• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2024 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 14:40

Detail zákazky Z2024375

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2024 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 14:40

Základné údaje

Z2024375

OF-284307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8863956

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prípravky na upratovanie

čistiace prostriedky na umývanie podláh, na čistenie a dezinfekciu plôch, na umývanie riadu, na umývanie kuchynských povrchov, na čistenie nerezových plôch a keramiky, toaliet a ostatných sanitárnych zariadení, na koberce, na čistenie skiel, na čistenie rúr, grilov, digestorov, dezinfekčné prostriedky proti plesniam, čistiace pasty, mydlo, dezinfekčné prípravky, prací prášok, aviváž, mydlo, prostriedky do umývačiek riadu, osviežovače vzduchu, prostriedky proti prachu, na koberce, posypová soľ, prostriedky do kávovarov - filtre, tablety, odstraňovač vodného kameňa, dezinfekčný prostriedok na ruky

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39833000-0 - Protiprachové prostriedky
  • 39831220-4 - Odmasťovacie prostriedky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prípravky na upratovanie
Funkcia
1. Čistiace a hygienické prípravky na upratovanie administratívnych, stravovacích a ubytovacích priestorov objednávateľa.
2. Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávka tovaru vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Multifunkčný prostriedok na umývanie podláh a iných povrchov.  Špecifikácia: prípravok určený na umývanie podláh, nábytku, laminátov, smaltu, keramiky, rámov okien, umelej kože, obkladačiek a iných vodou umývateľných povrchov. Zanecháva dlhodobo príjemnú vôňu. Dávkovanie: max 10g na liter aj pri intenzívnom znečistení. Zloženie: <5% neonióvé povrchovo aktívne látky, <5% aniónové povrchovo aktívne látky, <5% amfotérne povrchovo aktívne látky, parfum, linalool, hydroxycitronellal, tetramethyl acetyloctahydronaphthalenes, s intenzívnou vôňou bal/5 litrov. Napr. RENA rôzne vône 5 L ks 400
2. Vysoko koncentrovaný prostriedok na dezinfekciu  a čistenie plôch nastrojov a predmetov. Spektrum účinku: Baktericídny: baktérie G+ a G-vrátane TBC. Fungicídny: väčšina mikroskopických húb. Virucidné: HBV,HCV, HIV, rotavírusy.  Nenarušuje žiadny materiál. Zloženie: Poly(hexamethylenbiguanid) hydrochlorid (CAS: 32289-58-0): 9,0 g, Didecyl(dimethyl)amonium-chlorid (EC: 230-525-2): 4,8 g. Riedenie: 3ml na 1liter bakrericidny a fungicídny účinok a 6ml na liter na virucidný účinok, bal/5 litrov. Referenčný produkt: Cleamen 570 dezi PP 5L ks 50
3. Kyslý prostriedok určený na dôkladné čistenie odolných škvŕn na toalete a v kúpeľni. Na všetky kyselinovzdorné materiály a povrchy. Účinne odstraňuje hrdzu, vápennú vodu, vodný kameň a mydlové usadeniny, bal/1 liter. Napr. Clinex W3 forte 1L ks 350
4. Krémový čistiaci prostriedok na odstránenie aj veľkej špiny s bieliacim účinkom. Abrazívny prípravok na rôzne druhy povrchov, obklady, plasty, podlahy, kovy, moderné povrchy. Zloženie: 5-15% anionovo aktívnych látok, >5% neiontové povrchovo aktívne látky,mydlo, parfum,limonene, butylfenylmetylpropional, hexylcinnamal, benzisothiazolinone, bez chlóru, bal/500 ml. Napr. Cif cream original 500 ml ks 800
5. Vysoko účinný odstraňovač vodného kameňa, hrdze a iných nečistôt na nerez, sanitu, keramiku. Zloženie: 15-30% kyselina fosforečná, <5% aniónové tenzidy, parfum, bal/500 ml. Napr. Expert total 500 ml ks 200
6. Tekutý vysokoúčinný alkalický prostriedok na čistenie a odstraňovanie mastnoty z grilov rúr, sporákov a iných kuchynských spotrebičov, ničí baktérie. Zloženie: nechať pôsobiť 10 minúť, zahriatie na 70° urýchli čistenie, 5-15% hydroxid sódny, <5% EDTA (musí obsahovať), bez rozprašovača, bal/400 ml, Napr. Grilpur 400 ml ks 400
7. Prostriedok na dezinfekciu podláh, nábytku, hygienické náčinie, atď. Účinky baktericídne, fungicídne, virucídne, biocídny typ 2,3,4. odstraňuje mastnotu, s parfumáciou. Zloženie: pH koncentrátu: 12-13 Chlornan sódny, obsah aktívneho chlóru (EC:231-668-3): 8,0g na 100g zmesi. Riedenie: 1:10 bežné, pre razantnejší účinok možnosť nahriať do 60° Na bielenie 0,3l a 40L vody, bal/1 liter. Napr. Krystal sanan proti plesni 1L ks 350
8. Odstraňovač nálepiek. Odstraňuje zvyšky lepidla z nálepiek a lepiacich pások, asfaltové škvrny a mastnotu, bal/300 ml. Napr: HG odstraňovač nálepiek 300 ml ks 30
9. Sitká do pisoárov  s intenzívnou príjemnou vôňou s 3D výstupkami na oboch stranách pre lepšie zachytávanie nečistôt a odtok vody. S predtlačeným datumovníkom na okraji sitka. rôzne vône, balenie/1 ks. Napr. FRE-PRO 3D sitko do pisoáru ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
1.2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v rámcovej dohode.
1.3. v prípade ekvivalentov s odlišnou hmotnosťou proti požadovaným obsahom balení prepočet jednotkových cien ponúkaných tovarov na požadovaný obsah balenia.
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie vzorky, jeden kus bezplatnej vzorky z každého tovaru podľa tých položiek, ktoré dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov. Dodávateľ doručí vzorku najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzorky. Každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa.
2.1. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody.
4. V prípade, že vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, objednávateľ bude postupovať v zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s čl. XVIII bod. 18.2 t).
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
9. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa počas lehoty plnenia rámcovej dohody, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. Periodicita objednávania počas trvania rámcovej dohody bude cca 6x počas trvania rámcovej dohody (viac samostatných objednávok naraz).
10. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. Súčasťou dodania jednotlivých dezinfekčných a čistiacich prostriedkov budú aj prislúchajúce karty bezpečnostných údajov.
12. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým sú pracoviská verejného obstarávateľa uvedené v objednávke, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru priamo zástupcom dodávateľa, ako aj kontroly dodaného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie ako aj zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody.
13. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste.
14. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa.
15. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodal objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
16. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
17. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu bude ukončená výroba niektorého druhu zazmluvneného tovaru, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami.
18. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny.
19.  Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
20.  Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
21.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
22. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská cesta 2, B. Slančíkovej 1, Brezový háj, Nábrežie mládeže 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

21 640,56

18 033,80

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2024 11:41

25.01.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 459
 94
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 09:27 - Vstupná ponuka 21 640,56 € Cena s DPH
24.01.2024 19:32 - Najvýhodnejšia ponuka 20 290,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS