• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2024 10:40

Detail zákazky Z2024439

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2024 10:40

Základné údaje

Z2024439

OF-283888

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8879799

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31322832

SLOVNAFT, a.s.

Vlčie hrdlo 1, Bratislava , 82412, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezhotovostný nákup pohonných hmôt na palivové karty

Pohonné hmoty, palivá, benzín, nafta, palivové karty, tankovacie karty

  • 09134100-8 - Motorová nafta
  • 09132100-4 - Bezolovnatý benzín

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezhotovostný nákup PHM na palivové karty
Funkcia
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt (bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228 a motorová nafta podľa normy STN EN 590) na palivové karty v rámci siete čerpacích staníc na území SR.
Palivo poskytované na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt ( ďalej len palivové karty) ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty. Maximálny možný počet odberných miest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezolovnatý benzín liter 12000
Motorová nafta liter 5000
Palivová karta ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém Karta musí byť akceptovaná vo výdajnom mieste PHM na celom území SR
Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu Plošné pokrytie celého územia SR. Musia sa nachádzať minimálne v každom krajskom a okresnom meste a mestách s vyšším počtom obyvateľov ako 10 tisíc.
Bezolovnatý benzín musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. STN EN 228
Motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. STN 590
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém Palivová karta s ochrannými prvkami: identifikácia vodiča, zabezpečenie palivovej karty PIN kódom.
Bezplatné vydanie palivových kariet objednávateľovi v minimálnych požadovaných počtoch (aj v prípade straty, odcudzenia alebo poškodenia palivovej karty) Na tabuľku s EČV identifikáciou vodiča, alebo označením podľa určenia objednávateľa.
Dodatočné vydávanie palivových kariet v lehote do 10 pracovných dní po obdržaní žiadosti objednávateľa a doručenia záväznej objednávky. áno
Dodávateľ disponuje čo najširšou sieťou výdajných miest PHM po celom území SR a akceptuje palivové karty vo všetkých krajoch SR. áno
Možnosť bezplatného zablokovania palivovej karty z dôvodu straty alebo odcudzenia a pod., kedykoľvek počas plnenia zmluvy (t.j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia. áno
Zobrazenie prehľadu čerpania PHM kedykoľvek v priebehu mesiaca prostredníctvom internetu (prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu) áno
Vyhotovenie súhrnnej faktúry za dodané PHM na palivovú kartu s rozdelením podľa kupujúcim definovaného kľúča Zaslanie faktúry poštou v písomnej podobe do 5 pracovných dní po ukončení príslušného mesiaca
Stanovenie, úprava limitov a obmedzenie palivových kariet áno
Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú pohonné hmoty vydávané na palivové karty vo výdajných miestach dodávateľa (čerpacích staniciach PHM) umiestnených na území Slovenskej republiky.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky PHM sú služby spojené s dodávkou PHM, vystavenie a dodávka palivových kariet v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhotovenie prehľadu odobratých PHM a zúčtovanie podľa požiadaviek objednávateľa.
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cena za odobraté PHM bude účtovaná maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade cenníkom PHM, platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov.
Vyúčtovanie bude vykonávané vždy za kalendárny mesiac a to na základe faktúry za odobraté PHM v príslušnom mesiaci.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ najneskoršie do piatich pracovných dní  mesiaca nasledujúceho po zúčtovacom období (príslušnom mesiaci) vystaví faktúru, ktorej súčasťou musí byť prehľad odobratých PHM v príslušnom zúčtovacom období odsúhlasený oprávnenými zástupcami zmluvných strán.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku, prehľad čerpania PHM podľa jednotlivých palivových kariet s dátumom čerpania PHM.
Rozhodná pre vyúčtovanie je cena paliva platná v čase vykonania kúpy na čerpacej stanici. Vyúčtovanie bude prebiehať raz za kalendárny mesiac a to na základe faktúr, ktoré bude dodávateľ vystavovať vždy po skončení daného mesiaca.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude výška poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter odobratých pohonných hmôt, ktorá bude objednávateľovi poskytovaná v priebehu plnenia zmluvy.  Poskytnutý rabat na 1 liter pohonných hmôt bude vyjadrený v % sadzbe z ceny 1 litra pohonných hmôt a bude uvedený na 4 desatinné miesta.
Palivové karty dodávateľ doručí na adresu objednávateľa.
Miestom čiastkových odberov pohonných hmôt bude ktorákoľvek čerpacia stanica v sieti čerpacích staníc dodávateľa akceptujúce palivové karty dodávateľa. Odber pohonných hmôt sa bude realizovať pribežne, podľa potrieb verejného obstarávateľa, po dobu platnosti zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpania finančného limitu stanoveného celkovou cenou za predmet zmluvy, podľa toho čo nastane skôr.
Objem odobratých PHM môže byť po dobu trvania zmluvy vyšší alebo nižší ako je odber určený minimálnym objemom jednotlivých druhov pohonných hmôt.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) výšku poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter PHM z aktuálnej ceny PHM na odbernom mieste odobratých pohonných hmôt zo stávajúcej ceny na odbernom mieste PHM, v čase odberu.
b) ceny pohonných hmôt, z ktorých vychádzal pri predkladaní ponuky a stanovení výšky poskytnutej zľavy.
Nesplnenie ktorejkoľvek z požadovaných technických vlastností alebo požiadaviek kladených na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.  Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Dodávateľ netrvá na odčerpaní ( odpredaji) celého určeného minimálneho objemu jednotlivých druhov pohonných hmôt, v prípade ak by v rámci trvania zmluvného vzťahu nebol tento určený objem odčerpaný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

06.02.2024 08:00 — 06.02.2025 08:00

1,00 skupina tovarov

22 915,60

22 915,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.01.2024 14:21

30.01.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 69
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2024 12:15 - Vstupná ponuka 22 915,60 € Cena bez DPH
30.01.2024 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 22 915,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS