• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2024 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 15:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 15:15

Detail zákazky Z2024369

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2024 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 15:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 15:15

Základné údaje

Z2024369

OF-284058

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8863964

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

35763469

Slovak Telekom, a.s.

Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zasielanie notifikačných SMS

SMS, notifikačné

  • 64212100-6 - Služby krátkych textových správ (SMS)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SMS GATEWAY
Funkcia
1. zriadenie a prevádzkovanie služby na hromadné odosielanie SMS podľa nižšie uvedenej špecifikácie
2. podpora posielania pomocou:
- mail2sms - možnosť automatického odstraňovania diakritiky
- Excel - parametrické premenné, čas odoslania
- WEB rozhranie - odoslané SMS, naplánované SMS, zgrupovanie konverzácie po číslach, záhlavie a zapätie správ, plánovanie odoslania, možnosť vytvorenia preddefinovaných textov, automatické odstraňovanie diakritiky, adresár kontaktov a možnosť skupín kontaktov a ich importu
- API - minimálne JSON a SMPP zabezpečené minimálne cez IP adresu
3. Požiadavky na štatistiku - prehľad SMS správ s možnosťou filtrovania s minimálne týmito kombináciami filtrov
- Dátum od -do
- Prijímateľ - číslo
- E-mailová adresa - ak SMS bola zaslaná cez mail2sms
- Podľa typu zaslania - web, mail2sms, API, Excel,
- Status SMS správy - minimálne : doručená, nedoručená
- Operátor
- ID kampane( - správy zaslané cez Excel a API musia byť označiteľné pre prípadné filtrovanie v štatistike
4. Požiadavky správy a zabezpečenie
- Systém musí umožňovať delegovanie práv pre správu systému viacerým správcom so samostatným prístupom
- Logovanie admin prístupov
- Možnosť prihlasovania pre správu systému cez OTP kódy ( Google , Microsoft , alebo obdobný autentifikátor pre Android aj Iphone)
5. Špeciálne požiadavky:
- Priepustnosť minimálne 7 SMS / s
- Kapacita minimálne 2000 SMS/ denne
- Zabezpečenie zamedzenia odosielania SMS mimo povolených hodín
- Možnosť automatického pozastavenia zasielania aktívnej dávky SMS v daný deň a hodinu a jej následné automatické spustenie v povolenom dni a hodine
6. SLA dostupnosti služby minimálne 99,5%
7. Zákaznícka podpora zabezpečená telefonicky a mailom v režime 24/7/365
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mesačný počet SMS ks 16000 25000
Mesačný počet SMS do sietí EU mimo sietí SR KS 100
Mesačný počet SMS do sietí mimo EU KS 0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena zákazky je stanovená na základe maximálneho predpokladaného počtu SMS za obdobie 24 mesiacov.
Všetky náklady spojené so službou vrátane jej zriadenia sú rozpočítané do ceny SMS.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, vrátane  jednotkových cien SMS. Verejný obstarávateľ pripúšťa aj naceneniu nulových položiek, v prípade že hodnota danej služby je už započítaná v celkovej službe.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie osobitných požiadaviek na dodávku služby pre plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Verejný obstarávateľ uzavrie s dodávateľom zmluvu o poskytovaní služieb.
Zmluva o poskytovaní služieb bude uzatvorená na obdobie 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu.
Začatie poskytovania služby sa požaduje od 1.2.2024
Vyžaduje sa  fakturácia len skutočne odoslaných SMS.
Fakturácia sa bude realizovať mesačne. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS a informáciu o počte odoslaných SMS. Splatnosť faktúry je 60 dní.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky (práva) voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa ust. § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2024 00:00 — 31.01.2026 23:59

1,00 celok

17 378,40

17 378,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.01.2024 14:38

25.01.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 76
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 08:17 - Vstupná ponuka 17 378,40 € Cena bez DPH
25.01.2024 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 15 840,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS