• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 13:20

Detail zákazky Z2024654

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 13:20

Základné údaje

Z2024654

OF-284026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8913016

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

55102573

Naceva interiéry s. r. o.

Nemessányiho 5, Košice - mestská časť Šaca, 04015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

nábytok, kancelársky stôl, skriňa šatníková, konferenčný stolík, zásuvkový kontajner

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky stôl so zásuvkami
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2
výška stola mm 750
dĺžka stola mm 1200
šírka stola mm 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál dosky stola: obojstranne laminátová drevotrieska hrúbka 18 mm áno
ABS hrana hrúbky áno
farebné prevedenie dub sonoma
zadné čelo do 2/3 hornej výšky stola áno
boky stola plné laminovaná drevotrieska hrúbky 18 mm áno
korpus zásuvkového kontajnera, bočnice zásuviek a čelá zásuviek sú z rovnakého materiálu ako stôl áno
kontajner na pevných nôžkach 4 zásuvky (nie kolieska), (bočná stena stola je zároveň bočnou stenou kontajnera) áno
zásuvky bez uzamykania šírka: 420 mm, výška: 150 mm
hĺbka kontajnera 600 mm
 2. Konferenčný stolík
Funkcia
kancelárske vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška mm 500
hĺbka mm 680 700
šírka mm 680 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
laminovaná drevotrieska DTD hrúbka  18 mm áno
farebné prevedenie dub somona
 3. Šatníková skriňa jednodverová so zásuvkou
Funkcia
kancelárske vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2
výška mm 1 950 1 970
hĺbka mm 420 430
šírka mm 590 610
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyrobené z materiálu: laminovaná drevotrieska hrúbky 16-22 mm áno
farebné prevedenie dub sonoma
predná plocha stredne tvrdá drevovláknitá doska hrúbka 16 mm áno
dvojdverová  skriňa, ľavé/pravé dvere áno
1 ks výsuvný vešiak,1 ks polica,1 ks zásuvka áno
 4. Dvojdverová skrinka uzamykateľná
Funkcia
kancelárske vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2
výška mm 1 950 1 970
hĺbka mm 420 430
šírka mm 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus, police, dvierka: obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbka 18 mm áno
farebné prevedenie dub sonoma
chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu hrúbka 18 mm áno
prestaviteľné police s rozostupom 25 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a odstránenia odpadov.
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, naloženia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku. Požadované doklady dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne požadované funkčné a technické parametre alebo kvalitatívne vyššie.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo v takomto prípade odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Všetky náklady spojené s reklamovaním tovaru vrátane nákladov na dopravu znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad - faktúru. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Uvedenie nesprávnej ceny dodávateľom v jeho ponuke na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
Dodanie tovaru so záručným listom a  s preberacím protokolom.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12.02.2024 08:00 — 12.03.2024 12:00

1,00 celok

1 214,40

1 012,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2024 08:32

07.02.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 85
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2024 10:39 - Vstupná ponuka 1 214,40 € Cena s DPH
07.02.2024 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 100,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS