• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2024 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2024 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2024 10:15

Detail zákazky Z2024300

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2024 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2024 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2024 10:15

Základné údaje

Z2024300

OF-284422

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8897200

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby 2024

Kancelárske potreby, kancelársky papier, papier na fotokopírovanie

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác.
Funkcia
Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác a dodávka bieleho kancelárskeho papiera vhodného na čiernobielu a farebnú tlač a kopírovanie dokumentov vrátane  dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelársky papier -  Xerox A4 80 g./m2, 1bal=500 listov  pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní. Bal = (500 listov) 1.500
2. Obálky DL okienkové samolepiace biele ks 20.000
3. Obálky C4 samolepiace biele A4 ks 2.000
4. Obálky C5 samolepiace biele A5 ks 3.000
5. Obálky C6 samolepiace biele A6 ks 5.000
6. Obálky DL samolepiace biele /bez okienok/ ks 4.000
7. Obálka s doručenkou C5 biela ks 250
8. Obálka s doručenkou C4 biela ks 250
9. Tašky(obálky s rozšíreným dnom B4) ks 500
10. Zošit A4    linkovaný 40 listov ks 35
11. Zošit A4    čistý 40 listov ks 5
12 Zošit A4    štvorčekovaný  40 listov ks 5
13. Zošit A5    linkovaný 40 listov ks 40
14. Zošit A5    čistý 40 listov ks 5
15. Zošit A5    štvorčekovaný 40 listov ks 30
16. Obchodná kniha A4 linkovaná 100 list. ks 50
17. Obchodná kniha A5 linkovaná 100 list. ks 30
18. Blok poznámkový A4   linkovaný   /50 list/ ks 44
19. Blok poznámkový A4   čistý   / 50 list./ ks 10
20. Blok poznámkový A4   štvorčekovaný   /50 list./ ks 10
21. Blok poznámkový A5   linkovaný   / 50 list./ ks 40
22. Blok poznámkový A5   čistý  / 50 list./ ks 10
23. Blok poznámkový A5   štvorčekovaný  / 50 list./ ks 10
24. Poradač pákový A4  /šanon/ 7,5 cm mramor ks 2.000
25. Poradač 4-krúžk. A4 7,5 cm potiahnutý PP fóliou s  chrb.štítkom ks 80
26. Poradač 4-krúžk. A4 4,5 cm potiahnutý PP fóliou s chrb.štítkom ks 80
27. Spisové dosky A4 so šnúrkou poťahované ks 100
28. Rýchloviazač A4 závesný RZC kartón ks 40
29. Rýchloviazač A4 PVC s priesvitnou prvou stranou ks 120
30. Obal A4 PVC  L číry priehľadný 170mic ks 500
31. Euroobal A4 matný 40 mic. /1bal-=100ks/ bal = (100ks) 150
32. Euroobal A4 rozšírený 300 x 220  120mic ks 1.400
33. Laminovacia fólia A3 125 micron bal.=100ks bal = (100ks) 10
34. Laminovacia fólia A4 125 micron bal.=100ks bal = (100ks) 10
35. Spínací strojček na 20 listov ks 26
36. Spínací strojček na 50 listov na spinky 26/6-8 ks 5
37. Spinky do spínacieho strojčeka  24/6 bal = (1000ks) 400
38. Spinky do strojčeka 23/10 bal = (1000ks) 5
39. Spinky do strojčeka 23/13 bal = (1000ks) 5
40. Spinky do strojčeka 26/8 bal = (1000ks) 10
41. Dierovačka na 20 listov ks 2
42. Spony na spisy 28 mm bal = (100ks) 70
43. Spony na spisy 33 mm bal = (100ks) 80
44. Spony na spisy 50 mm bal = (50ks) 20
45. Lepidlo chemoprén transparent v tube 50 ml. ks 250
46. Lepidlo disperzné 75 gr. ks 20
47. Lepidlo tyčinka 36 gr. ks 50
48. Lak biely korekčný 20 ml ks 20
49. Korekčná páska 4,2 mm biela  roller/klasická korekcia/ ks 100
50. Popisovač liner 0,3 mm sólo rôzne farby ks 30
51. Popisovač liner 0,3 mm sada 4 farby ks 25
52. Zvýrazňovač 5 mm sólo rôzne farby ks 20
53. Zvýrazňovač 5 mm sada 4 rôzne farby ks 50
54. Páska lepiaca priehľadná 15 mm/33m ks 210
55. Páska lepiaca priehľadná 19 mm/33m ks 300
56. Páska lepiaca priehľadná 25 mm/33m ks 50
57. Páska lepiaca priehľadná 48 mm/66m ks 50
58. Rýchloviazač A4 RO kartón ks 100
59. Odkladacia mapa A4 253 kartón s chlopňami ks 50
60. Etikety Print A4 297x210 mm biele /1hárok=1ks/ ks 100
61. Kancelársky papier -  Xerox A3 80 g/m2, 1bal=500 listov  pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní. bal = (500 listov) 50
62. Obchodná kniha A4 linkovaná 200 list. ks 15
63. Rýchloviazač  PVC A4 závesný predná strana priehľadná  s eurodierovaním ks 250
64. Fix permanent 2,5 mm /sólo rôzne farby ks 35
65. Fix permanent 2,5 mm /sada 4 farby ks 40
66. Blok samolepiaci 4-fareb. 75x75 ; 400 listov ks 150
67. Špagát jutový 500 gr. ks 150
68. Ceruzka mäkká HB ks 200
69. Blok špalík - kocka lepený 85x85x40 biely ks 75
70. Tuhy do mikroceruzky B 0,5 /12ks v balení/ bal 10
71. Obchodná kniha A4 s abecedou linkovaná 100 list. ks 10
72. Rozšívačka klasická 24/6 /odsponkovač/ ks 25
73. Strúhadlo kovové dvojité ks 15
74. Pero  guličkové klikacie s gumeným úchytom ks 200
75. Záložka papierová 4x50 listov , neonové farby ks 30
76. Vrchný diel hrebeň.väzby fólia Prestige 150 mic. bal =  (100 ks) 4
77. Spodný diel hrebeň.väzby obálka DELTA bal =  (100 ks) 4
78. Nožnice kancelárske veľké 21 cm s gumenými úchytkami ks 20
79. Pravítko 30 cm ks 20
80. Blok poznámkový A7   čistý ks 500
81. Blok poznámkový A7   linkovaný ks 40
82. Mikroceruzka - pentelka 0,5 ks 50
83. Centropen 2846  1 mm  mix farieb solo ks 100
84. Centropen 2846  1 mm /sada 4 farby/ ks 20
85. Ceuzka HB s gumou ks 30
86. Ceruzka červeno-modrá ks 25
87. Samolepiace fóliované záložky v zásobníku znovuprelepiteľné  4 farby x 36 lístkov  12x43mm ks 10
88. Guma kancelárska ks 40
89. Kancelársky papier -  Xerox A4 160 g/m2, 1bal=250 listov  pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní bal = (250 listov) 10
90. Podložka písacia lamino s klipom A4 ks 15
91. Dierovač veľký kacelársky na 65 listov ks 4
92. Baliaci papier biely 90 x 120 ks 20
93. Popisovač CD DVD 0,5 mm čierny ks 15
94. Nástenka korková 60 x 90 ks 2
95. Doska lamino s gumičkou A4 ks 250
96. Pero so stojanom a retiazkou ks 10
97. Náplň do guľôčkového pera ks 40
98. Archívny box z recykl. Impregn. lepenky odolnej voči atmosférickej vlhkosti na dlhodobé uloženie záznamov 75x330x260mm ks 50
99. Archívny box z recykl. Impregn. lepenky odolnej voči atmosferickej vlhkosti na dlhodobé uloženie záznamov 110x330x260mm ks 50
100. Strúhadlo na ceruzky stolové ks 3
101. Navlhčovač s hubkou /zvlhčovač prstov/ ks 8
102. Krieda biela 12x12x100 mm /100ks bal =  (100 ks) 3
103. Popisovač biely lakový 1-3mm, permanentný, na všetky povrchy ks 10
104. Hrebene plastové do hr. väzby 6mm, farba mix ks 100
105. Hrebene plastové do hr.väzby 8mm, farba mix ks 100
106. Hrebene plastové do hr.väzby 10mm, farba mix ks 100
107. Hrebene plastové do hr. väzby 12mm, farba mix ks 100
108. Hrebene plastové do hr. väzby 14mm, farba mix ks 100
109. Hrebene plastové do hr. väzby 16mm, farba mix ks 100
110. Hrebene plastové do hr. väzby 22mm, farba mix ks 100
111. Hrebene plastové do hr. väzby 38mm, farba mix ks 100
112. Razítková farba 28 ml čierna, modrá ks 6
113. Ceruzka červená ks 124
114. Samolepiace etikety 26 x18  v kotúčiku ks 15
115. Kotúčiky s termo páskou  57/60/17 ks 120
116. Kotúčiky s termo páskou  57/40/12 ks 1.250
117. Kotúčiky s termo páskou  57/45/12 ks 100
118. Kotúčiky s termo páskou  58/100/17 ks 880
119. Výkres  A3 180 gr. bal = (200ks) 20
120. Náplň do karisbloku so 4 krúžkami,  A5, linajková ks 10
121. Euroobaly A5 bal = (100ks) 400
122. Papierová lepiaca páska hnedá, 50mm/25m  lepiaca  navlhčením ks 30
123. Klipy na dokumenty  25 mm bal =  (12 ks) 20
124. Obal PVC  "U" transparent ks 150
125. Lepidlo tekuté s hubkou 50 ml. ks 50
126. Kancelársky papier - Xerox A3 160g/m2, 1 bal=250 listov pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní, bal = (250 listov) 15
127. Archívny box z výklopným vrchnákom z hnedej lepenky na ukladanie a archiváciu 5 zakladačov šírky 8 cm na dlhodobé uloženie, rozmer 400x295x330 mm ks 200
128.Poradač pákový A4/šanón/ 50mm mramor ks 100
129. Archívna škatuľa "A" na dlhodobú archiváciu /100 rokov/ ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K POLOŽKE č.1  Kancelársky papier -  Xerox A4 80 g./m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 80g/m2 Áno
- belosť minimálne CIE 146 Áno
- nepriehľadnosť minimálne 90% Áno
- rozmer A4 Áno
K POLOŽKE č.61  Kancelársky papier -  Xerox A3 80 g./m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 80g/m2 Áno
- belosť minimálne CIE 146 Áno
- nepriehľadnosť minimálne 90% Áno
- rozmer A3 Áno
K POLOŽKE č. 89 Kancelársky papier -  Xerox A4 160 g/m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 160 g/m2 Áno
- belosť minimálne CIE 146 Áno
- rozmer A4 Áno
K POLOŽKE č.126  Kancelársky papier -  Xerox A3 160 g/m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 160 g/m2 Áno
- belosť minimálne CIE 146 Áno
- rozmer A3 Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.) Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet Rámcovej dohody (ďalej len Dohoda), bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Predmet Rámcovej dohody musí spĺňať všetky technické vlastnosti požadované Objednávateľom.
2.) V cene je zahrnutá doprava predmetu Dohody na miesto plnenia.
3.) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia Dohody predloží elektronicky,  na emailovú adresu Objednávateľa (ktorú mu Objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS)  aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu Dohody, kde uvedie/doplní všetky položky uvedené v Prílohe č.1 - Kancelárske potreby - Cenník.
4.) Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia Dohody doručí Objednávateľovi e-mailom, na e-mail, ktorý mu oznámi Objednávateľ po skončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS, kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie Dohody a komunikáciu s Objednávateľom t. j. Meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, telefónne číslo, e-mailovú adresu kam bude Dodávateľ zasielať elektronické objednávky.
5.) Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových výziev (objednávok) podľa aktuálnej potreby Objednávateľa po dobu trvania Dohody a dodacia doba sa určuje do maximálne  5 dní od zaslania objednávky Objednávateľom.
6.) Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania Dohody celý predmet Dohody.
7.a) Počas trvania Dohody si Objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh predmetu Dohody, alebo množstvo predmetu Dohody podľa ZVO §18, odstavec 1. Zmluvná cena takto doplneného predmetu Dohody bude určená prieskumom trhu vykonaného Objednávateľom, oslovením minimálne troch hospodárskych subjektov s požadovaným plnením. Jedným z oslovených hospodárskych subjektov s požadovaným plnením bude Dodávateľ.
7.b) Zmluvná cena predmetu Dohody podľa bodu 7.a) bude vypočítaná ako priemerná cena z minimálne troch najnižších ponúk. Zazmluvnený rámec podľa Dohody v prípade postupu podľa bodu 7a) a 7.b) týchto Osobitných požiadaviek na zmluvu, bude zachovaný bez zmeny.
8.) Objednávateľ je podľa  OPEP (platná verzia 1.2 účinná odo dňa 03.11.2022), bod 16.1.8 oprávnený realizovať prieskum trhu podľa OPEP, bod 16.1.9,  za účelom aktualizácie cien predmetu Dohody.
9.) V prípade, že sa prieskumom trhu realizovaným Objednávateľom podľa bodu 8.) Osobitných požiadaviek tejto Dohody preukáže, že aktuálna priemerná jednotková cena predmetu Dohody určená z minimálne troch najnižších ponúk hospodárskych subjektov s požadovaným plnením je nižšia ako cenová ponuka predmetu Dohody Dodávateľa, Dodávateľ dodá predmet Dohody za priemernú jednotkovú cenu určenú z minimálne troch najnižších ponúk získaných prieskumom trhu. Táto cena bude platná počas doby trvania Dohody, alebo do doby vykonania ďalšieho prieskumu trhu Objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

20 100,00

20 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.01.2024 09:47

02.02.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2024 21:21 - Vstupná ponuka 20 100,00 € Cena bez DPH
02.02.2024 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 20 099,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS