• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 17:32
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2024 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z2024443

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 17:32
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2024 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z2024443

OF-284461

ukončená

Objednávateľ

00312584

Obec Chtelnica

Nám. 1.mája 495/52, Chtelnica, 92205, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn, rozvod plynu a súvisiace služby

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi pravidelné a opakované dodávky dohodnutého množstva zemného plynu, vrátane dopravy a distribúcie, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, do odberných miest objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový predpokladaný odber zemného plynu za 12 kalendárnych mesiacov je MWh 1233,00
Počet odberných miest (OM) ks 15
1. OM: Obec - Zigmundíkova 13, Chtelnica 3102032237 SKSPPDIS000427036928, Tarifa M2 MWh 45
2. OM: Obec - Družstevná 531/11, Chtelnica 4101589840 SKSPPDIS010420020965, Tarifa M2 MWh 14
3. OM: Obec - Družstevná 694/20, Chtelnica 4101592279 SKSPPDIS010410178546, Tarifa M3 MWh 38
4. OM: Obec - Dolná 990/1, Chtelnica 4101575947 SKSPPDIS010410007225, Tarifa M4 MWh 60
5. OM: Obec - Husárska 734/22, Chtelnica 4100029264 SKSPPDIS000410401789, Tarifa M2 MWh 26
6. OM: Obec - Zigmundíkova 29/782, Chtelnica 4100025720 SKSPPDIS000410401788, Tarifa M3 MWh 30
7. OM: Obec - Nám. 1. mája 829, Chtelnica 4100015259 SKSPPDIS000410401786, Tarifa M3 MWh 10
8. OM: Obec - Nám. 1. mája 2/2, Chtelnica 4100015255 SKSPPDIS000420022365, Tarifa M3 MWh 23
9. OM: Obec - Nám. 1. mája 2, Chtelnica 4100015253 SKSPPDIS000410401701, Tarifa M2 MWh 8
10. OM: Zdravotné stredisko - Nám. 1. mája 495, Chtelnica 4100015249 SKSPPDIS000410401785, Tarifa M5 MWh 70
11. OM: Obec - Námestie 1. mája 495, Chtelnica 4100015246 SKSPPDIS000410401784, Tarifa M4 MWh 80
12. OM: ZŠ - Námestie 1. mája 3/3, Chtelnica 4101455875 SKSPPDIS000430021579 MWh 475
13. OM: MŠ - Zigmundíková, 456/14, Chtelnica 4100023721 SKSPPDIS000410405265 MWh 112
14. OM: Kúria 915/70 SKSPPDIS000410405601 MWh 200
15. OM: Námestie 1. mája 43/486, Chtelnica 217402 SKSPPDIS000427037470 MWh 42
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej dohody je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi pravidelné a opakované dodávky dohodnutého množstva zemného plynu, vrátane dopravy a distribúcie, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, do odberných miest objednávateľa. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje zabezpečiť aj všetky služby, ktoré súvisia s riadnym plnením predmetu tejto dohody.
Požaduje sa dodávka zemného plynu pre OM č. 1 - č. 13: od 01.03.2024 00:00 hod. do 28.02.2025 24:00 hod.
Požaduje sa dodávka zemného plynu pre OM č. 14 a č. 15 : od 01.01.2025 00:00 hod. do 31.12.2025 24:00 hod.
Celkový predpokladaný odber zemného plynu za 12 kalendárnych mesiacov je 1233,00 MWh. Skutočná spotreba zemného plynu môže byť v rozsahu intolerancie 80% - 110% predpokladanej spotreby zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť si pre účely zabezpečenia dodávky zemného plynu do odberných miest Objednávateľa prístup do príslušnej prepravnej a distribučnej siete, zabezpečiť distribúciu a ostatné služby spojené s dodávkou zemného plynu (ďalej len "distribučné služby") u príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len "PDS") v súlade s pravidlami trhu, všeobecne záväznými právnymi predpismi SR pre oblasť energetiky: zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoE“),...
...vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z. v platnom znení, ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení.
Plnenie predmetu tejto dohody môže prebiehať priamo na jej základe, bez nutnosti vystaviť samostatné objednávky alebo uzatvoriť čiastkové zmluvy. Zadávanie zákaziek na základe a počas platnosti rámcovej dohody sa môže realizovať aj formou čiastkových písomných zmlúv uzatvorených v súlade s § 269 ods. 2 zák. č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a podľa príslušných ustanovení zák. č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vykonávacích predpisov, ako tzv. zmluvy o združenej dodávke.
Takéto čiastkové zmluvy o združenej dodávke musia byť uzatvorené v súlade s touto dohodou. V prípade, že niektoré ustanovenia týchto zmlúv nie sú v súlade s touto dohodou, pri plnení predmetu plnenia platia prednostne ustanovenia tejto Rámcovej dohody.
Požaduje sa dodávať zemný plyn v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, a to za dodržania platných právnych predpisov SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 371/2016 Z. z. ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení vyhlášky č. 423/2013 Z. z.), technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie.
Dodávateľ vyhlasuje, že: - má platné povolenie na podnikanie v energetike, ktoré dodávateľa oprávňuje podnikať v oblasti dodávky zemného plynu na území SR v súlade so ZoE, - je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu v zmysle ZoE, Doklady preukazujúce predmetné skutočnosti je dodávateľ povinný preukázať vo forme kópie objednávateľovi najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia tejto Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný poskytovať dodávky zemného plynu s odbornou starostlivosťou, ktorú je možné dôvodne očakávať, zachovávajúc štandardy best practice v danom odvetví. Dodávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, potom ako sa o tom dozvedel, písomne informovať objednávateľa o akýchkoľvek okolnostiach dôležitých pre riadne dodávky zemného plynu a o akýchkoľvek okolnostiach, ktoré môžu mať vplyv na zmenu, doplnenie alebo udelenie pokynov objednávateľa voči dodávateľovi.
Dodávateľ je povinný pri dodávkach zemného plynu spolupracovať s príslušným PDS tak, aby riadne realizoval dodávky zemného plynu podľa tejto Rámcovej dohody. Montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla zabezpečí PDS po splnení ustanovených technických podmienok merania zemného plynu príslušného PDS. Druh, počet, veľkosť a umiestnenie určeného meradla a ovládacích zariadení určuje PDS v zmysle ZoE. Úpravy na umiestnenie určeného meradla zabezpečuje Objednávateľ na vlastné náklady.
Odber zemného plynu sa meria určeným meradlom v zmysle zákona č. 142/2000 Z. z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Cena uvedená v tejto Rámcovej dohode je celkovou cenou vrátane prepravy za komoditu v EUR bez DPH, bez ceny distribúcie, bez spotrebnej dane a bez ďalších poplatkov schválených pre obdobie dodávky zemného plynu Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len „ÚRSO“), ktoré budú účtované v zmysle platných právnych predpisov.
Súčasťou faktúry za dodávky zemného plynu bude aj fakturácia za distribučné služby v cenách príslušného PDS a služby spojené s prepravou plynu schválených pre obdobie dodávky zemného plynu zo strany ÚRSO. Ak počas platnosti Rámcovej dohody dôjde ku zmene cenového rozhodnutia ÚRSO, je objednávateľ povinný uhradiť dodávateľovi ceny vo výške stanovenej aktuálne účinným cenovým rozhodnutím ÚRSO.
Podkladom pre fakturáciu bude skutočne odobratý objem zemného plynu v jednotlivých odberných miestach.
Každá faktúra vystavená Dodávateľom bude obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení, vrátane informácií podľa ZoE. Objednávateľ požaduje predloženie faktúr v papierovej a elektronickej podobe, pričom tieto budú obsahovať QR kódy, ktoré umožnia uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém ako aj zasielanie fakturačných dátových súborov vo formáte RDI v štruktúre definovanej Objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu bez prerušenia, v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávky zemného plynu podľa tejto Rámcovej dohody môžu byť prerušené alebo obmedzené zo strany Dodávateľa len z dôvodov uvedených v ZoE.
Odpojenie od dodávky zemného plynu sa vylučuje. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku plynu pre objednávateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 20 kalendárnych dní od uzavretia tejto Rámcovej dohody podrobnú kalkuláciu ponúknutej ceny - rozpis jednotlivých položiek v členení: cena za komoditu zemného plynu, cena za služby súvisiace s distribúciou plynu, s prepravou plynu, spotrebná daň, DPH a všetky poplatky, ktoré vstupujú do ceny súvisiacej so zabezpečením dodávky zemného plynu.
Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou preddavkovej platby za opakovanú dodávku zemného plynu mesačne za celé zmluvné obdobie pomernou časťou z celkovej sumy, príp. iným spôsobom dohodnutým zmluvnými stranami.
Výšku a režim zálohových platieb si dohodnú objednávateľ s dodávateľom samostatne tak, aby to z hľadiska financovania odberu vyhovovalo obom zmluvným stranám. Výška platieb za opakované dodávky plynu bude stanovená na základe predpokladaného odberu plynu na nadchádzajúce ročné fakturačné obdobie a kúpnej ceny.
Vyúčtovanie spotreby zemného plynu sa bude vykonávať k dátumu ukončenia zmluvy na základe odsúhlaseného konečného stavu meradla.
Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Dodávateľ zašle objednávateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
Faktúry sú splatné v lehote 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi – písomne alebo elektronicky na e-mailové adresy určené objednávateľom po uzavretí Rámcovej dohody.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod. , majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri nedostatočnom dennom maxime uzatvoriť krátkodobú zmluvu pre navýšenie denného maxima.
Nedodržanie zmluvne dohodnutej tolerancie odberu zemného plynu v rozsahu 80% - 110% predpokladanej spotreby zemného plynu má dodávateľ právo uplatniť kompenzačný poplatok v prípade nedočerpania, resp. prečerpania zmluvného množstva. Kompenzačný poplatok si dodávateľ s objednávateľom dohodne samostatne dodatkom k Rámcovej dohode.
V prípade zmeny dodávateľa, nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest v distribučnej sieti.
Riadne uplynutie alebo predčasné ukončenie platnosti tejto Rámcovej dohody nemá vplyv na platnosť a účinnosť už uzatvorených zmlúv zadaných podľa tejto Rámcovej dohody v súlade s § 269 ods. 2 zák. č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a podľa príslušných ustanovení zák. č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vykonávacích predpisov, ako tzv. zmluvy o združenej dodávke...
...Práva z tejto Rámcovej dohody a na jej základe uzatvorených zmlúv ako tzv. zmluvy o združenej dodávke môže dodávateľ postúpiť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto Rámcovej dohode majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, resp. pred inými predpismi dodávateľa.
Obchodné podmienky tejto Rámcovej dohody sa riadia ustanoveniami: OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKEJ PLATFORMY (OPEP) a Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU (OUEP).
Odstúpenie od tejto Rámcovej dohody, resp. ukončenie jej platnosti je upravené v čl. XVIII Ukončenie Zmluvy OPEP a v čl. XII Ukončenie Zmluvy OUEP.
Právny dôvod pre odstúpenie jednej zmluvnej strany od Rámcovej dohody ako celku je zároveň aj právnym dôvodom pre odstúpenie tejto zmluvnej strany od každej doposiaľ nesplnenej čiastkovej zmluvy (tzv. zmluvy o združenej dodávke.). Právny dôvod pre odstúpenie jednej zmluvnej strany od každej doposiaľ nesplnenej čiastkovej zmluvy (tzv. zmluvy o združenej dodávke.) zároveň predstavuje právny dôvod tejto zmluvnej strany pre odstúpenie od Rámcovej dohody v doposiaľ nesplnenej časti.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu tejto Rámcovej dohody, obchodnými podmienkami ako aj osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu Rámcovej dohody.
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chtelnica, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1 233,00 MWh

110 718,47

92 265,39

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2024 17:32

31.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2024 08:55 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 96 885,65 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 2

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS