• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 08:35

Detail zákazky Z2024648

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 08:35

Základné údaje

Z2024648

OF-284853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8907607

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36831221

Aliter Technologies, a.s.

Turčianska 16, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby hardvérovej a softvérovej podpory produktov v dátových centrách verejného obstarávateľa 02 - 04/2024

služby, podpora, softvér, hardvér

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby hardvérovej a softvérovej podpory produktov v dátových centrách verejného obstarávateľa
Funkcia
služby podpory produktov v dátových centrách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služby hardvérovej a softvérovej podpory ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby hardvérovej a softvérovej podpory produktov Obdobie poskytovania služieb - február až apríl 2024
Služby hardvérovej a softvérovej podpory produktov dvoch (2) dátových centrách, ktoré sa nachádzajú v rámci mesta Bratislava
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD Služba podpory s dobou odozvy nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy a pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek v pracovnej dobe od 8:00 do 17:00 hod.
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD V rámci služby Objednávateľ požaduje pokryť nárok na softvérové a firmvérové aktualizácie pre predmetné zariadenie.
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD Platnosť pokrytia služby musí byť overiteľná u výrobcu predmetných zariadení (napríklad na web portáli výrobcu) prostredníctvom SN.
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD - možnosť nahlasovania poruchy emailom, telefonicky alebo prostredníctvom web stránky
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD - pridelenie identifikačného čísla poruchy počas celej doby jej riešenia a kvalifikovanie typu poruchy v slovenskom alebo českom jazyku
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD v prípade potreby, odstránenie poruchy na mieste, výrobcom certifikovaným technickým pracovníkom pre danú platformu zariadení (servery, diskové polia, záznamové zariadenia, sieťové prvky)
Servisné služby pre HW produkty - požiadavky - Reaktívna služba – RS 9x5 - NBD - vrátane výmeny vadných dielov a ich likvidácie (vadné diely prechádzajú výmenou do majetku poskytovateľa služby)
Zoznam zariadení HPE 3PAR StoreServ 8200 2N Fld Int Base - 2 ks / HPE DL360 Gen10+ 8SFF NC CTO Svr - 2 ks / HPE BL460c G9 E5v4 10/20Gb FLB CTO Blade - 17 ks / HPE BL460c Gen10 v6 CTO Blade - 6 ks
Zoznam zariadení HP BL460c G7 CTO Blade - 2 ks / HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl - 1 ks / HP DL360G7 CTO Server 1 ks / VC 8Gb FC 24-Port Opt Kit /Enclosure CZ3536AN0N - 2 ks
Zoznam zariadení StoreOnce 4220 - 1 ks / HP VLS9000 System - 1 ks / HP VLS9000 Capacity Upgrade Module - 3 ks / HP MSL 8096 - 1 ks / HP MSL 4048 - 1 ks / HP MSL 2024 - 1 ks
Zoznam zariadení HP BL460c Gen8 10/20Gb FLB CTO Blade 14 ks/ HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl 3 ks HPE BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure 1 ks/ Aruba 6200F 48G 4SFP+ Swch 4 ks/Aruba 8320 48 T/6 40 X472 5 2 Bdl 4 ks
Zoznam zariadení Aruba 8325-48Y8C BF 6 F 2 PS Bdl - 4 ks / Aruba 6200F 48G CL4 4SFP+370W Swch - 18 ks / HPE DL360 Gen10 8SFF CTO Server - 8 ks / HPE Primera 600 2-way Storage Base - 2 ks
Zoznam zariadení HPE SN6620C 32Gb 48/24 FC Switch - 4 ks / HP EVA8400 22GB Cache Multi Product Rack - 2 ks / BIG DATA projekt 1 ks
Servisné služby pre SW produkty - požiadavky Pre SW produkty implementované na zariadeniach (uvedené v bodoch 10 až 15) sa požaduje podpora prostredníctvom výrobcu zariadení.
Servisné služby pre SW produkty - požiadavky V prípade, že výrobca zariadení na vybraný softvér podporu neposkytuje, Objednávateľ požaduje podporu priamo od výrobcu SW produktov v rozsahu požadovanom pre SW licencie.
Služby SW podpory pre zálohovací software HPE Dataprotector Nahlasovanie požiadaviek 24hodín, 7dní v týždni.
Služby SW podpory pre zálohovací software HPE Dataprotector Pre úroveň podpory Level-1 sa požaduje komunikácia v SK alebo ČR jazyku. V rámci služby požadujeme pokryť aj nárok na softvérové aktualizácie implementovaných funkcionalít zálohovacích systémov.
Služby SW podpory pre zálohovací software HPE Dataprotector min v rozsahu existujúcich licencií
Zoznam existujúcich licencií Microsoft Windows Server 2019(16-Core) Std FIO Npi en SW - 8 ks
Zoznam existujúcich licencií Service guard - HP SGLX x86 2P 1y 24x7 PCL E-LTU - 16 ks / Service guard - HP SGLX Oracle x86 2P 1y24x7 PCL E-LTU - 16 ks
Zoznam existujúcich licencií Service guard - HP MCLX P6K x86 2P 1y24x7 Flex PCL LTU - 16 ks / Service guard - HPE SGLX Enterprise x86 1y24x7 PSL E-LTU - 16 ks / Microfocus DATAPROTECTOR - 1TB - 18 ks
Služby SW podpory pre SW zabezpečujúci vysokú dostupnosť HPE Service Guard Nahlasovanie požiadaviek 24hodín, 7dní v týždni.
Služby SW podpory pre SW zabezpečujúci vysokú dostupnosť HPE Service Guard Pre úroveň podpory Level-1 Objednávateľ požaduje komunikáciu v slovenskom alebo českom jazyku.
Služby SW podpory pre SW zabezpečujúci vysokú dostupnosť HPE Service Guard Objednávateľ požaduje pokryť aj nárok na softvérové aktualizácie HPE Service Guard produkčných systémov minimálne v rozsahu existujúcich licencií.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi údaje pre nahlasovanie poruchy: email, telefonicky kontakt a adresu web stránky
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom spoločnosti produktov uvedených vyššie.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa.
Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (vrátane aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku).
Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
Fakturácia na mesačnej báze za mesiace február, marec a apríl 2024, a to vždy po uplynutí kalendárneho mesiaca.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 3/C, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

08.02.2024 00:00 — 30.04.2024 23:59

1,00 ks

163 725,00

136 437,73

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2024 10:05

05.02.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2024 08:37 - Vstupná ponuka 132 000,00 € Cena s DPH
05.02.2024 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 132 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS