54131430
Regionálny úrad školskej správy v Košiciach
Zádielska 1222/1, Košice - mestská časť Staré Mesto, 04078, SVK
35505516
Peter Horňák - SHR
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovacie služby
upratovanie, čistenie
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania sú upratovacie a čistiace služby kancelárskych, zasadacích, chodbových priestorov, schodísk a sociálnych zariadení v budove Regionálneho úradu školskej správy v Košiciach |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zametanie, umývanie chodbových priestorov, schodísk a priestorov sociálnych zariadení ( podlaha linoleum/dlažba ) v rozsahu podlahovej plochy 478 m2 | 1x za deň |
Dezinfekcia chodbových priestorov a priestorov sociálnych zariadení v rozsahu podlahovej plochy 478 m2 | 1x za týždeň |
Zametanie a umývanie priestorov zasadacích miestností ( podlaha parkety/dlažba ) v rozsahu podlahovej plochy 155 m2 | 1 x za týždeň |
Dezinfekcia priestorov zasadacích miestností v rozsahu podlahovej plochy 155 m2 | 1 x za týždeň |
Vysávanie kobercových podláh kancelárskych priestorov a kobercov v priestoroch chodieb v celkovej ploche 508.35 m2 | 1x za týždeň |
Utieranie prachu zo všetkých voľne prístupných plôch kancelárskeho nábytku, parapetných dosiek | 2x za týždeň |
Vynášanie odpadu z košov v kanceláriách a v chodbových priestoroch | 1 x za deň |
Čistenie a dezinfekcia sanitárneho zariadenia v sociálnych zariadeniach a v kanceláriách | 1 x za deň |
Umývanie hlavných vstupných dverí a presklených chodbových dverí | 2 x za týždeň |
Umytie a preleštenie zrkadiel | 1x za týždeň |
Čistenie a dezinfekcia dverí v miestach častého dotyku ( kľučiek a kovania dverí ) | 1 x za deň |
Umývanie okien / obojstranné / v celkovej výmere 206,3 m2 | 2 x za rok |
Umývanie okenných stien vo vestibule v rozsahu 42 m2 | 2 x za rok |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať upratovacie a čistiace služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, v dohodnutom čase, v dohodnutej kvalite a podľa vopred odsúhlasených podmienok objednávateľom. |
Čistenie a upratovanie priestorov je možné v pracovných dňoch v čase : 7:00 - 16:00 hod. |
Poskytovateľ pri realizácii predmetu zákazky musí používať ekologicky nezávädné čistiace a dezinfekčné prostriedky, dodržiavať všeobecne platné záväzné predpisy a normy, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky platné normy v oblasti predmetu zákazky, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy v súlade s platnou legislatívou. |
Poskytovateľ pri realizácii predmetu zákazky je povinný dodržiavať zodpovedajúce technologické postupy určené pre jednotlivé čistiace a dezinfekčné materiály. |
Objednávateľ služieb bude zabezpečovať toaletný papier, mydlo, utierky. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať kvalitné čistiace a upratovacie prostriedky k výkonu činnosti, ochranné pracovné prostriedky svojich zamestnancov a to na vlastné náklady, ktoré je potrebné premietnuť do celkovej ceny. |
Poskytovateľ zodpovedá za zabezpečenie organizácie práce svojich zamestnancov, za ich oboznámenie s predpismi BOZP a PO, ako aj za ich dodržiavanie. Zamestnanci Poskytovateľa majú zakázané nahliadať do písomných dokladov, technických prostriedkov Objednávateľa a používať tieto prostriedky / telefón, kopírovacia technika, počítače /. |
V prípade, že dodávateľ nebude kvalitne a v požadovanom rozsahu realizovať plnenie predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený reklamovať príslušný nedostatok bez zbytočného odkladu po jeho zistení telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Poskytovateľ je povinný reklamované nedostatky odstrániť bez zbytočného odkladu, v lehote stanovenej objednávateľom. |
V prípade, že objednávateľovi alebo jeho zamestnancom vznikne škoda v dôsledku zavineného konania poskytovateľa, ktorého sa dopustil pri vykonávaní služieb, poskytovateľ nesie zodpovednosť za takto spôsobenú škodu a je povinný ju objednávateľovi uhradiť v plnom rozsahu a bez zbytočného odkladu po doručení príslušnej výzvy. Toto ustanovenie sa netýka prípadu, keď poskytovateľ nemohol vzniku škody zabrániť, alebo obmedziť výšku spôsobenej škody. |
V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy poskytovateľom je objednávateľ oprávnený postupovať v zmysle čl. XVIII. Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky. |
Poskytovateľ bude vykonávať fakturáciu Objednávateľovi mesačne, vždy za uplynulý mesiac poskytovaných služieb. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Preddavky Objednávateľ neposkytuje. |
Podmienky účasti : Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. |
Kritériom výberu úspešného uchádzača bude najnižšia cenová ponuka za celú zákazku na obdobie 1 roka s DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny do 3 dní od uzavretia zmluvy a to nasledovne: Cena za 1 mesiac bez DPH: ..............................€ DPH za 1 mesiac: ..............................€ Cena za 1 mesiac s DPH: ..............................€ Celková cena s DPH za 12 mesiacov: ..............................€ |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie : 01. 02. 2024 - 31. 01. 2025 |
Uzatvorená Zmluva zaniká: • uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, • písomnou dohodou zmluvných strán, • odstúpením od Zmluvy, • uplynutím 1 mesačnej výpovednej lehoty na základe písomnej výpovede ktorejkoľvek zo zmluvných strán a to aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota 1 mesiac začína plynúť od 1. dňa mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zádielska 1 222/1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.02.2024 08:00 — 31.01.2025 16:00
1,00 cena za 1 mesiac v €
11 000,00
7 386,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2024 13:14
26.01.2024 11:00
26.01.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2024 13:37 - Vstupná ponuka | 11 000,00 | € | Cena s DPH |
24.01.2024 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: