• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2024 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 11:25

Detail zákazky Z2024638

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2024 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2024 11:25

Základné údaje

Z2024638

OF-284613

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8913000

Objednávateľ

35540559

Základná škola Belehradská 21, Košice

Belehradská 21, Košice, 04013, SVK

Dodávateľ

44108087

Jozef Moňok JOKRIM

Zdoba 78, Sady nad Torysou, 044 41, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, slivky, brokolica, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler, zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Banány - žlté bez škvŕn kg 800
2. Broskyne kg 180
3. Grep biely, čerstvý kg 300
4. Marhule kg 200
5. Citróny kg 300
6. Hrozno modré kg 250
7. Hrozno, biele, veľkoplodé kg 250
8. Hrušky, ukladané, červené, neprezreté kg 230
9. Jablká Gold ukladané kg 420
10. Jablká červené kg 380
11. Kiwi kg 200
12. Mandarínky kg 890
13. Nektarinky kg 300
14. Pomaranče kg 600
15. Ringloty, neprezreté kg 200
16. Čerešne kg 300
17. Brokolica, bez zmeny farby ks 400
18. Jahody, balenie 500 g ks 80
19. Cesnak - suchý kg 50
20. Cibuľa - suchá kg 1000
21. Cibuľa s vňaťou, čerstvá zväzok 200
22. Cibuľa červená kg 150
23. Hliva ustricová kg 100
24. Šampiňóny čerstvé kg 100
25. Kaleráb gigant kg 400
26. Kaleráb mladý s vňaťou ks 1000
27. Kapusta hlávková červená kg 500
28. Kapusta hlávková biela kg 750
29. Kyslá kapusta kg 750
30. Kapusta čínska, čerstvá kg 240
31. Karfiol, biely ks 350
32. Kel, čerstvý kg 125
33. Kel ružičkový, čerstvý, balenie 500 g ks 60
34. Paradajky kríčkové kg 180
35. Paradajky cherry, balenie 250 g ks 250
36. Paradajky kg 200
37. Petržlen kg 360
38. Petržlenová vňať kučeravá - čerstvá kg 15
39. Fenikel ks 10
40. Petržlenová vňať, čerstvá, balenie 100 g ks 60
41. Petržlen s vňaťou zväzok 40
42. Bazalka, čerstvá, balenie 100 g ks 20
43. Pažítka, čerstvá, balenie 100 g ks 50
44. Kôpor, čerstvý. balenie 100 g ks 30
45. Kôpor, čerstvý, balenie 1000g kg 10
46. Pór kg 100
47. Redkvička biela, guľatá zväzok 80
48. Redkvička biela, dlhá ks 100
49. Redkvička červená zväzok 130
50.. Uhorky šalátové kg 450
51. Mrkva praná kg 750
52. Paprika zelená kg 100
53. Paprika žltá kg 50
54. Paprika kápia kg 60
55. Zemiaky čistené plátky, balené kg 500
56. Šalát ľadový, čerstvý ks 250
57. Šalát hlávkový, čerstvý ks 200
58. Tekvica maslová kg 100
59. Tekvica Hokaido kg 120
60. Repa červená kg 280
61. Tymián, balenie 100 g zväzok 10
62. Zeler kg 400
63. Zemiaky žlté, varný typ A kg 8500
64. Zemiaky ružové, varný typ A kg 5600
65. Zemiaky nové, varný typ A kg 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zelenina, ovocie a huby - kvalita 1. trieda
Zelenina, ovocie a huby - kvalita čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, plesne a vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Zelenina, ovocie a huby - kvalita plody musia byť toho istého pôvodu, odrody, obchodnej triedy a kvality, dokazovať uspokojivú zrelosť, nesmú byť prezrelé
Zelenina, ovocie a huby preferujeme produkty z integrovanej alebo ekologickej produkcie, pri sezónnom ovocí a zelenine regionálny sortiment
Zemiaky balené, odrodovo jednotné, označené krajinou pôvodu a varným typom bez nadmernej povrchovej vlhkosti, bez rozsiahlej chrastavitosti, so zacelenými poraneniami, bez cudzích prímesí a nečistôt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému  uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) aj minimálne množstvo 1 kg, bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne medzi 6:45 - 7:30 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodiny od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou konať za uchádzača , ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na mot. vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Belehradská 21, Košice - mestská časť Sídlisko Ťahanovce, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

49 616,84

49 616,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2024 10:05

07.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 129
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2024 13:57 - Vstupná ponuka 49 616,75 € Cena s DPH
05.02.2024 16:20 - Najvýhodnejšia ponuka 49 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS