36022047
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Martinská 49, Bratislava – mestská časť Ružinov, 82105, SVK
36802387
JHStrans, s.r.o.
Tekovská Breznica 593, Tekovská Breznica, 96652, SVK
II. Prenájom mobilnej technológie v zložení mobilný drvič a mobilný triedič
drvič, triedič
Tovar, Služba
1. Mobilný drvič
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilné zariadenie – čeľusťový drvič je určený na zvýšenie ekonomickej využiteľnosti vyťaženej suroviny–granodioritu, t. j. predrvenie granodioritu veľkých rozmerov na menšie požadované frakcie 0-180 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Minimálny vstupný otvor čelusťového drviča | mm | 600x1000 | ||
Objem násypky | m3 | 5 | ||
Výstupná vyrábaná frakcia predrveného granodioritu | mm | 0 | 180 | |
Požadované vyrobené množstvo výstupnej frakcie | t | 50 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | diesel – hydraulický |
Podvozok | pásový |
Zariadenie na zníženie prašnosti | drvič vybavený zariadením na zníženie prašnosti |
Ovládanie | možnosť ovládania diaľkovo |
Váha predrvenia granodioritu | vážny systém výstupnej suroviny |
2. Mobilný triedič
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilné zariadenie - dvojsitový triedič slúži na zabezpečenie efektívneho triedenia predrveného kameniva |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výstupná vyrábaná frakcia granodioritu | mm | 0/32, 32/63, 63/180 | ||
Požadované vyrobené množstvo výstupnej frakcie | t | 50 000 | ||
Počet sít | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | diesel – hydraulický |
Podvozok | pásový |
Ovládanie | možnosť ovládania diaľkovo |
Názov |
Zmluva je uzatvorená na dobu 6 mesiacov od jej účinnosti alebo do dosiahnutia limitu 50 000 t predrveného a pretriedeného materiálu a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr |
Dodávateľ je povinný do ceny nájmu zariadení zahrnúť náklady na dopravu (dovoz aj odvoz zariadení) vrátane nakládky a vykládky zariadení a ich uvedenia do prevádzky, náklady na obsluhu zariadení vrátane PHM a ostatných prevádzkových kvapalín, náklady na pravidelný servis a servisné prehliadky, opravy a výmeny opotrebovaných častí počas doby prevádzky zariadení a všetky ostatné súvisiace náklady. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu maria.brymova@svp.sk špecifikáciu ponúkaných zariadení, z ktorej bude zrejmé splnenie technických požiadaviek uvedených v tejto zmluve, vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe zákazky a jednotkovú cenu v EUR bez DPH za podrvenie a pretriedenie 1 tony materiálu. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu maria.brymova@svp.sk e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry a e-mailovú adresu, na ktorú Objednávateľ v prípade potreby oznámi poruchu zariadenia v zmysle bodu 7 tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia vrátane preberacieho protokolu na miesto dodania: Kameňolom Devín, Bratislava. |
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Dovoz zariadení je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi minimálne 1 pracovný deň vopred na e-mailovú adresu ivan.hatlas@svp.sk. |
V prípade poruchy zariadení je dodávateľ povinný do 10 kalendárnych dní poruchu odstrániť alebo dodať iné (funkčné) zariadenie, pričom náhradné zariadenie musí spĺňať minimálne technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Cena za nájom zariadení bude stanovená ako násobok ceny za podrvenie a pretriedenie 1 tony materiálu a množstva tohto materiálu v tonách. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za prenájom na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry. |
Faktúra musí obsahovať odkaz na zmluvu, uvedenie čísla účtu v tvare IBAN a ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť záznam z vážneho systému zariadení preukazujúci množstvo podrveného a pretriedeného materiálu za fakturované obdobie. |
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.d |
Prípadne zmeny e-mailových adries na zasielanie faktúr sú účinné odo dňa ich písomného oznámenia druhej zmluvnej strane zaslanej z pôvodnej e-mailovej adresy. |
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. |
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je faktúra zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. |
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene Dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani |
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti |
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Devínska cesta 1 - Kameňolom, Bratislava - mestská časť Devín, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
08.02.2024 00:00 — 08.08.2024 23:59
50 000,00 tona
210 000,00
210 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2024 09:09
05.02.2024 10:00
05.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2024 20:53 - Vstupná ponuka | 209 999,00 | € | Cena bez DPH |
31.01.2024 20:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 209 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: