17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
35245590
Jaroslav Vasičko JV tlačiareň
64, Valkovce, 09042, SVK
Dodávka tlačív
tlačivá, formuláre
Tovar, Služba
1. Zdravotnícke tlačivá
|
|
---|---|
Funkcia |
dokumentácia, zaznamenávanie údajov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ambulantná kniha | ks - kniha | 2 | ||
Ambulantná kniha ošetrených - neprijatých 300 listov, tvrdá väzba | ks - kniha | 8 | ||
Aplikačná karta, A4 formát | ks | 900 | ||
CPPO - prijímací lístok | ks | 23000 | ||
Dekurz, formát A4, 80 gr | ks | 15000 | ||
Dekurz JIS | ks | 1000 | ||
Dekurz pre JZS OÚCH | ks | 55 | ||
Dekurz pre neonatologické pracoviská, formát A4 | ks | 4500 | ||
Denník transfúzneho lekára, formát A4, 200-listov | ks - kniha | 4 | ||
Denný dekurz chirurgických odborov | ks | 6200 | ||
Denný záznam na fyziológiu | ks | 2200 | ||
Denný záznam na ÚPN | ks | 11000 | ||
Denný záznam rehabilitačných pracovníkov | blok | 80 | ||
Dohoda o poskytnutí zdravotníckej starostlivosti | ks | 500 | ||
Doklad o zdravotnej spôsobilosti vodiča | ks | 300 | ||
Doska na záznam inventárneho úseku | ks | 100 | ||
Elaboračná kniha | ks - kniha | 2 | ||
Evidencia výkonov u novorodenca | ks | 500 | ||
Ambulantná kniha ošetrených a neprijatých 500 listov | ks - kniha | 1 | ||
Záznam o vyšetrení krvných skupín 500 listov | blok | 1 | ||
Hlásenie počtu chorých, formát A5 (100-listov) | blok | 200 | ||
Chorobopis - Centrálny príjem | ks | 20000 | ||
Chorobopis pre pediatrickú kliniku | ks | 2000 | ||
Index ošetrovaných, formát A4 - 100 listov | blok | 5 | ||
Informačný list pre pacientov - operácia katarakty | ks | 1000 | ||
Inšpekčná kniha dozoru | ks- kniha | 2 | ||
JIRS - Hlásenie | ks | 5000 | ||
KAIM - ŠZM | ks | 5000 | ||
Kniha evidencie služieb | ks - kniha | 4 | ||
Kniha odoslaných faktúr | ks - kniha | 5 | ||
Kniha omamných látok | ks - kniha | 3 | ||
Kniha želaní a sťažností, formát A4 | ks - kniha | 3 | ||
Kugel - perimeter | ks | 2000 | ||
Lekárska prepúšťacia správa | ks | 5500 | ||
Lekárska správa - nález, formát A5 | ks | 11500 | ||
Lekársky poukaz | ks | 1200 | ||
Lekársky predpis - sypaný biely, formát A6, 100 listov | blok nelepený | 450 | ||
Lekársky predpis na omamné lieky, formát A6 3x25 listov | blok | 60 | ||
Mesačný prehľad o činn. územného lekára | ks | 270 | ||
Narušenie sociálneho kontaktu medzi matkou a dieťaťom | ks | 500 | ||
Návrh na kúpeľnú starostlivosť | ks | 40 | ||
Neefektívne dojčenie | ks | 550 | ||
Obálka mamografická | ks | 2000 | ||
Objednávací list na amb. JOCH | ks | 900 | ||
Objednávka liekov, číslovaná, formát A5, 4x25 listov | blok | 20 | ||
Objednávka na hospitalizáciu | ks | 2000 | ||
Objednávka omamných látok, 4x25 listov | blok | 2 | ||
Osobná karta na zverené predmety | ks | 500 | ||
Ošetr. správa prepúšť. - Pediatria | ks | 6000 | ||
Ošetrovateľský dokument pre JOCH | ks | 12000 | ||
Potvrdenie o čase strávenom pri vyšetr., formát A7 | blok | 80 | ||
Potvrdenie o úschove cenných vecí | blok | 22 | ||
Potvrdenie samoprepisovacie | blok | 18 | ||
Potvrdenka s juxtou, formát A6, samoprepis 3x25 listov | blok | 50 | ||
Poučenie a písomný súhlas | ks | 6300 | ||
Poukaz na okuliare a optickú pomôcku | blok | 10 | ||
Poukaz na zdravotnú pomôcku, formát A5, 50-list syp. | blok | 25 | ||
Pôrodná kniha, formát A4, 100-listov | ks- kniha | 3 | ||
Pôrodopis | ks | 4000 | ||
Predvolanie na lekárske vyšetrenie, formát A6 | ks | 1000 | ||
Prekladová / prepúšťacia správa pre novorodenca | ks | 1100 | ||
Prevádzkový denník plynovej kotolne | blok | 15 | ||
Priepustka - formát A7 (blok=100 listov) | blok | 60 | ||
Príjemka formát A5 - 100 listov samoprepis | blok | 20 | ||
Protokol pre bakteriologické a sérologiké lab. (kniha=100 listov) | ks - kniha | 25 | ||
Protokol pre bakteriologické a sérologické lab. | blok | 1 | ||
Protokol pre bakteriologické a sérologické vyšetrenie, formát A3 | blok | 10 | ||
Registratúrny denník | ks - kniha | 5 | ||
Revízna kniha výťahu | ks - kniha | 5 | ||
Rozpis služieb evidencia odpracovaných hodín, formát A4 | ks | 450 | ||
Sesterská prekladová a prepúšťacia správa | ks | 10000 | ||
Spisový obal, formát A3 | ks | 500 | ||
Splnenie kritérii predoperačnej príp. | ks | 2000 | ||
Sprievodný list na rtg. vyšetrenie, formát A5 2-l | ks | 4400 | ||
Sprievodný list pre sérologické vyšetrenie, BWR, formát A5 | ks | 500 | ||
Súhrn výkonov za mesiac | ks | 3 | ||
Tabuľka - Neurologická klinika | ks | 2300 | ||
Teplotná tabuľka, formát A4 | ks | 7800 | ||
Teplotný lístok pre detské oddelenie, formát A3 | ks | 4000 | ||
Úmrtný lístok, formát A7, karta | ks | 350 | ||
Univerzálny zúčtovací doklad (UZD), formát A4 | ks | 300 | ||
Vložka do záznamu o zdraví dieťaťa, formát A4 | ks | 15950 | ||
Výdajka - prevodka, formát A5, NCR | blok | 25 | ||
Výmenný list - poukaz, formát A6 (100 list) | blok | 20 | ||
Záznam gynekológa | ks | 450 | ||
Záznam JIMS | ks | 1000 | ||
Záznam o anestézii, formát A3 | ks | 6000 | ||
Záznam o hospitalizácii, formát A4 | ks | 14300 | ||
Záznam o liečbe Warfarínom | ks | 180 | ||
Záznam o poučení pacienta | ks | 6000 | ||
Záznam o spotr. omamných látok, formát A4 26 listov | blok | 20 | ||
Záznam o transfúzii, formát A4 | ks | 660 | ||
Záznam o vyšetrení krvných skupín | ks | 4 | ||
Záznam vitál. funkcií | ks | 4500 | ||
Zdrav. záznam pre pediatr. pac. | ks | 2000 | ||
Zdravotný preukaz pracov v potravin., formát A6 | ks | 20 | ||
Zdravotný záznam - bočná klopa | ks | 800 | ||
Zdravotný záznam pre chirurg. pracov., formát A4 | ks | 2750 | ||
Zdravotný záznam pre JIS a AIM 840x297 mm | ks | 6000 | ||
Zdravotný záznam pre neonat. pracov., formát A3 | ks | 4000 | ||
Zdravotný záznam pre pôrod. pracoviská, formát A4 | ks | 1100 | ||
Zdravotný záznam pre pracoviská psychiatrie | ks | 300 | ||
Zdravotný záznam pre vnútorné lekár., formát A4 | ks | 10000 | ||
Zdravotný záznam s 3-mi klopami, formát A4, 2-l | ks | 1050 | ||
Žiadanka na krvný prípr. a predtransf. vyš. | ks | 450 | ||
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu 50-listov | blok | 10 | ||
Žiadanka na prepravu, formát A6, 100 listov | blok | 30 | ||
Žiadanka na prepravu osoby / biolog. materiálu,formát A6, 100 listov | blok | 90 | ||
Žiadanka na vypranie - opravu 297x105 mm | blok | 145 | ||
Žiadanka na bakteriolog. vyšetr. 210x100 mm | ks | 200 | ||
Žiadanka pre sterilizáciu materiálu na OCS - I | ks | 1000 | ||
Žiadosť o konzil. vyšetrenie | ks | 1350 | ||
Žiadosť o umelé prerušenie tehotenstva a hlásenie potrat Z (MZ SR) 7-12 | ks | 20 | ||
Žiadanka pre sterilizáciu materiálu na OCS - II | ks | 1000 |
Názov |
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk. |
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania poskytovateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP. |
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. |
5. Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
6. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
7. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
8. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý , nerepasovaný tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa. |
9. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
11. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
12. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
13. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ. |
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu a to prostredníctvom tzv. súhrnnej faktúry. Dodávateľ je v súlade s § 75 ods.1 zákona o DPH povinný vystaviť súhrnnú faktúru za jeden kalendárny mesiac v prípade, ak sa uskutoční v priebehu kalendárneho mesiaca viac dodaní tovarov, pričom táto súhrnná faktúra môže pokrývať najviac obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Súhrnná faktúra sa musí vyhotoviť najneskôr do 15 dní |
od skončenia kalendárneho mesiaca. Dodávky tovaru a jednotlivé platby sa musia na súhrnnej faktúre rozpísať podľa dňa dodania, resp. prijatia platby (nie je možné ich sčítať). Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
22. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
23.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
25. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
26. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,2, 4, 25, 28, 29, 30, 31, 32 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
27. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
29. Postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa Objednávateľa (MZ SR) je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. |
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. |
30. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety |
je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy |
32. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu. |
Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
10 121,26
10 121,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2024 12:09
30.01.2024 09:00
30.01.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2024 08:57 - Vstupná ponuka | 10 121,00 | € | Cena bez DPH |
30.01.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 120,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: