00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Kancelársky nábytok
kancelária, nábytok, stôl, kontajner, podstavec pod monitor
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. stôl kancelársky | ks | 2 | ||
Rozmery - šírka | mm | 1745 | 1750 | |
Rozmery - hĺbka | mm | 695 | 700 | |
Rozmery - výška | mm | 735 | 740 | |
2. kancelársky mobilný kontajner | ks | 2 | ||
Rozmery - šírka | mm | 395 | 400 | |
Rozmery - hĺbka | mm | 595 | 600 | |
Rozmery - výška | mm | 645 | 650 | |
Počet zásuviek | počet | 4 | ||
3. podstavec pod monitor - typ A | ks | 6 | ||
nosnosť | kg | 5 | ||
Rozmery - šírka | mm | 355 | 360 | |
Rozmery - hĺbka | mm | 245 | 250 | |
Rozmery - výška | mm | 95 | 100 | |
4. podstavec pod monitor - typ B | ks | 2 | ||
nosnosť | kg | 5 | ||
Rozmery - šírka | cm | 30 | 60 | |
Rozmery - hĺbka | cm | 20 | 25 | |
Rozmery - výška | cm | 10 | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. stôl kancelársky | |
prevedenie | rovný stôl s prednou doskou |
materiál | laminovaná drevotrieska, hrúbka min. 8 a min. 25 mm |
hrany | olepené plastovou ABS hranou, polyuretánovým lepidlom |
2. kancelársky mobilný kontajner | |
Prevedenie | pojazdný, uzamykateľný |
korpus | laminovaná drevotrieska, hrúbka min. 16 , horná doska min. 25 mm |
hrany | vybavené plastovou ABS hranou |
úchyty | kov |
s kolieskami, centrálnym zamykaním všetkých zásuviek dvoma kľúčmi | áno |
zásuvky na kovových guľôčkových pojazdoch s 80% výsuvom | áno |
rovnaké rozmery (výška) všetkých zásuviek | áno |
3. podstavec pod monitor - typ A | |
Materiál | obojstranne laminovaná drevotrieska imitácie dreva, hr.18 mm , hrana ABS 2 mm |
4. podstavec pod monitor - typ B | |
materiál | obojstranne laminovaná drevotrieska imitácie dreva, hr.18 mm , hrana ABS 2 mm, oblé rohy |
farebné prevedenie | divoká hruška (svetlá), príp. javor hard šampaň, príp. svetlý bambus |
5. Farebné prevedenie položiek č. 1 až č.3 | ako jeden celok - odtieň dub sonoma |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ odsúhlasí s dodávateľom vopred pred dodaním rozmery a farebný odtieň nábytku. Pokiaľ dodávateľ nepredloží na odsúhlasenie návrh farebného prevedenia v lehote do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a udeliť negatívnu referenciu. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy - okrem farebného prevedenia. Objednávateľ odsúhlasí s dodávateľom vopred pred dodaním presné rozmery a farebný odtieň nábytku. Pokiaľ dodávateľ nepredloží na odsúhlasenie návrh farebného prevedenia a rozmerov objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a udeliť negatívnu referenciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
02.02.2024 08:00 — 29.02.2024 14:00
1,00 súbor
926,00
772,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2024 10:53
31.01.2024 12:00
31.01.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2024 16:31 - Vstupná ponuka | 925,20 | € | Cena s DPH |
31.01.2024 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 922,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.