• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2024 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2024 11:50

Detail zákazky Z2024341

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2024 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2024 11:50

Základné údaje

Z2024341

OF-284464

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8858500

Objednávateľ

00331899

Mesto Sečovce

Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky a kreslá 3

Kancelárske stoličky a kreslá

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska kreslo/stolička BILLY
Funkcia
Kancelárske stoličky BILLY určené na dlhodobé sedenie v kancelárií - alebo alternatíva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička otočná na kolieskach ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čierna
Vzhľad stoličky Kancelárska
Kolieska áno
Lakťové podrúčky S podrúčkami
Otočná áno
Nastaviteľná výška sedu áno
Mechanika Hojdacia mechanika
Poťah Čalúnený - ekokoža
Zloženie poťahu 100% Polyuretán
Maximálna nosnosť 120 kg
Šírka 64 cm
výška 111 cm
hĺbka 71 cm
nastaviteľná výska sedu 50 - 60 cm
hojdací mechanizmus áno
mäkké čalúnenie v oblasti sedadla áno
 2. Kancelárske kreslo s nastaviteľnou výškou opierok rúk
Funkcia
Kancelárske kreslo určené na dlhodobé sedenie v kancelárií s nastaviteľnou výškou opierok rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo otočné na kolieskach s nastaviteľnou výškou opierok rúk ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
minimálna nosnosť 120 kg
farba čierna
vzhľad stoličky kancelárske
Výškovo nastaviteľné opierky rúk Áno
Kolieska áno
Otočná áno
Nastaviteľná výška sedu áno
Poťah čalúnený - ekokoža
nastaviteľná výska sedu áno
hojdací mechanizmus áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je mesto Sečovce, Námestie sv. Cyrila a Metóda 43/27
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný popis - prospekt predmetu zákazky, v ktorom budú uvedené parametre výrobku v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 10 pracovných dní odo dňa odsúhlasenia špecifikácie predmetu zákazky Objednávateľom dodať predmet zákazky do miesta plnenia.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať tovar.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické a funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie Objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika

26.01.2024 10:57 — 02.02.2024 10:57

7,00 ks

720,00

603,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2024 10:58

24.01.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2024 10:08 - Vstupná ponuka 720,00 € Cena s DPH
24.01.2024 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS