00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
31344381
Europapier Slovensko, s.r.o.
Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK
Dodávka kancelárskeho papiera A4 a A3
kancelársky papier
Tovar
1. Dodávka kancelárskeho papiera A4 a A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papiera A4 a A3 v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie a rozsahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kopírovací papier A4 (rozmer výška 297, šírka 210 mm) biely, gramáž 80g/m2, Kvalita B+, počet hárkov v balíku min. 500 ks, počet balíkov v krabici 5 kusov | bal. | 5000 | ||
Kopírovací papier A3 (rozmer výška 297, šírka 420 mm) biely, gramáž 80g/m2, Kvalita B+, počet hárkov v balíku min. 500 ks, počet balíkov v krabici 5 kusov | bal. | 600 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) tovaru vrátane kontaktných údajov ako je email, telefón a kontaktná osoba pre komunikáciu pri riešení objednávok, dodávok, faktúr a reklamácií. |
2. Dodávateľ dodá tovar dodávať Objednávateľovi v súhrnnom množstve v zmysle technickej špecifikácie predmetu plnenia, a to vo viacerých dodávkach na základe čiastkových výziev – objednávok, ktoré Objednávateľ vystaví v priebehu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy a v ktorých určí rozsah požadovaného plnenia. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu oznámenú Dodávateľom. |
Objednávateľ bude zadávať čiastkové výzvy - objednávky s nepravidelnou periodicitou a v rozsahu podľa svojich aktuálnych potrieb tak, aby bol tovar v množstve v zmysle technickej špecifikácie predmetu plnenia dodaný najviac v 5 (piatich) dodávkach. |
3. Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednej očíslovanej objednávky dodaný naraz, kompletný, spolu s faktúrou a dodacím listom. Dodací list musí okrem iných náležitostí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky Objednávateľa, na základe ktorej bol tovar dodaný. |
4. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať tovar do 10 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, do miesta plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne, ktorý mu oznámil Dodávateľ prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ten prevzatie potvrdí svojím podpisom na dodacom liste. |
5. V prípade, že Dodávateľ neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa bodu 4, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia tovaru a jeho opätovným doručením znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 10 pracovných dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi. |
6. Objednávateľ požaduje dobu splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
7. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia Račianska 71, Bratislava, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie. |
8. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované technické špecifikácie, ako aj nepredloženie Objednávateľom požadovaného dokladu v zmysle bodu 1 týchto OPP a porušenie povinnosti podľa bodu 4 a 5 OPP. |
Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
08.02.2024 00:00 — 07.02.2025 23:59
1,00 komplet
31 764,00
26 470,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2024 12:27
06.02.2024 10:00
06.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2024 14:12 - Vstupná ponuka | 22 096,80 | € | Cena s DPH |
01.02.2024 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 096,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: