• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2024 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2024 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2024 15:05

Detail zákazky Z2024541

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2024 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2024 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2024 15:05

Základné údaje

Z2024541

OF-284730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8887072

Objednávateľ

00331899

Mesto Sečovce

Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záhradný pivný set - 3 dielna sada

skladací stôl, skladacia lavica bez operadla, pivný set, nábytok do exterieru

  • 39142000-9 - Záhradný nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39113600-3 - Lavičky
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záhradný pivný set na sedenie do exterieru
Funkcia
Všestranný set záhradného nábytku na posedenie  do exterieru (1 set = 1 skladací stôl + 2 skladacie lavice bez operadla)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet setov (1 set = 1 skladací stôl + 2 lavice bez operadla) ks 17
- dĺžka stolu cm 170 180
- šírka stolu cm 45 50
- výška stolu cm 75 80
- dĺžka lavičky cm 170 180
- šírka lavičky cm 20 30
- výška lavičky cm 45 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám materiálu oceľ, praškovo lakovaný
Materialové povrchy jedľové drevo
Druh dreva (lavička a stôl) jedľové drevo
Hrúbka kovového rámu 27 mm
Hrúbka dreva 25 mm
Farba povrchu prírodné, lakované
Skladací mechanizmus áno
Pánty s funkciou zacvaknutia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Mesto Sečovce (Technické služby)
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu na tovar minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný popis - prospekt predmetu zákazky, v ktorom budú uvedené parametre výrobku v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 10 pracovných dní odo dňa odsúhlasenia špecifikácie predmetu zákazky Objednávateľom dodať predmet zákazky do miesta plnenia.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať tovar.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické a funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie Objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika

02.02.2024 14:24 — 21.02.2024 14:24

17,00 ks

1 600,00

1 429,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.01.2024 14:25

31.01.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 08:25 - Vstupná ponuka 1 600,00 € Cena s DPH
31.01.2024 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 599,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS