• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 15:25

Detail zákazky Z2024332

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 15:25

Základné údaje

Z2024332

OF-284451

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8863924

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

45597481

Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.

Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antigénové testy na určenie ochorenia Covid-19

testy, detekcia, diagnostické súpravy

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antigénové testy na určenie ochorenia Covid-19
Funkcia
detekcia vírusového antigénu Sars-Cov2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Antigénové testy na určenie ochorenia Covid-19 ks 10 000
1.1 Čas vyhodnotenia testu minúta 15 20
1.2 Citlivosť testu % 97
1.3 Presnosť vyhodnotenia testu % 98
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.4 Balenie 1 až 25 testov, pričom na každý jeden test prislúcha 1 extrakčný pufer so skúmavkou, NIE spoločný pre celé balenie;
1.5 Skladovanie v rozmedzí 2 - 30 °C
1.6 Ďalšie požadované parametre: Obsah balenia musí minimálne obsahovať sterilne balenú platničku, sterilne balenú tyčinku s odberovým tampónom pre odber z nosa, extrakčný pufer, extrakčnú skúmavku a príbalový leták. Antigénové testy certifikované a schválené na dovoz a predaj v SR resp. v rámci EÚ. Jedná sa o klasický imunochromatografický test (metóda s koloidným zlatom, alebo ekvivalent) bez použitia prístroja určený na samotestovanie a vhodný aj pre použitie zdravotníkov.  Na testovacej platničke znázornené línie C a T pre správne vyhodnotenie testu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena za predmet Rámcovej dohody predložená Dodávateľom musí byť vrátane dopravy, vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD").
2. RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD , do 5 dní od elektronického doručenia (email) čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") Objednávateľa Dodávateľovi, v závislosti od prevádzkových potrieb Objednávateľa a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod.
4. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1.tr. kvality.
5. Od Dodávateľa sa požaduje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien predmetu dohody v  EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v  rozsahu: Názov  položky predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku, exspirácia výrobku a počet testov v 1 balení.
7. Požaduje sa doba exspirácie minimálne 6 mesiace počnúc mesiacom dodania predmetu dohody.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodávané testy preukázateľne detegujú varianty EG.5 (ERIS a jeho subtypy) a BA.2.86 (PIROLA).
9. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.  Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
10.  Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.)
11. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za  počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
13. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
14. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 15. Osobitných požiadaviek na plnenie.
15. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
16. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
19. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu RD ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet RD nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
20. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
21. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
22. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota 1.1 Čas vyhodnotenia testu minúta 15 20
Navrhnutá hodnota 1.1.Čas vyhodnotenia testu minúta 15 30

test ponúka širší časový rozsah vyhodnotenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

10 000,00 ks

14 280,00

11 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru plnenia zákazky na základe osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2024 09:27

25.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 237
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2024 10:55 - Vstupná ponuka 14 280,00 € Cena s DPH
23.01.2024 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 11 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS