36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Pozáručný servis zdravotníckej techniky značky Siemens
servis, pozáručný servis,
Služba
1. Pozáručný servis zdravotníckej techniky výrobcu značky Siemens
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie servisnej starostlivosti pre zdravotnícke prístroje značky Siemens |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj č.1 - Axiom Artis DFC | ks | 1 | ||
Prístroj č.2 - Axiom Artis DFC | ks | 1 | ||
Prístroj č.3 - Axiom Aristos VX Plus | ks | 1 | ||
Prístroj č.4 - Artis Zee Ceiling | ks | 1 | ||
Prístroj č.5 - Arcadis Avantic Gen2 | ks | 1 | ||
Prístroj č.6 -Arcadis Varic Gen2 | ks | 1 | ||
Prístroj č.7 - Mobilett XP Digital | ks | 1 | ||
Prístroj č.8 - Acuson X300 Premium Edition | ks | 1 | ||
Prístroj č.9 - Acuson Antares Premium Edition | ks | 1 | ||
Prístroj č.10 - Acuson Antares Premium Edition | ks | 1 | ||
Prístroj č.11 - Mobilett Elara Max | ks | 1 | ||
Prístroj č.12 - Acuson Sequoia | ks | 1 | ||
Prístroj č.13 - Sensis vibe Hemo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístroj č.1 - Axiom Artis DFC | --- |
1.1 výrobné číslo: | 35939 |
1.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | služby telefonickej podpory |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 4-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 6-krát ročne |
- | odborná prehliadka a odborná skúška (elektrická revízia) |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality obrazu a parametrov HV |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.2 - Axiom Artis DFC | --- |
2.1 výrobné číslo: | 35546 |
2.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | služby telefonickej podpory |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 4-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 6-krát ročne |
- | odborná prehliadka a odborná skúška (elektrická revízia) |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality obrazu a parametrov HV |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.3 - Axiom Aristos VX Plus | --- |
3.1 výrobné číslo: | 1171 |
3.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | služby telefonickej podpory |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 2-krát ročne |
- | odborná prehliadka a odborná skúška (elektrická revízia) |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | pravidelná kontrola parametrov HV |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.4 - Artis Zee Ceiling | --- |
4.1 výrobné číslo: | 146294 |
4.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | služby telefonickej podpory |
- | elektrická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 6-krát ročne |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 4-krát ročne |
- | odborná prehliadka a odborná skúška (elektrická revízia) |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality obrazu a parametrov HV |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie v rozsahu servisnej služby typu A |
Prístroj č.5 - Arcadis Avantic Gen2 | --- |
5.1 výrobné číslo: | 32200 |
5.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | služby telefonickej podpory |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 2-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola parametrov HV |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.6 - Arcadis Varic Gen2 | --- |
6.1 výrobné číslo: | 15552 |
6.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | služby telefonickej podpory |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 2-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola parametrov HV |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.7 - Mobilett XP Digital | --- |
7.1 výrobné číslo: | 2177 |
7.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | služby telefonickej podpory |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 2-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola parametrov HV |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.8 - Acuson X300 Premium Edition | --- |
8.1 výrobné číslo: | 346721 |
8.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | služby telefonickej podpory |
- | pravidelná ročná elektrická skúška s vystavením certifikátu |
- | inštalácia SW aktualizácií "updatov" vydaných výrobcom na dané zariadenie |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu A |
Prístroj č.9 - Acuson Antares Premium Edition | --- |
9.1 výrobné číslo: | 116735 |
9.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pravidelná ročná elektrická skúška s vystavením certifikátu |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.10 - Acuson Antares Premium Edition | --- |
10.1 výrobné číslo: | 116479 |
10.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pravidelná ročná elektrická skúška s vystavením certifikátu |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu C |
Prístroj č.11 - Mobilett Elara Max | --- |
11.1 výrobné číslo: | 10855 |
11.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | služby telefonickej podpory |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 2-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | dodanie žiariča RTG v prípade jeho zlyhania |
- | dodanie náhradných dielcov vrátane detektora |
- | pravidelná kontrola parametrov HV |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie v rozsahu servisnej služby typu B |
Prístroj č.12 - Acuson Sequoia | --- |
12.1 výrobné číslo: | 801292 |
12.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | pripravenosť na servisný zásah |
- | služby telefonickej podpory |
- | pravidelná ročná elektrická skúška s vystavením certifikátu |
- | inštalácia SW aktualizácií "updatov" vydaných výrobcom na dané zariadenie |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu A |
Prístroj č.13 - Sensis vibe Hemo | služba uplatnená po 19.4.2024 |
13.1 výrobné číslo: | 103733 |
13.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | služby telefonickej podpory |
- | opakovaná skúška elektrických prístrojov 1-krát ročne |
- | servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 1-krát ročne |
- | služby reaktívnej podpory (opravy porúch) |
- | prevádzanie aktualizácií "updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie |
- | prevedenie zálohovania SW nastavení |
- | náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony v rozsahu servisnej služby typu A |
Názov |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie 12 mesiacov počas lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať rozsah servisných služieb pre jednotlivé prístroje podľa časti 1.2 Opisného formulára "Funkčná a technická špecifikácia predmetu" |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
5. Cena služieb zahŕňa cestovné a iné ďalšie náklady spojené s výkonom služby, resp. s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu služby vykonávanej v rozsahu zmluvy. |
6. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa. |
7. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával autorizovaný servis, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. Dodávateľ predloží scan originálu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja a Potvrdenie o odbornom vyškolení servisných technikov vydané výrobcom prístroja. |
8. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával elektrické revízie prostredníctvom osôb - revíznych technikov s odbornou kvalifikáciou. Dodávateľ predloží scan originálu Osvedčenia o odbornej kvalifikácii osôb vykonávať elektrické revízie. |
9. Požaduje sa pri servisnej inštalácii náhradných dielov, použitie originálnych náhradných dielov, alebo dielov preukázateľne schválených výrobcom. |
10. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
11. Požaduje sa nahlasovanie porúch objednávateľom na bezplatnom telefónnom čísle dodávateľa s nepretržitou 24 hodinovou podporou. Možnosť nahlasovania porúch je možné aj písomne na e-mailovej adrese dodávateľa. |
12. Pre vykonanie opravy, platia pre jednotlivé servisné služby nasledovné lehoty: |
12.1 rozsah servisných služieb typu A - lehota na vykonanie opravy, v prípade keď nie sú potrebné náhradné diely z dovozu je do 3 (troch) pracovných dní, v prípade potreby náhradných dielov do 4 (štyroch) pracovných dní odo dňa schválenia cenovej ponuky objednávateľom |
12.2 rozsah servisných služieb typu B - lehota na vykonanie opravy v prípade, keď nie sú potrebné náhradné diely z dovozu, je do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia poruchy a lehota na vykonanie opravy v prípade, keď sú potrebné náhradné diely z dovozu je do 3 (troch) pracovných dní od nahlásenia poruchy |
12.3 rozsah servisných služieb typu C - doba nástupu na servis podľa dostupnosti servisného technika, najneskôr však do 7 dní od nahlásenia poruchy. |
13. V prípade nedodržania lehoty na vykonanie opravy - servisných služieb typu A a B, dodávateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj. |
14. Požaduje sa, aby poskytnutie servisných služieb bolo zdokumentované v servisnom výkaze, podpísanom zodpovednými osobami oboch zmluvných strán, pričom obsahuje najmä - rozsah vykonanej služby, stav zdravotníckej techniky, čas trvania poskytnutej služby a dátum poskytnutia služby. |
15. Odplata za servisné služby za celú lehotu plnenia zmluvy je dohodnutá ako najnižšia predložená cena po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk na celý predmet zákazky, pričom mesačná paušálna odplata je za 12 mesiacov uplatnená pre prístroje č.1 - 12, a za 9 mesiacov pre prístroj č.13. |
16. Odplatu za servisné služby v rozsahu zmluvy bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi kumulatívne raz za 3 mesiace, vždy na začiatku trojmesačnej periódy |
17. Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je v lehote 30 dní od dátumu doručenia. V prípade omeškania objednávateľa so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa. |
18. Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby, v prípade, že dodávateľ nebude fakturovať podľa bodu 16. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
20. Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy: |
20.1 zoznam kontaktných oprávnených osôb dodávateľa, ktorý obsahuje údaje - meno, priezvisko, telefón, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa, pre účely zasielania informácií týkajúcich sa administratívnych, technických a servisných činností, |
20.2 telefónne číslo a e-mailová adresa dodávateľa pre nahlasovanie porúch objednávateľa, |
20.3 podrobnú kalkuláciu ceny plnenia - ceny pre paušálny servis s výškou ceny na mesiac a výškou ceny na trojmesačné obdobie, |
20.4 doklady o poskytovaní autorizovaného servisu, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. |
21. Poskytované servisné služby musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
23. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.01.2024 09:00 — 26.01.2025 00:00
1,00 celok
171 838,80
171 838,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2024 09:54
24.01.2024 08:05
24.01.2024 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2024 21:11 - Vstupná ponuka | 171 838,80 | € | Cena bez DPH |
23.01.2024 21:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 171 838,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: