• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2024 13:50

Detail zákazky Z2024430

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2024 13:50

Základné údaje

Z2024430

OF-284533

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8887010

Objednávateľ

42089841

Spojená škola Chminianske Jakubovany

Chminianske Jakubovany 21, Chminianske Jakubovany, 08233, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné poukážky, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky eur 6,00
Predpokladané množstvo odobratých poukážok ks 9000 13500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke.
Dodávateľ dodá stravné poukážky do 3 pracovných dní odo dňa podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať po častiach na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zadaná prostredníctvom internetu, zaslaná na e-mail dodávateľa.
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok, alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie najneskôr do 3 dní.
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do 2 pracovných dní.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním, (ak je dodávateľ platcom PDH) zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmena je bezplatná.
Výška provízie dodávateľa bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania, všetky náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2  desatinné miesta.
Zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jeden stravný poukaz (nominálna hodnota poukazu plus provízia s DPH) vynásobená predpokladaným maximálnym množstvom odobraných stravných poukážok - vyjadrená v eurách.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet stravných poukážok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy prechodu zo stravných poukážok na stravovacie karty, ktoré bude podložené dodatkom k zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť použitia stravovacích poukážok a stravovacích kariet súčasne na základe skutočného záujmu zamestnancov o stravné poukážky alebo o stravovacie karty.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov, od podpisu zmluvy  do 31.januára.2024, alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov Minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka budú obsahovať platnosť do konca nasledujúceho roka.
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok Priebežne na základe čiastkových objednávok, podľa potrieb objednávateľa, prevažne raz mesačne
Uchádzač do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody Predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravné poukážky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chminianske Jakubovany 21, Chminianske Jakubovany, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.02.2024 00:01 — 31.01.2025 23:59

13 500,00 ks

81 000,00

81 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2024 09:29

31.01.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2024 09:48 - Vstupná ponuka 80 999,90 € Cena s DPH
24.01.2024 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 80 999,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS