• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2024 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 10:50

Detail zákazky Z2024575

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2024 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 10:50

Základné údaje

Z2024575

OF-284742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8901536

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51261171

DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“

Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač s vybavením

notebook, klávesnica, myš

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač – notebook
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Uhlopriečka displeja 16" Maximálne rozlíšenie 2560 × 1600 px Typ panela IPS Typ displeja Lesklý Pomer strán 16:10 Obnovovacia frekvencia displeja 60 Hz Svietivosť 400 Nits
Procesor Intel Core i5 Generácia procesora Intel Raptor Lake (13. generácia) Modelové označenie procesora Intel Core i5 1340P Raptor Lake Počet jadier procesora 12×
Procesor Frekvencia procesora 1,4 GHz (1 400 MHz) Core Boost Frekvencia 4,6 GHz (4 600 MHz) Cache procesora 12 MB
Operačná pamäť 16 GB Typ pamäte DDR5 Frekvencia pamäte 5200 MHz (5.2 GHz)
Pevný disk Typ úložiska SSD Kapacita úložiska 512 GB Rozhranie disku PCIe NVMe
Výbava Podsvietená klávesnica, Dotykový displej, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, Podpora stylusu, Operačný systém, TPM 2.0
Batéria Nabíjanie cez USB-C Ano, Nabíjací konektor USB-C Kapacita batérie 71 Wh Prikon 65 W Maximálna výdrž batérie 20.5 h
Rozhranie Dátové USB-C Grafické výstupy HDMI, USB-C Audio Combo Audio Jack USB-C 1× USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 2× Bluetooth v5.1 WiFi 802.11ax Verzia WiFi 6
 2. Počítačová klávesnica a myš
Funkcia
Vkladanie znakov a ovládania počítača
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (set) ks 2
Rozmery (Šírka x Výška x Hĺbka) cm 45,73 x 2,4 x 21
Citlivosť senzora myši DPI 1000
Tlačidlo myši počet 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie: Bezdrôtový set
Rozhranie: USB a bezdrôtový USB prijímač
Technológia senzora myši: Optická
Česká a slovenská kancelárska klávesnica: Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: Prenosný počítač –notebook Lenovo Yoga 7 16IRL8 Arctic Grey celokovový + aktívny stylus Lenovo; Počítačová klávesnica a myš Logitech Wireless Combo MK540 CZ + SK.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Dekanát SjF, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

08.02.2024 08:00 — 07.03.2024 14:00

3,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

934,01

934,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2024 13:34

05.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 14:25 - Vstupná ponuka 934,01 € Cena bez DPH
02.02.2024 00:11 - Najvýhodnejšia ponuka 849,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS