• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2024 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2024 16:15

Detail zákazky Z2024546

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2024 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2024 16:15

Základné údaje

Z2024546

OF-284713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8897226

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bio riad a iné jednorázové produkty

Bio riad, jednorazové produkty, jednorázové produkty

  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bio riad a iné jednorázové produkty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baliaci papier 50x70 Cukrár 10 kg bal. 1
Desiatové vrecká biele 2,5 kg/1000 ks bal. 5
Desiatové vrecká hnedé 2 kg/1000 ks bal. 2
Etikety TERMO 56x88 cm, bez potlače /500 ks v kotúči/ ks 208
Fólia potr. 45/300 m 9my /4 ks v balení/ bal. 7
Lyžica drevená 16 cm /100 ks v balení/ ktn. 4
Miešadlo na kávu z dreva 14 cm /1000 ks v balení/ ktn. 2
Mikrotén. sáčky 20x30 cm /100 ks v kartóne/ ktn. 10
Mikroténové sáčky 30x40 cm /45 ks v kartóne/ ktn. 10
Miska hranatá priehľadná s viečkom 500 ml/50 ks PET ktn. 3
Miska priehľadná okrúhla Ø 127 mm 500 ml /50ks v balení/ ktn. 16
Návleky na topánky modré 40x14 cm /100 ks v balení/ ktn. 2
Pap. vrecká s okienkom 8 cm 12x5x59 cm /1000ks/ bal. 3
Papier na pečenie rolovaný hnedý 38 cm x 8 m /24 ks v kartóne/ ktn. 15
Papierová tácka biela 23 x 16 cm č.5 RECY /100 ks v balení/ ktn. 4
Papierové lodičiky na hlavu /25 ks v balení/ bal. 3
Papierové tašky 26 x32 cm /250ks v balení/ bal. 5
Papierové tašky 32 x27 cm /250ks v balení/ bal. 5
Papierové vrecko s bočným skladom biele 15+7 x 35 cm bal. 10
Plastový dištančný stojanček do pizza krabíc /100 ks v balení/ bal. 170
Pohár pap. "coffee to go" 0,28 l/50 ks priem. 80 mm ktn. 6
Pohár pap. biely 280 ml /50 ks balenie/ ktn. 1
Pohár z PET 0,25 l /50 ks v balení/ bal. 180
Polievková miska prieh (PP) 500 ml, Ø 127 mm /50 ks/ ktn. 6
Potravinová fólia (PE) 9µm 44 cm x 300 m /4 ks v kartóne/ ktn. 3
Rukavice jednorázové /100 ks v balení, 10 bal. V kartóne/ ktn. 20
Sáčky na bagety 150x400 mm /100 ks v balení/ s mikroperforátom bal. 190
Servítky biele 1vrst. 33x33 cm  /500ks/ bal. 15
Servitky do zásobníku 2vr. Katrin 31474 /15 ks v balení/ ktn. 110
Tácka papierová 16x23 cm /100 ks v balení, 10 bal. v kartóne/ ktn. 11
Tanier oválny z cukrovej trstiny 26 x 20 cm /50 ks v balení/ ktn. 1
Tanier papierový Ø 15 cm /100 ks v balení/ ktn. 1
Tanier papierový Ø 18 cm /100 ks v balení/ ktn. 1
Tanier papierový plytký 23 cm, nepremastiteľný /100 v balení, 5 balení v kartóne/ ktn. 5
Tanier z cukrovej trstiny  Ø 18 cm /50 ks v balení/    ktn.    1 ktn. 1
Tanier z cukrovej trstiny  Ø 22 cm /50 ks v balení/ ktn. 1
Tanier z cukrovej trstiny  Ø 26 cm /50 ks v balení/ ktn. 1
Taška 10 kg 30+16x52 cm /100 ks v balení/ ktn. 6
Tatrafan 100 m x 70 cm  /10 kg balenie/ bal. 3
Utierky papierové Tork Reflex Plus M4 /6 ks v kartóne/ ktn. 12
Utierky tissue rlo 2 vrst. 20 x 150 m biele /6ks v kartóne/ ktn. 2
Vanička hranatá priehľadná 1000 ml (PP) /50 ks v balení, 10 balení v kartóne/ ktn. 18
Viečko priehľadné pre vaničky hranaté (PP) /50 ks v balení, 10 balení v kartóne/ ktn. 18
Viečko priehľadné pre pol. misku Ø 127 mm /50ks) ktn. 16
Viečko vypuklé pre poháriky Ø 78 mm /50 ks v balení/ bal. 180
Vrece 70x110 cm modré 25 ks/Typ70 rolka 50
Vrece na odpadky (LDPE) čierne 100 x 125 cm 240L /10 ks rolka 150
Vrece na odpadky (LDPE) modré 70 x 110 cm 120L/25 ks rolka 50
Vrecká na hamburger 14x14 cm 500 ks /6 balení v 1 kartóne/ ktn. 4
Vrecko pap. nepremast.biele 2vrs.10,5x5,5x24 cm /100ks v 1 balení/ ktn. 25
Zástery na jedno použitie 802x125 cm  /50 ks v 1 balení, 10 bal. v 1 kartóne/ ktn. 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode Pre materiály a predmety z dreva a z cukrovej trstiny určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
Požadujeme za dodanie tovaru fakturáciu na základe skutočne odobratého množstva tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní.
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania Rámcovej dohody.
V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 50,00 EUR za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru do 24 hodín od objednania telefonickou formou, alebo mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný.
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke.
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil).
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Položke č.1 k tejto zmluve je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy.
Ak sa v predmete zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu,  značku, obchodný názov, kupujúci predloží ponuku s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom kupujúceho.
Predávajúci je uzrozumený so skutočnosťou, že množstvo odobraného tovaru je závislé od počtu stravovaných osôb, ktoré je pre kupujúceho z dlhodobého hľadiska nepredvídateľné. Kupujúci si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Položke č. 1 tejto zmluvy alebo  nový tovar,  ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie Bio riad a iné jednorazové produkty. Cena za daný tovar nesmie byť vyššia ako cena v aktuálnom cenníku dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vysokoškolákov 26; Nová Menza, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

18 000,00

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.01.2024 09:27

02.02.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 537
 573
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 15:56 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena bez DPH
02.02.2024 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 17 993,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS