• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 13:28
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2024 15:10

Detail zákazky Z2024418

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2024 13:28
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2024 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2024 15:10

Základné údaje

Z2024418

OF-284465

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8892728

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

370337075

Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki

hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Solárna lavička na nabíjanie

solár, lavička, nabíjanie

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Solárna lavička na nabíjanie
Funkcia
Lavičky určené pre verejnosť na relax a nabitie elektronických zariadení v exteriéri
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Solárna lavička na nabíjanie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Solárna lavička Ostrovný solárny systém s akumulátormi, nad sedacou plochou umiestnené dva špičkové fotovoltaické panely s výkonom 2 x 140Wp.
Solárna lavička Dve USB zásuvky na stranách umožňujú ľahké dobíjanie, funkcie rozšírené o wi-fi, alebo indikátory veličín, ako je stav CO2, teplota, vlhkosť vzduchu alebo hladina hluku v okolí
Solárna lavička Sedadlo masívne drevené dosky spojené antikorovými skrutkami do nosného sendviču, oceľová zinkovaná konštrukcia povrchovo upravená práškovou vypaľovanou farbou, panely umiestnené nad sedadlo
Solárna lavička podhľad z drevených lamiel, pre dobíjanie mobilných telefónov a tabletov (Android, IOS). Voliteľné pripojenie k Wi-fi až do vzdialenosti 100 metrov.
Solárna lavička Farba prírodná, vhodná do prírodného/lesného prostredia, Vrátane inštalácie, dopravy a pripojenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar- všetky dodané zariadenia, musia byť nové, nerozbalené, nepoužívané, v originálnom balení od výrobcu, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v momente preberania tovaru
Zariadenie nesmú byť recyklované, repasované, renovované.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s ustanoveniami týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Najneskorší termín riadneho dodania tovaru a doručenia faktúry zo strany dodávateľa je 30. apríl 2024. nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.
Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod., ak nebude dohodnuté inak.
Prevzatie predmetu plnenia (časti predmetu plnení, ak bude dodávaný postupne) bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, ktorého súčasťou bude aj dodací list.
Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotlivých cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list, preberací protokol a faktúra budú vytvorené v troch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a dva pre objednávateľa.
Predmet zmluvy bude financovaný z Environmentálneho fondu
Zmluvná cena sa považuje za konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).
Dodací list a preberací protokol podľa týchto osobitných požiadaviek  na plnenie sú neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ).
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

05.02.2024 13:31 — 30.04.2024 13:31

2,00 ks

38 836,18

32 636,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2024 13:40

01.02.2024 13:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2024 13:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 126
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2024 11:21 - Vstupná ponuka 38 836,00 € Cena s DPH
31.01.2024 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka 38 472,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS