• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 15:05

Detail zákazky Z2024611

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 15:05

Základné údaje

Z2024611

OF-284741

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8901497

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky

čistiace prostriedky, hygienické prostriedky toaletný papier, dezinfekcia, utierky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Čistiace, dezinfekčné a hygienické výrobky vhodné na upratovanie administratívnych priestorov,  sociálnych zariadení.
Prostriedky určené na ručnú aplikáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistič na podlahu AJAX ks 39
Čistiaci prostriedok na riad JAR 900ml ks 42
Osviežovač do WC závesný košík  Bref ks 15
CIF tekutý prášok 500ml ks 35
Sáčky na odpad 50x60 bal 20
6. Vrecia na odpad 700x1100 bal 10
Čistič okien CLIN ks 12
Drôtenka kovová na riad 3ks/Bal ks 6
Utierka švédska ks 30
Špongia na riad 10ks/Bal bal 5
Mydlo tekuté 5L (antibakteriálne ) ks 7
Utierky skladané papierové 3000ks/2vrstvové kar 3
Sitko gélové do pisoára ks 10
Prostriedok dezinfekčný Sanytol 500ml s rozprašovačom ks 10
Osviežovač do WC-spray ks 6
Čistiaci prostriedok Fixinela 500ml ks 20
Savo Perex 1,2L ks 12
Sáčky na odpad 60x70 , 25ks/Bal ks 20
Prášok Prací 9kg ks 6
Sóda kryštalická 1000g ks 10
Návlek na mop de luxe 43x13mm ks 20
Návlek na mop mikrofáza 43x13mm ks 30
Špongia na riad PROFIL 5ks/Bal bal 13
Mydlo tekuté 1L ks 3
Utierka špongiová 5ks/Bal bal 2
Metlička ručná 280 mm s drevenou rúčkou ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-závod Košice, Vodárenská 18/A 040 01 Košice, tel. kontakt 055 79 52 403-skladník , 055 79 52 402-skladník , 055 79 52 401
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7:30 do 14:30 hod.
Úhrada za časť plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar a požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Cena predmetu je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t.j. predstavuje cenu konečnú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi. Náklady s tým súvisiace znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu-prevzatiu min. 1 pracovný deň vopred

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vodárenská 18/A , 040 01 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

08.02.2024 13:12 — 22.02.2024 13:12

1,00 celok

753,40

753,40

V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar a požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.01.2024 13:13

05.02.2024 14:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2024 14:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 532
 51
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2024 18:42 - Vstupná ponuka 753,40 € Cena bez DPH
05.02.2024 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 734,41 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS