00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
46457763
SoftwareONE Slovakia s.r.o.
Dunajská 7114/15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Software SUSE Linux Entrerprise - predĺženie subscription
software, suse, sles, linux
Tovar, Služba
1. Software SUSE Linux Entrerprise - predĺženie subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie subscription pre serverové operačné systémy SUSE Linux Enterprise o 3 roky |
Minimálne technické požiadavky sú uvedené pri technických vlastnostiach |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1 Virtual Machine, Standard Subscription, 3 roky | kus | 10 | ||
2. SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1-2 Sockets, Standard Subscription, 3 roky | kus | 10 | ||
3. SUSE Linux Enterprise Server with Live Patching, x86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines, Standard Subscription, 3 roky | kus | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1 Virtual Machine, Standard Subscription, 3 Year, SKU 874-008168 | - start/expiry date (01 Feb 2024 - 31 Jan 2027) - serverový operačný systém |
SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1-2 Sockets, Standard Subscription, 3 Year, SKU 874-008167 | - start/expiry date (01 Feb 2024 - 31 Jan 2027) - serverový operačný systém |
SUSE Linux Enterprise Server with Live Patching, x86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines, Standard Subscription, 3 Year, SKU 874-007984 | - start/expiry date (01 Feb 2024 - 31 Jan 2027) - serverový operačný systém |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Požadovaná je licencia resp. zľava pre školstvo. |
3. Dodávka formou predĺženia maintenance cez SuSE Customer Center (https://scc.suse.com/). |
4. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. |
6. Tovar sa požaduje dodať elektronicky. Emailová adresa bude zaslaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami verejného obstarávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
8. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami verejného obstarávateľa. |
9. Verejný obstarávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
11. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu. |
12. Zmluvné a platobné podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami verejného obstarávateľa a Dodávateľa); |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Fakturačné údaje verejného obstarávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ verejnému obstarávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia. |
13. 1. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre verejného obstarávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe; |
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa; |
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť verejnému obstarávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia; |
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
31.01.2024 08:00 — 02.02.2024 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
28 611,06
28 611,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2024 10:36
26.01.2024 11:00
26.01.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2024 08:54 - Vstupná ponuka | 28 611,00 | € | Cena bez DPH |
24.01.2024 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: