• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2024 15:50

Detail zákazky Z2024419

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2024 15:50

Základné údaje

Z2024419

OF-284470

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8892730

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačoviny

listy, leporel, sprievodca, brožúra, časopis, mapa

  • 22900000-9 - Rôzne tlačoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné listy
Funkcia
Tlačené materiály určené na vzdelávanie verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné listy ks 1800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovné listy Obojstranná farebná tlač a laminácia, 4 rôzne varianty= 4x450 ks, environmentálne vhodný papier- bezdrevný, natieraný, spĺňajúci environmentálne normy a certifikát FSC.
Pracovné listy 1ks pracovného listu- 15 kusov listov v jednom, formát A4, obojstranná plnofarebná tlač a obojstranné lamino. Grafické podklady dodané objednávateľom vo formáte *pdf pripadne *jpg
 2. Leporelo
Funkcia
Tlačené materiály určené na vzdelávanie verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Leporelo ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Leporelo formát A6 s 11 okienkami, maximálna dĺžka v rozloženom stave je 85 cm, obojstranná farebná tlač, environmentálne vhodný papier- bezdrevný, natieraný, spĺňajúci environmentálne normy a certifikát FSC.
Leporelo Grafické podklady dodané objednávateľom vo formáte *pdf prípadne *jpg. Gramáž papiera min. 150 g
 3. Sprievodca
Funkcia
Tlačené materiály určené na vzdelávanie verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sprievodca ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sprievodca Rozmer 21,5 x 12cm, väzba: kovová hrebeňová, 200 strán (vzhľad ako zápisník), vrátane 4 strany vyseknutých samolepiek, plnofarebná tlač, obojstranná 4+4
Sprievodca gramáž papiera: min. 130g/m2, gramáž obálky: min. 300g/m2, environmentálne vhodný papier- bezdrevný, natieraný, spĺňajúci environmentálne normy a certifikát FSC.
Sprievodca povrchová úprava obálky (4 strany/2listy)- lamino lesklé 1+0. Grafické podklady dodané objednávateľom vo formáte *pdf pripadne *jpg
 4. Časopis
Funkcia
Tlačené materiály určené na vzdelávanie verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Časopis ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Časopis rozmer formát A4, rozsah 32 + 4 strany (vnútro + obálka), prílohy väzba V1 (2 spinky), farebnosť 4+4, obálka papier 300g ONM, 1x biga vnútro papier 115g ONM,
Časopis Grafické podklady dodané objednávateľom vo formáte *pdf pripadne *jpg
 5. Brožúra
Funkcia
Tlačené materiály určené na vzdelávanie verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brožúra ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Brožúra rozmer: 12,5cm x 21cm, rozsah 5 listov/10 strán + 4 strany (vnútro + obálka + 1 listy mapa rozložená spojená s poslednou stranou ), prílohy väzba V1 (2 spinky), farebnosť 4+4, obálka papier 300g ONM
Brožúra 1x biga vnutro papier 115g ONM. Grafické podklady dodané objednávateľom vo formáte *pdf pripadne *jpg
 6. Skladacia mapa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladacia mapa ks 8000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skladacia mapa rozmer v rozloženom stave 420x297mm, formát po zložení 105x74mm, 115g natieraný, lesklý, orez. Grafické podklady dodané objednávateľom vo formáte *pdf pripadne *jpg
Skladacia mapa V prípade záujmu je možné zaslať vzor na ukážku skladania a zlepenia mapy do kompletného stavu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar- všetky dodané zariadenia, musia byť nové, nerozbalené, nepoužívané, v originálnom balení od výrobcu, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v momente preberania tovaru
Zariadenie nesmú byť recyklované, repasované, renovované.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s ustanoveniami týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Najneskorší termín riadneho dodania tovaru a doručenia faktúry zo strany dodávateľa je 30. apríl 2024. nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.
Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod., ak nebude dohodnuté inak.
Prevzatie predmetu plnenia (časti predmetu plnení, ak bude dodávaný postupne) bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, ktorého súčasťou bude aj dodací list.
Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotlivých cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list, preberací protokol a faktúra budú vytvorené v troch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a dva pre objednávateľa.
Predmet zmluvy bude financovaný z Environmentálneho fondu
Zmluvná cena sa považuje za konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).
Dodací list a preberací protokol podľa týchto osobitných požiadaviek na plnenie sú neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ).
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

05.02.2024 13:46 — 30.04.2024 13:46

1,00 ks

39 080,04

32 566,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2024 13:47

01.02.2024 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2024 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 87
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 13:54 - Vstupná ponuka 39 079,20 € Cena s DPH
30.01.2024 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 39 079,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS