35540559
Základná škola Belehradská 21, Košice
Belehradská 21, Košice, 04013, SVK
36177083
ERIK, s.r.o.
Pri Krásnej 3, Košice, 04012, SVK
Chladená hydina
hydina, mäsové výrobky
Tovar, Služba
1. Chladená hydina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kuracie prsia, voľné, chladené bez kosti a kože, bez zmeny farby farby, opracované | kg | 500 | ||
2. Kuracie stehný plátok, voľné, chladené bez kosti a kože, bez zmeny farby, opracované | kg | 600 | ||
3. Kuracie stehná, voľné, chladené, kalibrované 180 gr, 200gr, 220 gr s kosťou a kožou, bez zmeny farby | kg | 200 | ||
4. Kuracie stehna s. kosťou. voľné, chladené s kosťou a kožou nekalibrované | kg | 200 | ||
5. Sliepka chladená, chladená, bez drobkov, bez zmeny farby | kg | 100 | ||
6. Kurča, voľné, chladené bez drobkov, bez zmeny farby | kg | 100 | ||
7. Kuracia štvrť, voľné, chladené, s kosťou a kožou, bez zmeny farby | kg | 100 | ||
8. Kuracia pečeň, voľné, chladená, čerstvá, bez zmeny farby | kg | 50 | ||
9. Kačacie prsia, voľné, chladené s kožou bez kosti, čerstvé | kg | 150 | ||
10. Kačacie masť, čerstvá, balenie 500 g | kg | 20 | ||
11. Morčacie stehná, voľné chladené bez kosti a kože, bledoružovej farby, opracované | kg | 100 | ||
12. Morčacie prsia, voľné, chladené bez kosti a kože, bledoružovej farby, opracované | kg | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mäso | voľné čerstvé, opracované, chladené a vákuovo nebalené |
Mäso | kvalita čerstvosti mäsa nesmie javiť znaky: po rozmrazení alebo zmrazení, obsahovať pridanú vodu, mastné krvavé časti cudzieho zápachu, neprirodzenej farby, napichovania do svaloviny |
Mäso a mäsové výrobky | dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre alebo na obale mäsa neuplynula viac ako 1/3 |
Mäsové výrobky | nesmú obsahovať konzervačné látky, zahusťovadlá viažúce na seba vodu, múku, škrob, ktoré pri procese výroby mäsových výrobkov nie sú schválené štátnou potravinovou a veterinárnou správou SR |
Hovädzie mäso | obsah soli pri mäkkých mäsových výrobkoch musí byť nižší ako 2,5 g/ 100 g výrobku a pri trvanlivých mäsových výrobkoch menej ako 4,0 g/ 100 g výrobku |
Mäso bravčové, kuracie a morčacie | pôvod mäsa - pri dodávke môsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie kódom dodávky a údajom o krajine, kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku. |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP. |
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu. |
5. Objednávateľ predloží písomnú objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) aj minimálne množstvo 1 kg, bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne medzi 6:45 - 7:30 hod. Objednávateľ má možnosť zmeniť množstvo objednaného alebo dodaného tovaru, podľa skutočných stravníkov na ten daný deň. (Do hodiny dodať alebo zobrať tovar) |
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodiny od odmietnutia prevzatia tovaru. |
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky. |
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 9 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou konať za uchádzača , ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na mot. vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. |
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP. |
Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. |
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Belehradská 21, Košice - mestská časť Sídlisko Ťahanovce, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 Celok
15 546,50
15 546,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2024 10:03
07.02.2024 11:00
07.02.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2024 10:39 - Vstupná ponuka | 15 246,00 | € | Cena s DPH |
02.02.2024 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 180,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: