• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2024 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 11:47
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 13:00

Detail zákazky Z2024608

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2024 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 11:47
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 13:00

Základné údaje

Z2024608

OF-284675

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8901490

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

43812481

TURON GASTRO s.r.o.

Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky

čistiace prostriedky, hygienické prostriedky toaletný papier, dezinfekcia, utierky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Hygienické potreby a čistiace prostriedky na zabezpečenie hygieny a čistoty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky biele (33x33/100) bal 32
Papierové utierky kuchynské - dvojvrstvové, 100% celulóza, biele 48 utržkov, rozmer pribl. 23x21x10cm (2ks v balení) bal 15
Toaletný papier 2vrstvový -19cm priemer rolky, 110 návin, 6 cm priemer dutinky, šírka 9 cm, biely, 100% celulóza Softly Jumbo v prípade náhrada ekvivalent, balenie 12 ks bal 24
Mydlo tekuté antibakteriálne 5 l litrové ks 21
Mydlo toaletné 100 g ks 412
Uterák froté 50x90 100% bavlna, pútko, gramáž 450 gm2 farba biela bal 127
Prací prášok 9 kg(vysoko účinný pre prof. použitie univerz. ks 3
Prací prášok 600g ks 546
Krém na ruky 100g s glycerínom, s nechtíkom (napr. Indulona) tuba alebo ekvivalent ks 289
Toaletný papier 2 vrstvový biely 30m ks 484
Leštidlo na obuv čierne 250 g ks 89
Sprej impregnačný na obuv 250 ml ks 41
Solvina 450g, umývacia pasta na ruky ks 143
Wurth prírodný čistiaci prostriedok na ruky 4L, konzistencia- pastový, bez obsahu plástov, pH 6,5 ,  na stredné až veľké znečistenie rúk ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-závod Rožňava, Štítnická 19, 048 01 Rožňava
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7:00 do 15:00 hod.
Úhrada za časť plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar a požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Cena predmetu je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t.j. predstavuje cenu konečnú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi. Náklady s tým súvisiace znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu-prevzatiu min. 2 pracovné dni vopred

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štítnická 19, 048 01 Rožňava, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

08.02.2024 10:54 — 22.02.2024 10:57

1,00 celok

2 900,00

2 900,00

V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar a požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.01.2024 11:26

05.02.2024 11:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2024 12:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 531
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 09:38 - Vstupná ponuka 2 900,00 € Cena bez DPH
05.02.2024 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 774,11 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS