm | 420 | 430 | |
šírka | mm | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
korpus, police, dvierka: obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbka 18 mm | áno |
farebné prevedenie | dub sonoma |
chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu hrúbka 18 mm | áno |
prestaviteľné police s rozostupom 25 mm | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a odstránenia odpadov. |
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, naloženia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku. Požadované doklady dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne požadované funkčné a technické parametre alebo kvalitatívne vyššie. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo v takomto prípade odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Všetky náklady spojené s reklamovaním tovaru vrátane nákladov na dopravu znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad - faktúru. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný objednávateľom. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Uvedenie nesprávnej ceny dodávateľom v jeho ponuke na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodanie tovaru so záručným listom a s preberacím protokolom. |
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. |
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa . |
Trieda SNP 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12.02.2024 08:00 — 12.03.2024 12:00
1,00 celok
1 214,40
1 012,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2024 08:32
07.02.2024 12:00
07.02.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.02.2024 10:39 - Vstupná ponuka | 1 214,40 | € | Cena s DPH |
07.02.2024 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 100,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: