• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2024 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 14:08
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 15:00

Detail zákazky Z2024647

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2024 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 14:08
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 15:00

Základné údaje

Z2024647

OF-284848

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8907591

Objednávateľ

35514698

Prevádzkareň obce Lendak

Revolučná 1285/1A, Lendak, 05907, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie poukážky

stravovacie karty, elektronické stravovacie poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky € 7
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 1530
Počet elektronických stravovacích kariet ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje meno stravníka
Stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvo stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravovacích poukážok počas trvania rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v čiastkových objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravovacie poukážky.
Podanie dielčej objednávky na dodanie stravovacích poukážok a stravovacích kariet môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa.
Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line.
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky do sídla objednávateľa.
Požaduje sa do troch pracovných dní po uzavretí dohody predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, t.č., email), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia rámcovej dohody, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa.
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky.
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. Medzi stravovacími zariadeniami musia byť minimálne 3 hypermarketmi v okrese Kežmarok a Poprad.
Stravovacie karty umožňujú bez kontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu.
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu dohody objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti dohody.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas doby platnosti dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia dohody. V rozpočte úspešný uchádzač uvedie z technickej špecifikácie predpokladané množstvo stravovacích poukážok, požadovanú nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, k nominálnej hodnote stravovacej poukážky skutočnú hodnotu stravovacej poukážky, ktorá bude fakturovaná a celkovú sumu, ktorá bude fakturovaná za predpokladané množstvo stravovacích poukážok v rámci celého predmetu zákazky.
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Nominálna hodnota stravovacej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (stravovacie karty, cena za dopravu, balné, poistenie, provízia ).
Fakturácia sa bude realizovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov t. j. od 1.1.2024 do 31.12.2024 , alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu.
Názov Upresnenie
S dodávateľom bude uzavretá rámcová dohoda Rámcová dohoda nezakladá priamo finančné plnenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Revolučná 1285/1A, Lendak, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

09.02.2024 13:08 — 31.12.2024 13:08

1,00 súbor

10 710,00

10 710,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2024 13:09

06.02.2024 14:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2024 14:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 13:53 - Vstupná ponuka 10 709,90 € Cena bez DPH
31.01.2024 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 10 709,89 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS