• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2024 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 11:50

Detail zákazky Z2024464

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2024 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 11:50

Základné údaje

Z2024464

OF-284634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8901455

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

35843136

OfficeLand, s.r.o.

Mierová ulica 183 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Puzdro s mechanickou poistkou na krátku strelnú zbraň

puzdro, mechanická bezpečnostná poistka,

  • 19000000-6 - Koža a textílie, plastové a gumené materiály
  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 35200000-6 - Policajný výstroj
  • 35800000-2 - Individuálny a pomocný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostné puzdro Glock Safety alebo ekvivalent
Funkcia
Musí byť určené pre nosenie pištole značky Glock 17" Gen4 kalibru 9 mm Luger bez nasadeného taktického svietidla ktorým disponuje objednávateľ.
Ochranné bezpečnostné puzdro s bezpečnostnou poistkou je pre príslušníkov ZVJS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka puzdra mm 190 195
šírka puzdra mm 30 35
dĺžka závesu mm 191
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Puzdro s mechanickou poistkou pre pištoľ bez taktického svietidla dodávané pre praváka aj ľaváka
Musí sa skladať z dvoch častí samostatné puzdro a záves
Materiál oboch častí musia byť vyhotovené z mechanicky odolného plastu, dlhodobo pevný, musí vyhovovať aj náročným klimatickým podmienkam
Farba oboch častí čierna, musí zabezpečovať farebnú stálosť
Tvar puzdra musí byť vytvarované presne na rozmery pištole, musí úplne prekrývať záver a spúšť pištole, aby nebolo možné jej dosiahnutie cudzou osobou
Ďalšia funkcia puzdra na spodnej časti puzdra musí byť otvor na odtečenie vody
PALCOVÁ mechanická poistka ovládaná palcom dominantnej ruky strelca, aktivuje sa automaticky po vložení pištole do puzdra, uvoľní sa po zatlačení palcom strelcovej ruky
Funkcia PALCOVEJ mechanickej poistky dvojnásobné zabezpečenie - zabraňuje násilnému vytiahnutiu pištole z puzdra cudzou osobou alebo vypadnutiu
Záves umožňuje nosiť puzdro v dvoch polohách zvisle a vodorovne, je možné ho uchytiť na na taktický opasok so šírkou min. 45 mm a hrúbkou 8 mm
Požadované množstvo pre praváka 75 ks
Požadované množstvo pre ľaváka 75 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť do 15 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy zaslať na adresu objednávateľa 1 ks vzorky ponúkaného puzdra a stručnú technickú špecifikáciu s vlastnosťami (parametrami).
Nepredloženie vzorky a požadovaného dokladu podľa predchádzajúcej vety v požadovanom termíne sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Ekvivalentom sa rozumie obdobná alebo lepšia vlastnosť (parameter).
Predmet zákazky musí byť nový, dodaný naraz v zmluvne dohodnutom množstve, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 h do 14:00 h.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas záručnej doby preveriť v certifikovanej skúšobni kvalitu dodaného predmetu zákazky, a to na základe náhodného výberu z puzdier. Ak výsledky z takejto skúšky budú nevyhovujúce, t. j. nebudú zhodné s technickým opisom a/alebo špecifikáciou predmetu zákazky, bude sa to považovať za porušenie kúpnej zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo vrátiť dodávateľovi na jeho náklady celú dodávku predmetu zákazky alebo jej časť. Dodávateľ je v takomto prípade povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady súvisiace so skúškou podľa predchádzajúcej vety.
V prípade zistenia viditeľných odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní so vzorkou má objednávateľ právo vrátiť celú dodávku na náklady dodávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry spolu s dodacím listom (faktúra môže slúžiť ako dodací list - v takom prípade je potrebné túto skutočnosť uviesť na faktúru) s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

12.02.2024 08:00 — 31.07.2024 14:00

150,00 ks

10 609,20

8 841,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2024 14:47

05.02.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2024 21:34 - Vstupná ponuka 10 609,20 € Cena s DPH
25.01.2024 21:34 - Najvýhodnejšia ponuka 10 609,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS