• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 10:50

Detail zákazky Z2024552

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2024 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2024 10:50

Základné údaje

Z2024552

OF-284537

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8907613

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

31344381

Europapier Slovensko, s.r.o.

Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kancelárskeho papiera A4 a A3

kancelársky papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskeho papiera A4 a A3
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papiera A4 a A3 v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie a rozsahu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A4 (rozmer výška 297, šírka 210 mm) biely, gramáž 80g/m2, Kvalita B+, počet hárkov v balíku min. 500 ks, počet balíkov v krabici 5 kusov bal. 5000
Kopírovací papier A3 (rozmer výška 297, šírka 420 mm) biely, gramáž 80g/m2, Kvalita B+, počet hárkov v balíku min. 500 ks, počet balíkov v krabici 5 kusov bal. 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) tovaru vrátane kontaktných údajov ako je email, telefón a kontaktná osoba pre komunikáciu pri riešení objednávok, dodávok, faktúr a reklamácií.
2. Dodávateľ dodá tovar dodávať Objednávateľovi v súhrnnom množstve v zmysle technickej špecifikácie predmetu plnenia, a to vo viacerých dodávkach na základe čiastkových výziev – objednávok, ktoré Objednávateľ vystaví v priebehu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy a v ktorých určí rozsah požadovaného plnenia. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu oznámenú Dodávateľom.
Objednávateľ bude zadávať čiastkové výzvy - objednávky s nepravidelnou periodicitou a v rozsahu podľa svojich aktuálnych potrieb tak, aby bol tovar v množstve v zmysle technickej špecifikácie predmetu plnenia dodaný najviac v 5 (piatich) dodávkach.
3. Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednej očíslovanej objednávky dodaný naraz, kompletný, spolu s faktúrou a dodacím listom. Dodací list musí okrem iných náležitostí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky Objednávateľa, na základe ktorej bol tovar dodaný.
4. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať tovar do 10 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, do miesta plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne, ktorý mu oznámil Dodávateľ prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ten prevzatie potvrdí svojím podpisom na dodacom liste.
5. V prípade, že Dodávateľ neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa bodu 4, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia tovaru a jeho opätovným doručením znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 10 pracovných dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi.
6. Objednávateľ požaduje dobu splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
7. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia Račianska 71, Bratislava, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie.
8. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované technické špecifikácie, ako aj nepredloženie Objednávateľom požadovaného dokladu v zmysle bodu 1 týchto OPP a porušenie povinnosti podľa bodu 4 a 5 OPP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

08.02.2024 00:00 — 07.02.2025 23:59

1,00 komplet

31 764,00

26 470,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2024 12:27

06.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2024 14:12 - Vstupná ponuka 22 096,80 € Cena s DPH
01.02.2024 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 22 096,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS