35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Dodanie licencií Ms Project Plan 3 na obdobie 12 mesiacov v rámci programu CSP (NCE)
Licencie, Ms Project Plan
Tovar
1. Dodanie licencií Ms Project Plan 3 na obdobie 12 mesiacov v rámci programu CSP (NCE)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie licencií Ms Project Plan 3 na obdobie 12 mesiacov v rámci programu CSP (NCE). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Ms Project Plan 3 | ks | 55 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft Project Plan 3 (Project Plan 3) vo forme Rámcovej dohody. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto Rámcovej dohode. |
3. Čerpanie prostredníctvom elektronického zasielania Čiastkových výziev počas platnosti Rámcovej dohody s periodicitou najviac 1x mesačne, zasielané na adresu oprávnenej osoby Dodávateľa. |
4. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér. Objednávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií. |
5. Dodávateľ musí byť Registrovaným partnerom spoločnosti Microsoft pre požadovaný produkt a program. |
6. Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH. |
7. Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
8. Prvé plnenie (dodanie licencií) nastane do 24 hodín odo dňa predloženia cenového rozpočtu. |
9. Ponuka musí zohľadňovať náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
10. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod. |
11. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
12. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
13. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
15. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
16. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
17. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
18. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Námestie Maratónu mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
55,00 ks
18 247,20
15 206,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2024 16:11
01.02.2024 10:00
01.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2024 12:17 - Vstupná ponuka | 18 247,20 | € | Cena s DPH |
01.02.2024 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 893,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: