• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2024 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2024 12:40

Detail zákazky Z2024407

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2024 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2024 12:40

Základné údaje

Z2024407

OF-284539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8868595

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

46457763

SoftwareONE Slovakia s.r.o.

Dunajská 7114/15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Software SUSE Linux Entrerprise - predĺženie subscription

software, suse, sles, linux

  • 48214000-1 - Softvérový balík pre sieťové operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Software SUSE Linux Entrerprise - predĺženie subscription
Funkcia
Predĺženie subscription pre serverové operačné systémy SUSE Linux Enterprise o 3 roky
Minimálne technické požiadavky sú uvedené pri technických vlastnostiach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1 Virtual Machine, Standard Subscription, 3 roky kus 10
2. SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1-2 Sockets, Standard Subscription, 3 roky kus 10
3. SUSE Linux Enterprise Server with Live Patching, x86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines, Standard Subscription, 3 roky kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1 Virtual Machine, Standard Subscription, 3 Year, SKU 874-008168 - start/expiry date (01 Feb 2024 - 31 Jan 2027) - serverový operačný systém
SUSE Linux Enterprise Server, x86-64, 1-2 Sockets, Standard Subscription, 3 Year, SKU 874-008167 - start/expiry date (01 Feb 2024 - 31 Jan 2027) - serverový operačný systém
SUSE Linux Enterprise Server with Live Patching, x86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines, Standard Subscription, 3 Year, SKU 874-007984 - start/expiry date (01 Feb 2024 - 31 Jan 2027) - serverový operačný systém
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Požadovaná je licencia resp. zľava pre školstvo.
3. Dodávka formou predĺženia maintenance cez SuSE Customer Center (https://scc.suse.com/).
4. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
5. Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie.
6. Tovar sa požaduje dodať elektronicky. Emailová adresa bude zaslaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami verejného obstarávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
8. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami verejného obstarávateľa.
9. Verejný obstarávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
12. Zmluvné a platobné podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami verejného obstarávateľa a Dodávateľa);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Fakturačné údaje verejného obstarávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ verejnému obstarávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.
13. 1. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre verejného obstarávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa;
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť verejnému obstarávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia;
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

31.01.2024 08:00 — 02.02.2024 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

28 611,06

28 611,06

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.01.2024 10:36

26.01.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 104
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2024 08:54 - Vstupná ponuka 28 611,00 € Cena bez DPH
24.01.2024 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 28 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS