• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2024 10:30

Detail zákazky Z2024385

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2024 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2024 10:30

Základné údaje

Z2024385

OF-283978

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8879779

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tlačív

tlačivá, formuláre

  • 30192700-8 - Tlačoviny
  • 22458000-5 - Tlačoviny na objednávku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícke tlačivá
Funkcia
dokumentácia, zaznamenávanie údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ambulantná kniha ks - kniha 2
Ambulantná kniha ošetrených - neprijatých 300 listov, tvrdá väzba ks - kniha 8
Aplikačná karta, A4 formát ks 900
CPPO - prijímací lístok ks 23000
Dekurz, formát A4, 80 gr ks 15000
Dekurz JIS ks 1000
Dekurz pre JZS OÚCH ks 55
Dekurz pre neonatologické pracoviská, formát  A4 ks 4500
Denník transfúzneho lekára, formát A4, 200-listov ks - kniha 4
Denný dekurz chirurgických odborov ks 6200
Denný záznam na fyziológiu ks 2200
Denný záznam na ÚPN ks 11000
Denný záznam rehabilitačných pracovníkov blok 80
Dohoda o poskytnutí zdravotníckej starostlivosti ks 500
Doklad o zdravotnej spôsobilosti vodiča ks 300
Doska na záznam inventárneho úseku ks 100
Elaboračná kniha ks - kniha 2
Evidencia výkonov u novorodenca ks 500
Ambulantná kniha ošetrených a neprijatých 500 listov ks - kniha 1
Záznam o vyšetrení krvných skupín 500 listov blok 1
Hlásenie počtu chorých, formát A5 (100-listov) blok 200
Chorobopis - Centrálny príjem ks 20000
Chorobopis pre pediatrickú kliniku ks 2000
Index ošetrovaných, formát A4 - 100 listov blok 5
Informačný list pre pacientov - operácia katarakty ks 1000
Inšpekčná kniha dozoru ks- kniha 2
JIRS - Hlásenie ks 5000
KAIM - ŠZM ks 5000
Kniha evidencie služieb ks - kniha 4
Kniha odoslaných faktúr ks - kniha 5
Kniha omamných látok ks - kniha 3
Kniha želaní a sťažností, formát A4 ks - kniha 3
Kugel - perimeter ks 2000
Lekárska prepúšťacia správa ks 5500
Lekárska správa - nález, formát A5 ks 11500
Lekársky poukaz ks 1200
Lekársky predpis - sypaný biely, formát A6, 100 listov blok nelepený 450
Lekársky predpis na omamné lieky, formát A6 3x25 listov blok 60
Mesačný prehľad o činn. územného lekára ks 270
Narušenie sociálneho kontaktu medzi matkou a dieťaťom ks 500
Návrh na kúpeľnú starostlivosť ks 40
Neefektívne dojčenie ks 550
Obálka mamografická ks 2000
Objednávací list na amb. JOCH ks 900
Objednávka liekov, číslovaná, formát A5, 4x25 listov blok 20
Objednávka na hospitalizáciu ks 2000
Objednávka omamných látok, 4x25 listov blok 2
Osobná karta na zverené predmety ks 500
Ošetr. správa prepúšť. - Pediatria ks 6000
Ošetrovateľský dokument pre JOCH ks 12000
Potvrdenie o čase strávenom pri vyšetr., formát A7 blok 80
Potvrdenie o úschove cenných vecí blok 22
Potvrdenie samoprepisovacie blok 18
Potvrdenka s juxtou, formát A6,  samoprepis 3x25 listov blok 50
Poučenie a písomný súhlas ks 6300
Poukaz na okuliare a optickú pomôcku blok 10
Poukaz na zdravotnú pomôcku,  formát A5, 50-list syp. blok 25
Pôrodná kniha, formát A4, 100-listov ks- kniha 3
Pôrodopis ks 4000
Predvolanie na lekárske vyšetrenie, formát A6 ks 1000
Prekladová / prepúšťacia správa pre novorodenca ks 1100
Prevádzkový denník plynovej kotolne blok 15
Priepustka - formát A7 (blok=100 listov) blok 60
Príjemka formát A5 - 100 listov samoprepis blok 20
Protokol pre bakteriologické a sérologiké lab. (kniha=100 listov) ks - kniha 25
Protokol pre bakteriologické a sérologické lab. blok 1
Protokol pre bakteriologické a sérologické vyšetrenie, formát A3 blok 10
Registratúrny denník ks - kniha 5
Revízna kniha výťahu ks - kniha 5
Rozpis služieb evidencia odpracovaných hodín, formát A4 ks 450
Sesterská prekladová a prepúšťacia správa ks 10000
Spisový obal, formát A3 ks 500
Splnenie kritérii predoperačnej príp. ks 2000
Sprievodný list na rtg. vyšetrenie, formát A5 2-l ks 4400
Sprievodný list pre sérologické vyšetrenie, BWR, formát A5 ks 500
Súhrn výkonov za mesiac ks 3
Tabuľka - Neurologická klinika ks 2300
Teplotná tabuľka, formát A4 ks 7800
Teplotný lístok pre detské oddelenie, formát A3 ks 4000
Úmrtný lístok, formát A7, karta ks 350
Univerzálny zúčtovací doklad (UZD), formát A4 ks 300
Vložka do záznamu o zdraví dieťaťa, formát A4 ks 15950
Výdajka - prevodka, formát A5, NCR blok 25
Výmenný list - poukaz, formát A6 (100 list) blok 20
Záznam gynekológa ks 450
Záznam JIMS ks 1000
Záznam o anestézii, formát A3 ks 6000
Záznam o hospitalizácii, formát A4 ks 14300
Záznam o liečbe Warfarínom ks 180
Záznam o poučení pacienta ks 6000
Záznam o spotr. omamných látok, formát A4 26 listov blok 20
Záznam o transfúzii, formát A4 ks 660
Záznam o vyšetrení krvných skupín ks 4
Záznam vitál. funkcií ks 4500
Zdrav. záznam pre pediatr. pac. ks 2000
Zdravotný preukaz pracov v potravin., formát A6 ks 20
Zdravotný záznam - bočná klopa ks 800
Zdravotný záznam pre chirurg. pracov., formát A4 ks 2750
Zdravotný záznam pre JIS a AIM 840x297 mm ks 6000
Zdravotný záznam pre neonat. pracov., formát A3 ks 4000
Zdravotný záznam pre pôrod. pracoviská, formát A4 ks 1100
Zdravotný záznam pre pracoviská psychiatrie ks 300
Zdravotný záznam pre vnútorné lekár., formát A4 ks 10000
Zdravotný záznam s 3-mi klopami, formát A4, 2-l ks 1050
Žiadanka na krvný prípr. a predtransf. vyš. ks 450
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu 50-listov blok 10
Žiadanka na prepravu, formát A6, 100 listov blok 30
Žiadanka na prepravu osoby / biolog. materiálu,formát A6, 100 listov blok 90
Žiadanka na vypranie - opravu 297x105 mm blok 145
Žiadanka na bakteriolog. vyšetr. 210x100 mm ks 200
Žiadanka pre sterilizáciu materiálu na OCS - I ks 1000
Žiadosť o konzil. vyšetrenie ks 1350
Žiadosť o umelé prerušenie tehotenstva a hlásenie potrat Z (MZ SR) 7-12 ks 20
Žiadanka pre sterilizáciu materiálu na OCS - II ks 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk.
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania poskytovateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5.  Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.  Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
7. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
8. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý , nerepasovaný  tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
9. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
11. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
13. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ.
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu a to prostredníctvom tzv. súhrnnej faktúry. Dodávateľ je v súlade s § 75 ods.1 zákona o DPH povinný vystaviť súhrnnú faktúru za jeden kalendárny mesiac v prípade, ak sa uskutoční v priebehu kalendárneho mesiaca viac dodaní tovarov, pričom táto súhrnná faktúra môže pokrývať najviac obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Súhrnná faktúra sa musí vyhotoviť najneskôr do 15 dní
od skončenia kalendárneho mesiaca. Dodávky tovaru a jednotlivé platby sa musia na súhrnnej faktúre rozpísať podľa dňa dodania, resp. prijatia platby (nie je možné ich sčítať). Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
18. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
22.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
23.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
25. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
26. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,2, 4, 25, 28, 29, 30, 31, 32 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
27. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
29. Postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa Objednávateľa (MZ SR) je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
30. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety
je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy
32. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

10 121,26

10 121,26

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.01.2024 12:09

30.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 81
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2024 08:57 - Vstupná ponuka 10 121,00 € Cena bez DPH
30.01.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 10 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS