• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2024 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 12:21

Detail zákazky Z2024531

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2024 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 12:21

Základné údaje

Z2024531

OF-277562

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8901471

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové, chirurgické, sterilné, latexové rukavice bez púdru

Jednorazové, chirurgické, sterilné, latexové rukavice bez púdru

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové, chirurgické, sterilné, latexové rukavice bez púdru
Funkcia
Zdravotnícka pomôcka triedy IIa, poskytujúce PPE ochranu kategórie III.
Rukavice vytvárajú bariéru pred chemickými látkami a mikroorganizmami ( vírusy, baktérie, huby),  zabraňujú poraneniu pokožky rúk, znečisteniu biologickým materiálom, prenosu mikroorganizmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 6 pár 10000
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 6,5 pár 20000
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 7 pár 20000
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 7,5 pár 11000
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 8 pár 3500
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 8,5 pár 1000
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 9 pár 200
Balenie pár 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hypoalergénny latex, dobrá znášanlivosť na pokožke
Nepriepustnosť AQL max 0,65 - hodnota musí byť uvedená na krabičke
Sila pri prethnutí ≥ 9 N( Newtonov )
farba biela
Rukavice sú: sterilné, vodotesné, pevné-odolné voči pretrhnutiu, ľahko navliekateľné, syntetická vnútorná vrstva zabezpečuje jednoduché a  rýchle navliekanie,  povrch rukavíc kĺzavý,
Rukavice sú: anatomicky tvarované - pravá a ľavá, manžeta ukončená rolovaným lemom, dobrá hmatová citlivosť
Rukavice - certifikované pre prácu v zdravotníctve.
Exspirácia min 24 mesiacov
Na obale ( minimálne na vonkajšej krabičke) musia byť uvedené všetky relevantné piktogramy podľa normy ISO 15223-1 + označenie európskej technickej zhody s referenčným číslom notifikovanej osoby
Výrobok v zhode s : EN 21420 alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN ISO 20417 alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN 374-1typ B alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN 374-2 alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN 374-4 alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN 374-5(vírus), alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN 455 1 až 4, alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN 556, alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : EN ISO 11137
Výrobok v zhode s : EN 16523-1, alebo ekvivalentnou normou
Výrobok v zhode s : ASTM F 1671 / ISO 16604, alebo ekvivalentnú normu
Výrobok v súlade s nariadením : EU 2016/425
Výrobok v súlade s nariadením : EU 2017/745
EÚ vyhlásenie o zhode s číslom notifikovanej osoby áno
Technický (produktový) list výrobku áno
Certifikát EÚ skúšky typu áno
Certifikát ISO 9001 áno
ŠUKL kód áno
Na obale musí byť uvedený UDI kód áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť bezplatnú VZORKU tovaru,  na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1balenie
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť v slovenskom jazyku nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY:
Návod na používanie a údržbu pre splnenie § 6 ods. 2 NV SR č. 395/2006 Z. z.
EÚ vyhlásenie o zhode
Certifikát EÚ skúšky typu
Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE.
List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky
Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov lekárne v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek).
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPEP.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 2 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru,šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné).
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu (súčasťou faktúry bude protokol o vykonaní prác/dodaní tovaru/prístrojov/poskytnutí služieb potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa).
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPEP najneskôr do 5 pracovných dní.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom rukavíc. Skutočne odobraté množstvo môže byť odlišné ako predpokladané množstvo. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Zmluva bude ukončená podľa toho, čo nastane skôr, tzn. buď uplynie čas, na ktorý bola zmluva uzavretá, alebo vyčerpaním hodnoty plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ je povinný prípadnú reklamáciu tovaru, nekompletného, resp. vadného spotrebného materiálu písomne uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. V prípade závažnej reklamácie, ktorej riešenie si vyžaduje viac času zmluvné strany spíšu do troch pracovných dní zápis, ktorý určí podmienky riešenia reklamácie a ktorý obe strany na znak súhlasu podpíšu.
Za písomne uplatnenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia, ktorú Objednávateľ zašle Dodávateľovi e-mailom, pričom za deň nahlásenia problému – reklamácie e-mailom pre počítanie a dodržanie lehôt sa považuje deň odoslania e-mailu Objednávateľom Dodávateľovi.
Predmet plnenia ( Tovar / služby / práce ) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmluvu ukončiť.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Výrobok v zhode s : EN 374-1typ B alebo ekvivalentnou normou
Navrhnutá hodnota Výrobok v zhode s : EN 374-1typ A, B, C alebo ekvivalentnou normou

Dávame na vedomie obstarávateľovi, že uvedená norma je jasne definovaná a verejný obstarávateľ ju nemôže zužovať, nakoľko porušuje Certifikačné pravidlá a toto má za následok netransparentnú hospodársku súťaž.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Certifikát EÚ skúšky typu áno
Navrhnutá hodnota Certifikát EÚ skúšky typu nie

Žiadateľ žiada dva doklady, ktoré sú rovnocenné - doklad Vyhlásenie o zhode plne nahrádza Certifikát. Záujemca, nemusí byť výrobcom požadovaného tovaru a Výrobca je povinný poskytnúť len vyhlásenie o zhode.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Na obale musí byť uvedený UDI kód áno
Navrhnutá hodnota Na obale musí byť uvedený UDI kód nie

Podľa platných smerníc a iných dokumentov, nemusia mať rukavice označenie UDI kódom. Žiadame obstarávateľa aby si naštudoval požiadavky, ktoré upravujú označovanie UDI kódom a neobmedzoval účastníkov v hospodárskych súťažiach.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Certifikát EÚ skúšky typu
Navrhnutá hodnota -

Žiadateľ žiada dva doklady, ktoré sú rovnocenné - doklad Vyhlásenie o zhode plne nahrádza Certifikát. Záujemca, nemusí byť výrobcom požadovaného tovaru a Výrobca je povinný poskytnúť len vyhlásenie o zhode.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

65 700,00 pár

33 507,00

33 507,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2024 12:19

01.02.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 73
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2024 13:21 - Vstupná ponuka 33 507,00 € Cena bez DPH
01.02.2024 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 32 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS