• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2024 10:00

Detail zákazky Z2024404

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2024 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2024 10:00

Základné údaje

Z2024404

OF-284426

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8873025

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36410811

TOMEGAS SK, s. r. o.

Palárikova 48, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propán v tlakových fľašiach

Propán

  • 09122100-1 - Plynný propán
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Propán v tlakových fľašiach
Funkcia
Propán v 11kg a 33kg tlakových fľašiach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Celkový počet Propán -  fliaš (11kg) ks 90 180
1.1 Stredisko Martin ks 45 90
1.2 Stredisko Turčianske Teplice ks 45 90
2.  Celkový počet Propán -  fliaš (33kg) ks 1 5
2.1 Stredisko Martin ks 1 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť obalu P 11kg a 33kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia - stredisko Martin a Turčianske Teplice.
Súčasťou ceny celkom za predmet zákazky bude aj prenájom fliaš spolu s klietkou, ktorého hodnota bude započítaná do jednotkových cien.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podľa miest určenia položkovitý rozpočet ceny do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť originál certifikát prípadne fotokópiu certifikátu na predmet zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť dodávateľovi zoznam miest dodania vo svojej pôsobnosti (strediská závodu- presné adresy).
Objednávateľ zašle na kontaktný mail dodávateľa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osoby, ktoré budú oprávnené objednávať tovar.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za predmet zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.00 hod do 13.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu.
V prípade výskytu vady na predmete plnenia, ktorá sa preukáže ako neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru.
Tovar bude odoberaný podľa potreby objednávateľa, na základe objednávok (min. odber 5ks na závod).  Termín dodania: do 72 hodín od prijatia e-mailovej objednávky.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet ks tovaru nemusí byť odobratý.
Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre stredisko objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. Závod bude zároveň fakturačnou adresou objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

3 514,55

3 514,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.01.2024 09:51

29.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 72
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 13:16 - Vstupná ponuka 3 514,55 € Cena bez DPH
26.01.2024 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 3 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS