• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2024 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2024 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2024 13:25

Detail zákazky Z2024568

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2024 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2024 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2024 13:25

Základné údaje

Z2024568

OF-284752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8922243

Objednávateľ

35581654

Social. Trans, n.o.

Jarná 23, Spišské Vlachy, 05361, SVK

Dodávateľ

44467613

BIGIMI, s.r.o.

Nábrežie Hornádu 11/5, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie, zelenina,

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ČERSTVÉ OVOCIE A ZELENINA
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa žltá, balenie 25 kg kg 200
Kapusta hlávková biela kg 170
Kel kg 15
Mrkva kg 40
Paprika zelená kg 50
Paradajky kg 150
Zemiaky konzumné kg 3500
Jablká kg 150
Pomaranče voľné kg 150
Mandarinky voľné kg 300
Banány kg 400
Broskyne kg 50
Melón červený vodový kg 100
Hrušky kg 130
Hrozno biele kg 80
Uhorky kg 70
Citróny kg 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
požadovaná kvalita ovocie, zelenina I. trieda, čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu, chuti
požadovaná kvalita ovocie, zelenina bez použitia chemických konzervačných látok a prostriedkov proti klíčeniu.
geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo a druh tovaru s možnosťou e-mailového objednávania tovaru (podľa potrieb objednávateľa).
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne, okrem soboty, nedele a sviatkov (5 dni v týždni). Objednávateľ predloží objednávku (môže aj emailom) dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod. (podľa požiadaviek objednávateľa môže byť dodacia doba aj neskoršia).
Dodávaný tovar musí spĺňať kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem. Dodávaný tovar musí byť čerstvý a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.  Všetky produkty musia mať uvedený dátum najneskoršej spotreby.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. Ostatné vady, záruky, sankcie a pod. budú riešené v súlade s OPET.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej producentom.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cenu tovaru, smerom hore, je možné meniť len dodatkom zmluvných strán a to len v súlade so ZoVO č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
Zmena rámcovej dohody môže byť, ale len v súlade so ZoVO.
Dodávateľ musí objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ak bude mať dodávateľ cenníkovú cenu nižšiu, ako je jednotková cena v tejto Rámcovej dohode (v špecifikácii, ktorá je prílohou Rámcovej dohody a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody). Zvýšenie jednotkovej ceny nie je možné.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je mesiac od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Ak bude pri niektorom tovare sadzba DPH 10%, dodávateľ túto skutočnosť uvedie v špecifikácii a označí túto skutočnosť pri danom tovare v špecifikácii.
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom špecifikácie  technických vlastností tejto rámcovej dohody, ale je v súlade so spoločným slovníkom verejného obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže objednávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom tejto rámcovej dohody. To zároveň nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. Cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jarná 18, Spišské Vlachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

1,00 ks

6 560,38

6 560,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.01.2024 11:27

09.02.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 110
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 11:01 - Vstupná ponuka 6 560,00 € Cena s DPH
09.02.2024 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka 6 558,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS