• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2024 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 12:30

Detail zákazky Z2024427

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2024 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2024 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2024 12:30

Základné údaje

Z2024427

OF-284575

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8901469

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky

mydlo, krém na ruky, umývacia pasta, toaletný papier, čistiace prostriedky na podlahu, igelitové vrecia

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39291000-8 - Prací spotrebný materiál
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39224320-7 - Špongie
  • 24316000-2 - Destilovaná voda
  • 39811100-1 - Osviežovač vzduchu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky a pomôcky
Funkcia
Hygienické prostriedky určené na denné použitie spĺňajúce príslušné normy a dermatologicky testované. EN 1499:2013, STN 68 1108, STN 68 1156, STN ISO 4313
Čistiace prostriedky spĺňajúce príslušné normy a zdravotne nezávadné. STN EN 14669
Igelitové vrecia na odpad spĺňajúce príslušné normy. EN 13592:2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mydlo 100 g samostatne balené (Hit s aloe vera alebo ekvivalent) ks 900 1200
regeneračný a zvláčňujúci krém na ruky 100 ml v tube (Indulóna alebo ekvivalent) ks 900 1200
umývacia pasta na ruky 450/500 g (Solvina Industry alebo ekvivalent) ks 900 1200
toaletný papier dvojvrstvový 18 m, neparfumovaný ks 900 1200
tekutý prací prostriedok 1,5 l na farebnú bielizeň ks 150 200
čistiaci gél na WC 750 ml (Domestos alebo ekvivalent) ks 60 100
čistiaci prostriedok na okná 500 ml s rozprašovačom (Clin alebo ekvivalent) ks 20 50
mydlo tekuté antibakteriálne 5 l ks 15 30
čistiaci prostriedok na podlahy 5 l ks 15 30
WC blok závesný tuhý 40 gr ks 80 120
utierky ZZ KARINA Strong jednovrstvové/250útržkov zelené 20 bal kartón 28 40
utierky ZZ jednovrstvové/200 útržkov biele 25x23 cm, 100 % celulóza bal 10 20
toaletný papier Jumbo 28 cm dvojvrstvový 6ks bal 20 30
osviežovač vzduchu sprej 300ml ks 40 60
dezinfekčný prostriedok 1,2 l (Savo alebo ekvivalent) ks 40 60
prostriedok na umývanie riadu 450/500ml (Jar alebo ekvivalent) ks 20 40
abrazívny čistiaci tekutý piesok 500 ml (Cif alebo ekvivalent) ks 15 30
utierka priemyselná dvojvrstvová modrá 230m 2ks bal 30 50
vrecia do koša HDPE na odpad 30 l, 50 ks/rolka rolka 40 60
handra na podlahu tkaná 60x50 cm ks 6 12
utierka z mikrovlákna 40x40cm ks 15 30
drevený ručný zmeták so syntetických vlákien s dlhou rúčkou ks 8 16
vrece na odpad 120 l/70x110 cm 50 µm, čierne  25 ks/rolka rolka 15 30
vrece na odpad 120 l/70 x 110 cm /150, 80 µm oranžové (červené) ks 1500 1800
handry do dielne farebné, 100 % bavlna, bez gombíkov a zipsov, vyčistené, 10 kg bal 15 30
destilovaná voda 5 l ks 20 40
hubka na riad profilovaná ks 20 40
čistič odpadu tekutý 1 l (Stura Facile alebo ekvivalent) ks 8 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miestom plnenia je Liptovský Mikuláš.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnych obaloch.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi rozpočet ceny po položkách. Objednávateľ si vyhradzuje právo, že dodávateľ nacení maximálne množstvá.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, balného, paliet, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, vykládku, balné a pod.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Predmet zákazky bude odoberaný postupne podľa skutočnej potreby na základe čiastkových objednávok zaslaných na kontaktný mail dodávateľa.
Termín dodania bude upresnený v objednávke (mailom, telefonicky) 7 prac. dní pred požadovaným dodaním tovaru. V objednávke bude určené druh tovaru, množstvo, miesto a čas dodania.
Platba faktúrou. Fakturácia bude vykonávaná mesačne podľa skutočne odobratého množstva. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
V prípade, že počas trvania zmluvy nie je možné z objektívnych príčin dodať tovar špecifikovaný pri uzavretí zmluvného vzťahu (výpadok na trhu a pod.), dodávateľ predloží na posúdenie ekvivalent. Jeho dodanie bude však možné až po schválení odberateľom.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru zmluvy, ak pri jeho prevzatí zistí vady , alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej obstarávateľom.
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto kúpnej zmluvy, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. Porušenie uvedenej povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

10 499,69

10 499,69

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2024 10:37

05.02.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 825
 210
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2024 13:46 - Vstupná ponuka 10 499,69 € Cena bez DPH
05.02.2024 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 10 435,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS