00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Licencie VMware vSphere 8
Licencie
Tovar
1. Licencie VMware vSphere 8
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie dodanie 6 kusov nových licencií Customer Purchasing Program T2 VMware vSphere 8 Enterprise Plus for 1 processor - produktový kód VS8-EPL-C-T2, 6 kusov nových licencií Production Support/Subscription for VMware vSphere 8 Enterprise Plus for 1 processor for 3 years - produktový kód VS8-EPL-3P-SSS-C, 1 kus novej licencie VMware vSphere 8 Enterprise Plus Acceleration Kit for 6 processors - produktový kód VS8-EPL-6AK-C a 1 kus novej licencie Production Support/Subscription for VMware vSphere 8 Enterprise Plus Acceleration Kit for 6 processors for 3 years - produktový kód VS8-EPL-6AK-3P-SSS- |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Customer Purchasing Program T2 VMware vSphere 8 Enterprise Plus for 1 processor Produktový kód: VS8-EPL-C-T | ks | 6 | ||
Production Support/Subscription for VMware vSphere 8 Enterprise Plus for 1 processor for 3 years Produktový kód: VS8-EPL-3P-SSS-C | ks | 6 | ||
VMware vSphere 8 Enterprise Plus Acceleration Kit for 6 processors Produktový kód: VS8-EPL-6AK-C | ks | 1 | ||
Production Support/Subscription for VMware vSphere 8 Enterprise Plus Acceleration Kit for 6 processors for 3 years Produktový kód: VS8-EPL-6AK-3P-SSS-C | ks | 1 |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi licencie uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy" a poskytnúť súvisiace služby uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy" (ďalej len "predmet zmluvy" alebo "licencie"). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu podľa podľa čl. II. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Dodávateľ je povinný poskytnúť plnenie predmetu zmluvy podľa tejto zmluvy a v súlade so všetkými požiadavkami objednávateľa uvedenými v v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy". |
3. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú komunikovať vo veci plnenia predmetu zmluvy. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
4. Zmluvné strany sa dohodli na lehote plnnenia predmetu zmluvy najneskôr do 20 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5. Miestom plnenia predmetu zmluvy je Bratislava. |
II. CENA |
1. Celková cena za plnenie predmetu zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek priame a nepriame náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane všetkých zliav, daní, cla, poplatkov, prípadných licenčných poplatkov, platieb vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými predpismi, ako aj iných nákladov súvisiacich s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré si nezapočítal do ceny za predmet zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej tiež "zmluvná cena"). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je: súčet súčinov množstva a jednotkových cien požadovaných licencií bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v Slovenskej republike, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z. z.") a cenu vrátane DPH. |
6. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. v prípadoch, ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy kópiu platného potvrdenia preukazujúceho skutočnosť, že je oficiálnym partnerom v Slovenskej republike pre ponúkané licencie alebo ekvivalentný doklad preukazujúci skutočnosti podľa tejto vety. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si sankcie podľa OPEP. |
2. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zmluvy za podmienok uvedených v zmluve, nesplnenie povinností dodávateľa najmä podľa čl. I. bodu 4., čl. II. bodu 3., čl. III. bodu 1. a čl. VII. bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty ani nároku na náhradu škody. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry za plnenie zodpovedajúce predmetu zákazky najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po plnení predmetu plnenia na základe akceptačného protokolu podpísaného zodpovednými zástupcami dodávateľa a objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou, resp. doručiť iným vhodným spôsobom vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Prílohou faktúry je akceptačný protokol podpísaný zodpovednými zástupcami dodávateľa a objednávateľa. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
4. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu uhradenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
5. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. a v súlade s OPET. |
6. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená povinná príloha t. j. akceptačný protokol podpísaný zodpovednými zástupcami dodávateľa a objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
7. V prípade podľa čl. VI. bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
8. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369 a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
VII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. V prípade, že dodávateľ nedodá plnenie podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite a za podmienok uvedených v zmluve, čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení alebo majetku vo vlastníctve alebo správe objednávateľa, dodávateľ je povinný na vlastné náklady nahradiť škodu, najmä zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia alebo majetku objednávateľa, ktoré vzniklo plnením, ktoré nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na zmluvnú pokutu. |
1 Stromová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
03.02.2024 13:22 — 23.02.2024 13:23
1,00 sada
105 312,00
87 760,00
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2024 13:27
01.02.2024 15:18
01.02.2024 15:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2024 15:05 - Vstupná ponuka | 105 312,00 | € | Cena s DPH |
31.01.2024 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 105 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: