00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Licenčný maintenance a servisné služby na produkty Disig QES Signer/Portal
Servisné služby, update, upgrade, QES Signer/Portal
Služba
1. Licenčný maintenance a servisné služby na produkty Disig QES Signer/Portal
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytnutie licenčného maintenance a servisných služieb pre produkty Disig QES Signer/Portal, ktoré sú inštalované v infraštruktúre objednávateľa na obdobie 24 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné služby typu Service desk, Servisný zásah, Update a Upgrade na produkty Disig QES Signer/Portal (tri rozmnoženiny programu) | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Licenčný maintenance - obsahom bude update alebo upgrade produktov Disig QES Signer/Portal, zahŕňajúci dodanie SW riešenia. | nárok na novú verziu |
Hotline - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní produktov Disig QES Signer/Portal, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií potrebných pri práci s produktami Disig QES Signer/Portal. | Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod |
Pohotovosť - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri výskytoch kritických, závažných a nepodstatných incidentov súvisiacich s produktami Disig QES Signer/Portal v stanovenom čase podľa typu incidentu. | Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod |
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami Disig QES Signer/Portal s nasledovnými parametrami: | Kritický incident : Doba reakcie do 4 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 8 hod |
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami Disig QES Signer/Portal s nasledovnými parametrami: | Závažný incident : Doba reakcie do 8 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 40 hod |
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami Disig QES Signer/Portal s nasledovnými parametrami: | Nepodstatný incident/Prevádzková podpora: Doba reakcie do 24 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 80 hod (v rozsahu: max 2 požiadavky/kal. mesiac, s časom na vyriešenie do 3 človekohodín/kal. mesiac |
Prevádzková podpora - pravidelná profylaktika | min. 2x ročne čistenie logov (vždy ku koncu polroka), monitoring vyťaženosti |
Podpora pri implementácii novej verzie produktu Disig QES Signer/Portal alebo Update aktuálne používanej verzie produktu Disig QES Signer/Portal | v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod v rozsahu 2 človekodni / rok |
Názov |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v aktuálnom znení. |
Servisná zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe originál, alebo overenú kópiu dokladu o tom, že disponuje od výrobcu / distribútora oprávnením dodávať príslušné softvérové licencie a licenčný maintenance na Disig QES Signer/Portal. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že používaním diela v rozsahu a spôsobom uvedeným v tomto článku Zmluvy nedôjde k porušeniu práv tretích osôb a že na základe tejto Zmluvy dodaný predmet plnenia nemá právne vady. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady priamo či nepriamo súvisiace s plnením. |
Cena za poskytnutie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky bude fakturovaná ako mesačný paušálny poplatok. Dňom dodania služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca. |
Prílohou faktúry je vždy rozpis poskytnutých a dodaných služieb, ktorý bude potvrdený Objednávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, alebo požiadavky na predmet zákazky, funkčnej a technickej špecifikácie /parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska platnými v čase zákazky. |
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v obchodných podmienkach elektronického trhoviska v bodoch 13.1 až 13.3 a vo výškach a prípadoch uvedených v obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2024 00:00 — 28.02.2026 23:59
1,00 zákazka
168 000,00
140 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2024 09:51
07.02.2024 10:00
07.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2024 11:40 - Vstupná ponuka | 168 000,00 | € | Cena s DPH |
03.02.2024 16:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 167 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: