• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 13:54
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2024 16:05

Detail zákazky Z2024421

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 13:54
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2024 16:05

Základné údaje

Z2024421

OF-284488

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8892734

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárky nábytok

stolička, písací stôl, regál, skriňa

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová spisová skriňa
Funkcia
Kancelársky nábytok, kancelárske vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet poličiek ks 4
výška mm 1950
šírka mm 950
hĺbka mm 400
nosnosť police kg 35
počet kusov skríň ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová spisová skriňa typ dverí-krídlové, farba korpusu sivá, typ konštrukcie- demontovaná, povrchová úprava kovových častí práškovým vypaľovacím lakom v odtieni šedostrieborná alebo čierna
Kovová spisová skriňa stolová doska je vyrobená z laminátovej drevotriesky hrúbky 18, hrany sú olepené odolnou ABS stranou, kovová policová skriňa s uzamykateľnými dverami
 2. Dizajnová kancelárska stolička
Funkcia
Kancelársky nábytok, kancelárske vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet stoličiek ks 5
šírka cm 45
hĺbka cm 58
výška cm 103
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dizajnová kancelárska stolička materiál-ekokoža, kov, farba: čierna chrómová, farba kresla/nôh: čierna, chrómová,
 3. Kancelársky stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet stolov ks 4
šírka mm 1600
hĺbka mm 800
výška mm 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky stôl farba buk, povrchová úprava kovových častí práškovým vypaľovacím lakom v odtieni šedostrieborná alebo čierna,
Kancelársky stôl stolová doska je vyrobená z laminátovej drevotriesky hrúbky 18, hrany sú olepené odolnou ABS stranou, stabilná podnož, farba podnože čierna
 4. Regál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet regálov ks 4
výška mm 1800
hĺbka mm 300
šírka mm 750
nosnosť kg 75
počet políc ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Regál typ regálu- obojstranný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet jednotlivých položiek sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí byť uvedená vrátane dopravy na miesto plnenia, cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v bezchybnom stav a nový t. j. nepoužívaný, nerozbalený.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 8:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.
Faktúru dodať spolu s dodacím listom 2x ako originál s pečiatkou a podpisom dodávateľa
Termín dodania je 45 dní od uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo projektu. Názov projektu Zvýšenie kvality chovu slonov afrických v NZOO Bojnice (obohatenie životného prostredia), číslo projektu 232240
Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Predmet zmluvy bude hradený z pridelenej dotácie a bude predmetom ich kontroly.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

05.02.2024 13:54 — 20.03.2024 13:55

1,00 ks

4 230,00

3 525,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2024 13:56

01.02.2024 13:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2024 14:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 176
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 14:36 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
01.02.2024 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 3 359,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS