00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Papierové hygienické výrobky
sevrítky, utierky ZZ
Tovar, Služba
1. Papierové hygienické výrobky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierová utierka na ruky do zásobníkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hygienické Papierové utierky ZZ 100% celulóza biele 21x24 alebo 21x23cm 2vrstvy/ ( šírka utierky je 23 cm, 24cm ) počet v balení 200 ks, v kartóne 15 balíkov t.j., 3000 ks. | kartón | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek – typov. Nakoľko utierky ZZ sú určené do konkrétneho dávkovača Objednávateľa, pričom pre použitie v ňom vyhovuje jedine Objednávateľom požadovaný rozmer utierky, nezadal Objednávateľ rozmery utierok v určitom intervale. | |
Objednávateľ odskúšal z dlhodobejšieho hľadiska (3mesiace) aj utierky iných rozmerov (21x25cm), ktoré však vyhodnotil ako nežiaduce a nevyhovujúce z dôvodu, že v prípade použitia utierok iného rozmeru, než aký Objednávateľ požaduje, dochádza k zvýšeniu ich spotreby, k zasekávaniu v dávkovačoch, čo má za následok ich násilné vyťahovanie a to je vo väčšom počte a tým končia vo veľkom množstve na zemi. | |
Objednávateľom používané dávkovače na papierové utierky sú prispôsobené výlučne rozmeru, požadovanému Objednávateľom, Objednávateľ trvá na dodaní utierok ZZ o rozmeroch, definovaných Objednávateľom. |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje uzatvorenie Rámcovej dohody na obdobie maximálne 12 mesiacov. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená. |
2. Termín a množstvo dodania tovaru bude vždy spresnený na základe písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) v závislosti od potreby Objednávateľa. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia). |
4. Dodávanie tovaru na jedno miesto plnenia počas účinnosti Rámcovej dohody. |
5. Obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
6. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nepoškodený tovar. |
8. Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Vo faktúre uvedie Dodávateľ číslo Rámcovej dohody, čísla Čiastkových výziev (objednávok) a kontaktnú osobu Objednávateľa. |
9. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe 2-3 dni pred plánovaným dodaním. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo od Dodávateľa vyžiadať vzorky ponúkaného tovaru za účelom overenia a preukázania technických a kvalitatívnych parametrov tovaru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pribinova 17, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 položka
12 000,00
10 000,00
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre, v súlade so zadaním.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2024 12:50
25.01.2024 15:00
25.01.2024 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2024 08:47 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
23.01.2024 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 995,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: